همنواز

هانده ارچل با استایلی باورنکردنی در مهمانی و تعطیلات

هانده ارچل یکی از بازیگران مطرح سینما و تلویزیون ترکیه است که اخیراً با یک استایل جذاب و عجیب در مهمانی و تعطیلات دیده شد.

«ارچل»، متولد 24 نوامبر 1993 (3 دی 1372)، بازیگر و مدل محبوب اهل ترکیه است. او که در استانبول چشم به جهان گشود، با بازی در سریال‌های پرمخاطب، قلب میلیون‌ها بیننده را در سراسر جهان تسخیر کرد. همواره عکس‌های زیادی از او در فضای مجازی شاهد هستیم و اینبا عکسی از حضور او در تعطیلات را می‌بینیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


هانده ارچل در تعطیلات

«ارچل»، بازیگر مشهور ترکیه‌ای که به واسطه نقش‌آفرینی در سریال‌های معروفی همچون دختران آفتاب و عشق سیاه به شهرت رسیده است، این بار با تصویری متفاوت از خود در فضای مجازی ظاهر شد.

ویدیو: داستان ورود هانده ارچل به بازیگری از زبان خودش

«ارچل» که به تازگی بازی در فیلم سینمایی مست عشق را به پایان رسانده، در این تصویر با تیپی ساده و بدون آرایش‌های غلیظ، در جمع دوستان خود در یک مهمانی دوستانه در استانبول حضور دارد.

هانده ارچل

این سادگی و صمیمیت در چهره «ارچل»، مورد استقبال بسیاری از طرفداران او قرار گرفته و بازتاب‌های گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی به دنبال داشته است.

ظاهر جدید هانده ارچل جنجال به پا کرد

هانده ارچل که با بیش از 28 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام، یکی از محبوب‌ترین بازیگران ترکیه به شمار می‌رود، همواره با به اشتراک گذاشتن تصاویر و ویدئوهای مختلف از زندگی شخصی خود، با طرفدارانش در ارتباط است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی استایل جدید هانده ارچل چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *