هانده ارچل در جشنواره کن 2024 حضور خواهد داشت

« هانده ارچل »، برای یک سال دیگر در جشنواره فیلم کن که تا چند روز آینده و در ماه مه 2024 برگزار می‌شود، به عنوان مهمان حضور خواهد داشت.

در مراسم امسال، این بازیگر مهمان برند جواهرات Pomellato است که در فروردین ماه سال جاری یکی از سفیران آن شد. پس از این رویداد، او یک بار دیگر در جشن بنیاد تحقیقات ایدز amfAR شرکت خواهد کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


هانده ارچل در جشنواره کن 2024 حضور خواهد داشت

سال گذشته، حضور «هانده ارچل»، بازیگر ترکیه‌ای و نامزدش که از ثروتمندان ترکیه است، در رویدادهای جانبی کن 2023 با حواشی همراه بود و تغییرات در قیافه و اندام این بازیگر خانم، اعتراضات زیادی در فضای مجازی به دنبال داشت. در حال حاضر، تصاویری از قبل و بعد از تغییرات هانده در فضای مجازی و رسانه‌ها مطرح شده‌اند که تحولات و تغییرات چشمگیری در این بازیگر را نشان می‌دهند.

«هانده ارچل»، یکی از بازیگران برجسته زن ترکیه، سال گذشته نیز به فرانسه سفر کرد. او برای حضور در آن رویداد، برند مگنوم را تبلیغ کرد. جشنواره کن هر ساله در ماه مه برگزار می‌شود. در گذشته، «سرنای ساریکایا» و «دیلان چیچک دنیز» نیز این فرصت را به دست آورده بودند.

هانده ارچل

«هانده ارچل» یکی از محبوب‌ترین بازیگران زن ترکیه است و در میان طرفداران سریال‌های ترکی و ترک زبان، مورد علاقه بسیاری قرار دارد. در این روزها، هر تصویر یا ویدئویی که در صفحه اینستاگرام هانده ارچل منتشر می‌شود، تمام طرفداران این بازیگر زیبای ترکیه را به سمت صفحه شخصی او جذب می‌کند و آن‌ها برای دیدن او در ویدئوها و تصاویر پست شده، شور و شوق بسیاری دارند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی حضور دوباره «هانده ارچل» در جشنواره کن چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *