همنواز

بازیگران فیلم The Housewife معرفی شدند

به نقل از نشریه ورایتی، «نائومی واتس»، «تای شریدان»، «مایکل ایمپریولی» و «نورمن ریدوس» قرار است در فیلم The Housewife به کارگردانی «بن شیرینیان» ایفای نقش کنند.

استودیوی «نئون اینترنشنال»، فروش خارجی خود را در بازار فیلم اروپا در برلین، در این ماه آغاز خواهد کرد که از 15 تا 21 فوریه (26 بهمن تا 2 اسفند) برگزار می‌شود. فیلم زن خانه دار که نخستین فیلم آن‌ها پس از دریافت فروش خارجی این استودیو خواهد بود، بر اساس یک داستان واقعی از سال 1964 است که یک روزنامه‌نگار جوان و مصمم نیویورک تایمز (تای شریدان) را دنبال می‌کند که در کنار یک افسر نازی بالقوه را که مخفیانه در کوئینز به زندگی می‌پردازد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بازیگران فیلم The Housewife معرفی شدند

«رابی برنر» (بازیگران فیلم‌های باربی و باشگاه خریداران دالاس)، «کوین مک کئون» (جین تماس بگیرید) و «لی برودا» (مه دسامبر) در کنار تهیه‌کننده اجرایی، «آلیسا هیل» که فیلمنامه فیلم را نیز نوشته، تهیه‌کنندگان این فیلم هستند. شرکت CAA Media Finance حقوق فروش داخلی این عنوان را که فیلمبرداری اصلی آن در تابستان سال جاری آغاز می‌شود، نمایندگی می‌کند.

فیلم The Housewife

فیلم سینمایی The Housewife اولین کارگردانی بلند سینمایی «بن شیرینیان» است. فیلم کوتاه قبلی او شامل گمشده در حرکت، گمشده در حرکت 2 و جوزف و ایمیه است. در کنار The Housewife، فهرست فعلی فیلم‌های سینمایی «نئون اینترنشنال»، شامل آثاری همچون Presence اثر «استیون سودربرگ» است که در جشنواره ساندنس به نمایش درآمده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره فیلم‌های استودیوی «نئون» چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *