ازدواج رانبیر کاپور و آلیا بات ؛ جشن بزرگ عروسی در بالیوود

بالاخره مراسم عروسی باشکوهی که بسیاری از مردم هند و علاقمندان ازدواج رانببیر کاپور و آلیا بات در بالیوود منتظرش بودند فرا رسید.

آلیا بات و رانبیر کاپور ۱۴ آوریل ۲۰۲۲ ازدواج می‌کنند، ازدواجی که یکی از بزرگترین مراسم عروسی صنعت فیلمسازی هند لقب گرفته است. با خبر ازدواج رانبیر کاپور و آلیا بات همراه فیگار بمانید. با جزییات مراسم ازدواج رانبیر کاپور و آلیا بات همراه فیگار بمانید.

ازدواج رانبیر کاپور و آلیا بات

جشن بزرگ عروسی در بالیوود

ازدواج رانبیر کاپور و آلیا بات
ازدواج رانبیر کاپور و آلیا بات

بیشتر بخوانید:

نام این زوج که از محبوب ترین چهره‌های بالیوود، با میلیون‌ها طرفدار در سراسر جهان هستند، شبکه‌ های اجتماعی هند را پر کرده است. محل برگزاری عروسی واستو، بلوک آپارتمانی در مومبای است که رانبیر و آلیا در آن زندگی می کنند.

این زوج از حدود چهار سال پیش با هم هستند و اولین بار در مراسم ازدواج سونام کاپور در مومبای در سال ۲۰۱۸ در کنار قرار گرفتند و قرار عاشقانه‌شان را اعلام کردند.

رسانه‌های هندی نوشته‌اند که طرفداران منتظرند اولین عکس‌های رانبیر و آلیا را ببینند چون می‌خواهند ببینند این زوج مشهور در قاب عکس عروسی چطور به نظر می‌رسند.

ازدواج رانبیر کاپور و آلیا بات
ازدواج رانبیر کاپور و آلیا بات

آلیا بات، به واسطه حضور پدرش، ماهش بات در صنعت سینما، از کودکی بازیگری را آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید:

 

آلیا بات در فیلم‌هایی از جمله “برهماسترا”، “خیابان ۲” و “دانش‌آموز سال ۲” ایفای نقش کرده است. آلیا موسیقی را نزد ای‌ار رحمان، آهنگسازی که برنده دو جایزه اسکار شده، فراگرفته و چندین ترانه خوانده است.

رانبیر کاپور هم در فیلم‌هایی از جمله “پی‌کی” و”بی‌شرم” بازی کرده است. مجله ووگ در سال ۲۰۱۸ رانبیر کاپور را به عنوان مرد سال سینمای هند و آلیا بات را به عنوان چهره جوان در سینمای هند معرفی کرد.

ازدواج رانبیر کاپور و آلیا بات
ازدواج آلیا بات و رانبیر کاپور, جشن بزرگ عروسی در بالیوود , عروسی رانبیر کاپور و آلیا بات , عروسی آلیا بات و رانبیر کاپور , مراسم ازدواج رانبیر کاپور و آلیا بات, مراسم ازدواج آلیا بات و رانبیر کاپور

امروز اما خبرنگاران زیادی در نخستین روز مراسم عروسی رانبیر کاپور و آلیا بات در مقابل منزل این زوج بالیوودی تجمع کرده اند.

بیشتر بخوانید:

در این مراسم خصوص، فقط اعضای نزدیک خانواده و دوستان دعوت شده بودند. کارینا کاپور و سیف علی خان به عنوان براتیس به نیتو کاپور، ریدیما صحنی و سایر کاپورها پیوستند.

لادکیوال شامل والدین آلیا ماهش بات و سونی رازدان و خواهران پوجا و شاهین بات بود. ناویا ناولی و والدینشان شوتا باچان و نیکیل ناندا نیز در این مراسم شرکت کردند، نیکیل و رانبیر پسر عمو هستند. در همین حال مادران و خواهران هر دو، عروس و داماد صبح امروز در محل برگزاری عروسی دیده شدند.

بیشتر بخوانید:

ازدواج رانبیر کاپور و آلیا بات
 عروسی رانبیر کاپور و آلیا بات , عروسی آلیا بات و رانبیر کاپور , مراسم ازدواج رانبیر کاپور و آلیا بات , مراسم ازدواج آلیا بات و رانبیر کاپور

بر اساس گزارش‌ها، صبح قبل از مراسم عروسی مراسم، هالدی (حنابندان) برگزار شد. در این مراسم خانواده های دو طرف دور هم جمع می شوند برای عروس و داماد ترکیبی از آب روغن زردچوبه میریزند.

در واقع این ترکیب روی سر و صورت و لباس های عروس و داماد مالیده می‌شود و باور هندی ها بر این است که این کار باعث تبرک خوشبختی زوج می شود.

مانیش مالهوترا این عکس دختر عموهای رنبیر، کارینا و کاریزما کاپور را امروز منتشر کرد که با کاران جوهر در صفا ژست گرفته اند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار ازدواج رانبیر کاپور و آلیا بات سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *