نقد و نمرات اولیه سریال Shōgun منتشر شد

سریال Shōgun (شوگون) یک اثر تلویزیونی درام و تاریخی است که بر اساس رمانی به همین نام در سال 1975 نوشته جیمز کلاول ساخته شد.

این سریال قرار است در شبکه دیزنی پلاس (Disney+)، هولو (Hulu) و اف‌ایکس (FX) در سطح بین المللی پخش شود. این رمان قبلاً در یک مینی سریال تلویزیونی در سال 1980 اقتباس شده بود. این سریال قرار است در تاریخ 27 فوریه 2024 (8 اسفند 1402) منتشر شود و اخیراً نمرات اولیه آن اعلام شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


نمرات اولیه سریال Shōgun

داستان سریال شوگون در سال 1600 در کشور ژاپن رخ می‌دهد و «هیرویوکی سانادا» نقش «لرد یوشی توراناگا» را بازی می‌کند. او در مقابل شورای نواب قرار دارد که با او متحد شده‌اند و برای بقا باید با آن‌ها بجنگد.

«کاسمو جارویس»، «هیرویوکی سانادا»، «آنا ساوای»، «تادانوبو آسانو»، «فومی نیکایدو»، «توکوما نیشیکا»، «تاکهیرو هیرا»، «شینوسوکه آبه»، «یاسوناری تاکشیما»، «هیروتو کانایی»، «توشی تودا» و «هیرو کاناگاوا» از جمله بازیگران مطرح این سریال هستند.

سریال Shōgun

اخیراً نمرات اولیه این سریال در سایت راتن تومیتوز منتشر شد. این سریال در حال حاضر با 11 نقد در این سایت، نمره 100 از 100 را به خود اختصاص داده است. در ادامه نقدهای برخی از منتقدان به این سریال را مشاهده خواهید کرد:

اریک فرانسیسکو از Inverse:

شوگون یک اثر با درام غنی و حتی حساس برای بزرگسالان است که می‌داند چگونه تعادلی داستان را برقرار کند.

تراویس جانسون از Flicks:

در شوگون از بسیاری جهات همه چیز درباره مرگ است و به طور خاص به فرهنگ‌ها و مذاهب مختلف نگاه می‌کند، اما همچنین یک حماسه تاریخی گسترده است، با تمام دسیسه‌ها، نقشه‌ها و درگیری‌ها که می‌توانید به آن امیدوار باشید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال Shōgun چیست؟ آیا از طرفداران سریال‌های تاریخی هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Rotten Tomatoes


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *