ویدیو: داستان ورود هانده ارچل به بازیگری از زبان خودش

«هانده ارچل» بازیگر مشهور ترکیه‌ای، این روزها با فیلم مست عشق که در آن نقش «کیمیا خاتون»، دختر «مولانا» را ایفا می‌کند، در سینماهای ایران حضور دارد.

اخیراٌ ویدیویی منتشر شد که داستان ورود او به بازیگری را از زبان خودش نشان می‌دهد. «ارچل» که 30 سال سن دارد، فعالیت هنری خود را از 8 سال پیش با سریال دیوانه در کلاس درس دانشگاه آغاز کرد، اما سریال دختران آفتاب و نقش «سلین ییلماز» بود که او را به شهرت رساند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


داستان ورود هانده ارچل به بازیگری

او پس از آن با بازی در سریال‌هایی مثل عشق حرف حالیش نمیشه، مروارید سیاه و تو در خانه‌ام را بزن به یکی از محبوب‌ترین بازیگران سریال‌های ترکی در سراسر جهان تبدیل شد. «ارچل» در گفتگویی که 8 سال پیش با تلویزیون ترکیه داشت، درباره چگونگی شروع فعالیت سینمایی و تلویزیونی خود صحبت کرد.

او در این گفتگو گفت:

من همیشه عاشق بازیگری بودم. از بچگی در تئاترهای مدرسه بازی می‌کردم. بعد از دبیرستان، در رشته گرافیک دانشگاه هنرهای زیبای معمار سنان استانبول قبول شدم، اما بعد از مدتی فهمیدم که به بازیگری بیشتر علاقه دارم. به همین دلیل دانشگاه را رها کردم و به دنبال فرصت‌هایی برای بازیگری رفتم.

در ادامه ویدیویی از صحبت‌های «ارچل» را مشاهده خواهید کرد:

«ارچل» در ادامه گفت:

اولین بار در یک آگهی تبلیغاتی بازی کردم. بعد از آن، در چند سریال کوتاه نقش‌های کوتاهی داشتم تا اینکه در نهایت نقشی در سریال دختران آفتاب به من پیشنهاد شد. این سریال نقطه عطفی در زندگی من بود و باعث شد که به شهرت برسم.

او در پایان گفت:

من از اینکه می‌توانم شغلم را دوست داشته باشم و با بازیگری برای مردم لذت ببرم، بسیار خوشحالم. برای من هیچ چیز لذت‌بخش‌تر از این نیست که روی صحنه بازی کنم و با تماشاگران ارتباط برقرار کنم.

فیلم مست عشق به کارگردانی «حسن فتحی» و با بازی «پارسا پیروزفر»، «شهاب حسینی»، «فریبا نادری»، «میلاد نیک‌تبار»، «زهرا امیرابراهیمی» و «هانده ارچل»، هم‌اکنون در سینماهای ایران در حال اکران است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی هانده ارچل چیست؟ آیا از طرفداران او هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *