تصاویر جدیدی از پشت صحنه سریال Daredevil: Born Again منتشر شد

به تازگی تصاویر جدیدی از پشت صحنه سریال Daredevil: Born Again منتشر شده که نشان دهنده لباس جدید شخصیت دردویل با بازی چارلی کاکس است.

سریال دردویل: تولد دوباره هم اکنون در حال فیلمبرداری است و به همین دلیل تصاویر متعددی از پشت صحنه این اثر منتشر شد. عکس‌هایی که اخیراً ازپشت صحنه این مجموعه منتشر شد، لباس جدید شخصیت «دردویل» را نشان می‌دهد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


عکس جدید از سریال Daredevil: Born Again

در تصویر جدیدی که از Daredevil: Born Again منتشر شده، لباس شخصیت دردویل را شاهد هستیم. در این تصویر، لباس «دردویل» قرمزتر و برجسته‌تر است و به نظر می‌رسد که «مت مورداک» با بازی «چارلی کاکس»، نقش متفاوتی را در این سریال جدید از استودیو «مارول» ایفا خواهد کرد.

در ادامه می‌توانید تصاویر لو رفته از پشت صحنه این سریال را مشاهده کنید:

سریال Daredevil: Born Again
تصاویر جدید Daredevil: Born Again

این لباس جدید همچنان شبیه به لباس شخصیت «دردویل» در سریال اصلی آن از سرویس استریم «نتفلیکس» به نظر می‌رسد. با این حال، به جای رنگ‌های تیره و پررنگ، در این لباس جدید از قرمز روشن‌تری استفاده شد.

سریال Daredevil: Born Again
عکس جدید از پشت صحه Daredevil: Born Again

فیلمبرداری این سریال در خیابان‌های شهر نیویورک در حال انجام است و عوامل سازنده پرده‌های مشکی را در اطراف محوطه فیلمبرداری قرار داده‌اند تا عکس‌برداری توسط دیگران را محدود کنند. با این حال، این تلاش‌ها تنها مقدار کمی موفق بوده و تصاویری از محل فیلمبرداری به بیرون درز کرده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال جدید دردویل چیست؟ آیا می‌تواند مانند مجموعه نتفلیکس موفق باشد؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *