جزئیات جدید از مبارزات و حرکت در بازی The Rogue Prince of Persia + تریلر جدید

استودیو «Evil Empire» همزمان با انتشار تریلری جدید، جزئیات تازه‌ای از سیستم مبارزات و گشت و گذار در بازی The Rogue Prince of Persia را به اشتراک گذاشت.

The Rogue Prince of Persia سبک اکشن و ماجراجویی دارد و توسط استودیو «Evil Empire» توسعه یافته است. این تریلر روی حرکات آکروباتیک شاهزاده و نبردهای او با دشمنان تمرکز دارد. او می‌تواند از میان شمشیر، خنجر دوقلو، اسلحه‌های پرتاب‌شدنی و دیگر سلاح‌ها، گزینه مورد نظر خود را انتخاب کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، می‌توانید به بخش اخبار بازی یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


گیم پلی بازی The Rogue Prince of Persia

هر سلاح دارای مجموعه‌ای از حرکات و ضربات ویژه مختص به خود است. برای مثال شمشیر Broadsword می‌تواند دشمنان را به هوا پرتاب کند. بازیکن قابلیت آن را دارد تا از سلاح‌های ثانویه مانند تیر و کمان و چاکرام نیز استفاده کند.

لگد شاهزاده دشمنان را گیج و به اطراف پرتاب می‌کند و این حرکت می‌تواند سپر دشمنان را بشکند. شیرجه‌زدن نیز روشی دیگر برای شکستن سپر دشمنان است.

در ادامه می‌توانید تریلر جدید The Rogue Prince of Persia را مشاهده کنید:

بازیکن می‌تواند تا چهار مدال را برای ارتقای قابلیت‌های خود تجهیز کند. این مدال‌ها مشابه Talisman در بازی Dead Cells هستند و می‌توانند تاثیرات مختلفی مانند رهاسازی ابرهای سمی، آتش‌زدن محیط یا افزایش سلامتی داشته باشند.

مدال‌ها با توجه به موقعیت خود، یکدیگر را تقویت کرده و سلاح‌های ارتقایافته نیز می‌توانند اثرات آن‌ها را فعال کنند. استودیو «Evil Empire» در طول دوره Early Access بازی، اسلحه‌ها، ابزارها و مدال‌های جدیدی را اضافه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازی The Rogue Prince of Persia چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *