در نوشتار بهترین انیمه های یوری به ژانری نا آشنا و غریب خواهیم پرداخت که با محتوایی بی ارزش گریبان گیر این گرایش شده است. در ادامه با فیگار همراه باشید.
از آنجایی که در کشور عزیزمان، دنیای غرب با پر رویی تمام به شدت نفوذ کرده و توانسته طوری روی ذهن همه تاثیر بگذارد بدون آگاهی درست و سطحی؛ آگاه کردن شما عزیزان از فرم نفوذها یکی از وظیفه های اصلی ماست و خواهد بود.
مسئله اساسی نوشتار انیمه های یوری یا به قول عدهای سودجو بهترین انیمه های یوری در رابطه با تاریخچه این سبک است که ای کاش تاریخ خود را با محتوای سخیف اینقدر بی مایه نمیکردند. در ادامه همانطور که در چند مطلب دیگر به برخی از این انیمه های بدترکیب با محتوای ضعیف پرداختهایم و از آثار مخرب آنها شما را مطلع کردهایم در این نوشتار هم با فیگار همراه باشد تا به بررسی این ژانر بپردازیم تا کمی شما را نسبت به ابتذالی که در حال شکل گیری در لابلای فرهنگ جامعه ما است، روشن کنیم.
انیمه های یوری ( Yuri )
انیمه هایی که توصیه نخواهند شد
تاریخچه
همانطور که میدانید انیمه یوری حول محور جامعه ای خاص و اقلیت میچرخد. در کل داستان انیمه های یوری در رابطه با عشق، احساس، رابطه و عاطفه بین دو جنس مونث است.
کلمه یوری در ژاپن به معنای سوسن یا زنبق است که معادل همان لیلی میباشد که در ژاپن نام خیلی از دخترها است. گل سوسن در ژاپن نماد یوری و رابطه بین دو جنس مونث است. نکته مهمی که وجود دارد این است که اصطلاح یوری را در ژاپن نه تنها فقط به انیمه بلکه به همه چیز مثل مانگا، لانگ ناول، ویژوآل ناول یا درواقع به هر چیزی که داستانی را مربوط به دو دختر داشته باشد، نسبت میدهند.
انیمه یوری وقتی مانگا متولد شد به وجود آمد. اگر بخواهیم زمانی برای آن مشخص کنیم میشود گفت بعد از سال 1900 مخصوصا دهه 1970 که با نوشته های نوبوکا یوشیار، یوکا ماگاشی و ریوکا ایکودا به عنوان اولین کسانی که داستان های یوری را در مانگاها آوردند، شکل خود را گرفتند.
ولی خب سبک یوری از دهه 1990 به اینور اوج گرفت و طرفدار پیدا کرد. مخصوصا وقتی در سال 2003 مجله ای تاسیس شد که فقط مانگاهای یوری را چاپ میکرد. بعد از سال 2003 هم همانطور که میدانید با نوعی فرهنگ سازی غلط این جامعهی اقلیت در جغرافیاهای خاص جا افتاده اند. همچنین ژانر یوری در خود ژاپن به شدت جا افتاد و اکثر انیمه ها به این سمت و سو رفته اند.
تفکر بسیار غلطی وجود دارد که برخلاف اینکه همه فکر میکنند در انیمه یوری هدف دختران هستند؛ هدف این انیمه های بیشتر مردان میباشند. و برای آن ها ساخته شده است.
لازم به ذکر است که توضیحی راجع به شوجو آی بدهیم. درواقع این عبارت از غرب وارد ژاپن و انیمه هایش شده است که میشود گفت ژانری در زیر مجموعه یوری است. که ساختار روایتی هدف این سبک از انیمه ها کمی ساده تر نسبت به یوری اتفاق می افتد.
بیشتر بخوانید: بهترین انیمه های عاشقانه
اما اگر نظر ما را در رابطه با انیمه های یوری بخواهید بدانید این است که به هنگام شروع دیدن انیمه های یوری نباید توقع ساختار روایی خفن همچون اتک تایتان داشته باشید. داستان این نوع انیمه ها آنقدر سخیف هستند که میشود آن ها را نادیده گرفت و حتی سراغشان نرفت. چرا که جز پسرفت و ایست ذهنی در حوزه تفکر چیز دیگری نمیشود از آن ها توقع داشت. حتی به این گرایش ضربه هم میزنند.
View this post on Instagram
در ادامه این نوشتار سراغ چند انیمه مطرح در این ژانر خواهیم رفت. با فیگار همراه باشید.
1
انیمه اول نامش یورو یوری است. این انیمه در سال 2011 در 12 قسمت پخش شد. داستان در رابطه با سه شخصیتی است که دو نفر از آن ها از کودکی دوست بوده اند و وارد یک باشگاه سرگرمی میشوند. که در ادامه با اضافه شدن دختری دیگر به این دو دوست، ساختار روایت این انیمه شکل میگیرد.
حقیقتا یکی از دم دست ترین طرحهای ممکن را برای ارائه تصاویری سخیف برای از بین بردن رشد و پرورش ذهنی جوانان انتخاب کردهاند. به هیچ وجه این انیمه توصیه نمیشود هیچ، بلکه باید این مدل تصویرپردازیها را محروم کرد. این انیمه از آن دسته از بهترین انیمه های یوری است که حتما در این لیست باید به آن اشاره میشد و از سخیف بودن و مبتذل بودن ساختار روایی آن آگاه شوید.
بیشتر بخوانید:
2
انیمه ای 13 قسمتی که تقریبا انیمه ای جدید به حساب می آید که در سال 2018 اکران شده است. از آنجایی که امتیاز این انیمه نسبتا بالا است حتما و قطعا یکسری آدم بولهوس رفته اند و این امتیازها را به این انیمه با محتوای به شدت سخیف و بی مایه داده اند تا وسعت فکری و پرورش ذهن جوانان را به سمت قهقرا ببرند و هر چه که باعث پیشرفت آنها میشود را در روان آن ها نابود کنند.
داستان در رابطه با دختری ترشیده بنام یو است که مداوم مانگاهای یوری را میخواند و بواسطه فضایی که برای خود میسازد، همیشه منتظر این است که کسی به او پیشنهاد دوستی بدهد. نکته مهمی که وجود دارد این است که هر شخصی که به او درخواست دوستی میدهد به هیچ وجه حسی به او ندارد و رابطه ای شکل نمیگیرد.
در نهایت به شورای مدرسه بنام نانومی پناه میبرد و از او درخواست کمک میکند. که بعد از چند وقت همان خانم به او درخواست دوستی میدهد. و ساختار روایی بد فرم این انیمه یوری شکل سخیف خودش را که حتی ابتر هم نیست بلکه بدتر از ابتر است، نشان میدهد. به عنوان بهترین انیمه یوری که از ساختار روایی سخیفی برخوردار است، حتما این انیمه را باید معرفی میکردیم.
بیشتر بخوانید:
3
این انیمه در یک فصل 26 قسمتی عرضه شده که در سال 2014 پخش شده است و پخشش تا سال 2005 به طول انجامید. داستان در رابطه با چند دختر است که در طول انیمه کشف میکنند آن ها قدرت های خاصی دارند که با حیوانات رباتیک مبارزه کنند و آنها را شکست دهند. این انیمه به این دلیل در این لیست آمده است چون فضای اکشن خاصی را به فرم یوری اضافه کرده است که از این نظر باز قایل قبول تر از باقی بهترین انیمه های یوری به حساب می آید که همچنان سخیف بودن ساختار رواییش موج میزند.
بیشتر بخوانید:
4
انیمه ای که در 12 قسمت از روی مانگا اقتباس شده است. این انیمه به دلیل اکرانش در سال 2018 تقریبا انیمه جدیدی به حساب می آید. داستان انیمه در رابطه با دختری است که مادرش در طول سال اول دبیرستان رفتنش ازدواج میکند و او را مجبور میکند که به مدرسه ای دیگر برود.
در آن مدرسه وی دچار برخوردهای فیزیکی زوری میشود که در واقع داستان این انیمه حول این کاراکتر و در موقعیت همان مدرسه شکل خودش را میگیرد. میشود گفت یکی از سخیف ترین و دم دستی ترین انیمه های تاریخ سینمای ژاپن به حساب می آید که با محتوای خطی و بی مایهاش هر کسی را نا امید میکند.
بیشتر بخوانید: انیمه های مدرسه ای و دبیرستانی
5
انیمه ای که در بهار 2001 در 26 قسمت عرضه شده است. داستان این انیمه حول پسری میچرخد که نامش نویر یا نوآر است. درواقع این اسم در محله آن پسر ترسی را در وجود همه می اندازد. این پسر درگیر زیست گذشته خودش است که در حال جست و جوی جواب آن ها است. داستان این انیمه حقیقتا رازآلودترین داستان های انیمه های یوری را دارا است. فضاسازی این انیمه به شدت شبیه انیمه مانستر است اما در قااب یک انیمه یوری.
عوامل
- ژانر: اکشن، نئو-نوآر، ماجراجویی
مجموعه تلویزیونی
- کارگردان: کوئیچی ماشیمو
- نویسنده: ریوئه سوکیمورا
- استودیو: بی ترین
- شبکه: تیوی توکیو
- قسمتها: ۲۶
6
سوزو و یاچیو دو شخصیت داخل این انیمه هستند که از لحاظ کاراکتری متضاد کامل هستند درواقع یکی از آنها برون گرا و دیگری درون گرا است. با این حال پس از ملاقات برای اولین بار، خیلی سریع جذب یکدیگر میشوند. تنها نکته مثبت این انیمه یوری موسیقی خوب آن است. این انیمه 12 قسمتی به هیچوجه ارزش دیدن ندارد.
7
یک پری دریایی مامور است که به یکی از پنج جزیره برود. میرل با حرکات مستهجن خود باعث میشود که ماموریتهای خودش را به پایان برساند و به ماموری زیرک تبدیل شود. این انیمیشن کمی گیج کننده است و یک فصل با چند OVA دارد.
باز هم همانند انیمه قبل تنها نکته مثبت این انیمه موسیقی آن میباشد. قبل از تماشای پری دریایی والکیری درایو، اگر انیمه والکری درایو را که انیمهای است مستقر در یک بازی ویدیویی تماشا کنید حتما به سخیف بودن طرح، داستان و شخصیتپردازیهای آن پی خواهید برد و از دیدن این انیمه پشیمان خواهید شد.
بیشتر بخوانید:
- بهترین فیلم های عاشقانه کره ای
- بهترین فیلم های چینی
- بهترین فیلم های ترکی عاشقانه
- بهترین فیلم های نیمه اول 2021
- بهترین فیلم های کره ای 2021
- بهترین فیلم های ترسناک 2021
- بهترین های نتفلیکس ترکیه 2021
- بهترین سریال های تاریخی ترکی 2021
- بهترین سریال های کره ای مدرسه ای و دبیرستانی
- بهترین سریال های کره ای تاریخی
- بهترین سریال های ترکی عاشقانه
- بهترین سریال های تابستانی ترکی 2021
- بهترین کانال های تلگرام فیلم
- بهترین سایت های دانلود فیلم و سریال
در انتها بسیار سپاسگزاریم که تا انتهای نوشتار بهترین انیمه های یوری که دارای محتوای سخیف و بدون ساختار هستند، ما را همراهی کردید تا با آگاهی از وجود همچین فیلمهایی شما را با حقیقت پر نفوذ و مخرب غربی ها در اذهان جوانان کشورمان کمی حواستان را بیشتر جمع کنید.
در ادامه از شما خواستاریم اگر انیمه تاثیرگذارتری را میشناسید در بخش کامنتهای سایت فیگار معرفی کنید تا هر آنکس را که گرفتار و آلوده این انیمه های مخرب شده است بیشتر مطلع کنیم.
آدم نقدم میکنه مودبانه نقد میکنه!
البته شما ک آدم نیستی
خیلی ممنون معرفی کردی ولی داری زیادی …
مرسی که معرفی کردی ولی زیادی داری … …
راس میگه زیادی ……
موافقم
کاش همه مث تو فکر میکردن:)))
بد ترینشون کدومه؟/:
اگه نمیدونین و توی انیمه لیست نیست بم نگین?
به خدا زشته
ادب و انسانیت هیچ کدوم رو ندارید
همجنسگرا ها مثل ما انسانن نوع صحبت شما داخل این پست چیزی جز توهین به همجنسگراها رو تشون نمیده
گرایش یه چیز انتخابی نیست
همنجنسگرا بودن هم گناه نیست
همجنس باز بودن گناهه
این فیلم ها باژاتر های یوری و یائویی ساخته میشن تا
به ما بفهمونن همجنسگرا ها هم میتونن خوب باشن
همجنسگرا بودن مریضی نیست که بادیدن و خوندن داستان های همجنسگرایانه همجنسگراشی
برای بار صدم هموفوبیا هم عقیده نیست توهینه
دهنتون رو ببندید
دهنتون رو ببندید
دهنتون رو گل بگیرید
زبون های کثیفتون رو نچرخونید
حیا کنید
شما فاح،شه اید به خدا هستید شما انسانیتتون رو فروختید
زیبا میگفتند:اولین بحث انسانیت احترامه
بینهایت برای کشوری که متخصص های سینماییش شمایید متاسفم
ایرانم لایق بهترین هاست نه جایگاه پست ترین ها!
نکته بسیار مهمی که توی این متن وجود داره اینه که به هیچ وجه توهین نشده. فقط از محتوا و ساختار روایی بدترکیب و نا مناسب که به هیچ وجه از تکنیک خبری نیست حرف زده شده. با همه ی دوستانی که به نویسنده این متن دارن بی عنایتی میکنن هستم. حرف منطقی داره میزنه این مقاله. محتوای درستی از لحاظ ساختاری ندارن این انیمه ها.
حرف دل من رو زدی واقعا.
همجنسگرا ها که گناهی ندارن انسان های غیر همجنسگرا چطور با یک جنس مخالف بیشتر لذت میبرن (در همه چیز) انسان های همجنسگرا هم عادین ولی با همجنس خودشون لذت میبرن چرا حتما باید ۱۰ سال بگذره تا برامون عادی بشه؟ در طول تاریخ همجنسگرا ها بودن و زندگی کردن نه آزاری دارن نه چیزی فقط ذهنیتشون اینجوریه و هیچ عیبی هم نداره یک انسان هرجور دلش میخواد میتونه زندگی کنه به شرطی که آزارش به کسی نرسه آیا شما در همجنسگرا بودن آزاری میبینید؟
موندم چرا آدمایی مثل شما رابطه دوستانه صمیم با همجنس رو همجنس گرایی میدونن
این دوتا باهم فرق داره علل خصوص در معنا. اون چیزی که شما بهش اشاره کردین گفتی هیچ اتفاقی نمیوفته و قشنگ و مفیده رابطه افلاطونی بین دوتا همجنسه نه همجنس گرایی
خب بسم الله الرحمان الرحیم
یه پیام دارم برای این دوست بزرگوار
جناب شما اومدی با قسم به نام خدا داری میگی نقد از همجنس گرایی اشتباهه؟حتی نقد کردن هم اشتباهه؟در این حد که داری براش قسم میخوری؟منطقتون کجا رفته؟
در این خصوص که میگید گرایش انتخابی نیست هم باید بگم هیچ کس از موقع تولد با گرایش خاصی افریده نشده خدا همه را پاک می آفریند و این فضای تربیتی و جو جامعه و کار های خود انسانه که شخصیتشو تشکیل میده… میتونید ناظر باشید که در چن دهه گذشته با افزوده شدن فساد در جهان شاهد بسیاری از این گرایش های جنسی هستیم متاسفانه میل جنسی یک نیاز برای انسان هاست که خدا درون ما قرار داده و مطمئنا راه درست پاسخ بهش رو هم برامون فراهم کرده پس میتونیم نتیجه بگیریم هر چیزی غیر از آنچه خدا قرار داده یک چیز پوچ و بی اساسه و نمیتونیم با دلایل بی منطق توجیه ش کنیم در ضمن میل جنسی از شهوت انسان نشات میگیره پس همجنس گرایی هم صرفا نشات گرفته از شهوت است. و چه بسیاری از گمان ها گناه هستند…
در خصوص این ژانر های یوری و یائویی هم باید بگم در ظاهر دارن نشون میدن میدن همجنس گرا ها هم ادمای خوبی هستن، خوب هیچ کس حق نداره به کسی برچسب بد بودن بزنه منم نمیگم ادمای خوب یا بدی هستن اما این انیمه ها دارن در باطن همجنس گرایی رو تبلیغ میکنن و این واقعا اشتباهه…
همجنس گرایی یه مریضی ذهنیه که این انیمه ها به شیوع آن کمک میکنن… همه ما در درون ممکن است میل به همجنس گرایی داشته باشیم و با دیدن این ژانر از انیمه ها این میل تشدید میشه و نتیجه ش میشه جامعه امروزی…
انشالله خداوند توفیق یافتن راه سعادت را به ما نشان دهد…
خودت داری میگه همجنسگراها ادمای خوبین بعد میگی همجنسگرایی یه مریضی ذهنیه؟ لطفا دهنتو ببند که چیزی نمیدونی تو گوگل هم سرچ بزنی نوشته همنجسگراها ادمای روانی نیستن!! اونا احساس درونشون رو به همجنس خودشون نشون میدن اونا همون عشقی که بعضیا به جنس مخالشون دارن رو به همجنس خوودشون دارن اونا هم رابطه عاطفی روو با هممجس خودشون برقرار میکنن میفهمین؟؟اونا هم احساس دارن درسته از متولد شدن ادم این حس رو نداره ولی مگه این نوع گرایش گناهه؟اگه تو دین گناهه عیبی نداره میتونیم دین رو عوض کنیم ، من فقط تو اسلام دیدم گناهه چون ما مسلمونیم خب دینای دیگه هم داریم اصن اگه خودتونو جمع کنین و برین سرچ بزنین این همنجسگرایی رو تایید کردن و پذیرفتن تو جهان..
چه عجب یکی اینو فهمید یه ادم میون این همه… پیدا شد
واقعا خیلی بده که شما به کسایی که رابطه دوستانه دارن برچسب همجنس گرایی زدید
بابا این همجنس گرا اصلا کلمه خوبی نیست هر کی همجنس گراست همجنس باز هم هست بس کنید این حرفا رو واسه چی الکی دارید خودتون رو با حرفای خودتون قول میزنید
همجنس گرایی خیلیم گناهه
کلا هر دوست داشتی که دارای شهوت به همجنس ت باشه گناهه
وگرنه هر چه قدر دوست داشتن و علاقه پاک به دوست همجنس ت باشه هیچ اشکالی نداره
مثلاً دوست خود من
تا حالا کلی لپم رو بوسیده بدون اینکه حس مضخرف و اضافه ای نسبت به هم داشته باشیم
خب اولا لطفا وقتی از منطق حرف می زنی کلا بحث خدا رو وسط نکش که بی منطق ترین ساخته ذهن بشره دوم اینکه درسته از نظر فروید هم همجنسگرایی نوعی مریضی بیان می شه ولی با این موافق نیستم که عامل فساد یا هر مزخرفه دیگه ایه همجنسگرایی یه چیز ذهنیه و درسته که می شه توسط رسانه تبلیغش هم کرد ولی حتی اگه تاثیر خودش رو هم بذاره شما نمی تونید بگید موجب فساد در جامعه شدند در واقع بخش اعظم برای عادی سازیه این قضیه هستش تا اکثریت اون اقلیتی که خیلی از سالها محدود بودند رو درک کنن و اجازه بدند مثل دیگران زندگی کنن همچنین به نظرم این متن زیادی تند بود و اصلا این انیمه ها خودشون تبلیغ منفی می تونن محسوب بشن نیازی به اشاره به این نداشت که این گرایشات مربوط به فرهنگ غربی هستند( که البته نیست) یک نقد کامل از لحاظ داستانی و هنری هم به ما نشون می داد که چقدر این انیمه ها آثار ضعیفی هستند اما نویسنده به این اکتفا نمی کنه که نشان دهنده ذهن متعصبش هست
داداش چرا زر میزنی همجنسگرا یعنی کسی که به جای اینکه به جنس مخالف علاقه داشته باشه عاشق همجنس خودش میشه ولی همجنس باز کسیه که بدون علاقه با همجنس خودش رابطه بر قرار میکنه …
ببند بابا
خیلی حق گفتی عزیزم
اصلا فکر کن یکی با هم جنس اش هم سکس هم بکنه خب چه ایرادی داره وقتی بقیه با جنس مخالف میکنن
واقعا نباید برای هم جنسگرا ها اختلاف گذاشت اونا هم ادمن فقط سلیقه هاشون فرق میکنه ؛)
طبق امار هم حدودا از هر ۵ نفر ۱ نفر هم جنسگرا است پس حواستون باشه اونایی که به هم جنس گرایی توهین میکنید چون نزدیک ۱ و نیم میلیارد ادم هم جنس گرا هستن 🙂
همجنسگرایی گناهه.و گرایش یعنی انتخاب یک چیز.توصیه میکنم یک مساله کاملا از پایه غلط رو تطهیر نکنید.فقط دارید خودتون رو گول میزنید.و آمارتون هم کاملا اشتباهه🙃
ببند بابا گرایش ینی تمایل شاید بگی همون انتخاب ولی اتفاقا تو داری اشتباه میکنی میدونی چرا؟ چون وقتی ادما س س میکنن قبلش انتخاب نکردن یه احساس درون بدنشون ایجاد شده که میل جنسیشون برقرار شده و نیاز به انجامش دارن و همنجسگرایی انتخاب نیستت!!!!اینم یه حسه! برات متاسفم که این حرفو میزنی چون تو هم ممکنه یوقت عاشق همجنست بشی و بگی وای کاش اون مال من باشه کاش زندگی باهم بسازیم…
خدارو شکر که من بی جنس گرا هستم!
حق++++++
آقا حق گفتی باید این آدم هارو از کشور انداخت بیرون
چون تو گفتی باشه، فقط زودتر انجام بدید که راحت بشیم.
همجنسگرایی یک چیز به شدت زشت و کثیفه ، همجنسگراها مثل یک نقص توی این دنیا میمونن
عین تو
کاش همه مث تو با شعور بودن..ولی آدمای با درک فهم زیاد نیست متاسفانه:(
اصلا فاز آدمایی که امثاله توعن رو نمیفهمم?
همجنسگرایی گناهه؟؟
نه خدایی بگو گناهه؟؟
جای اینکه بشینی انیمه ببینی تا انقد براشون ..شعر نبافی میشینی کلتو میکنی تو … مردم؟؟
اصن آدمی تو؟؟
بیا برو تو کوچه بابا خودم همجنسگرام داره راجب کیا شعر میبافه??
نکته بسیار مهمی که توی این متن وجود داره اینه که به هیچ وجه توهین نشده. فقط از محتوا و ساختار روایی بدترکیب و نا مناسب که به هیچ وجه از تکنیک خبری نیست حرف زده شده. با همه ی دوستانی که به نویسنده این متن دارن بی عنایتی میکنن هستم. حرف منطقی داره میزنه این مقاله. محتوای درستی از لحاظ ساختاری ندارن این انیمه ها.
خب ممکنه یه نفر دوست داشته باشه دلیل نمیشه توهین کنه که به همون انیمه
… گلم:|
همچنس گرا یا همجنس باز نیستم
ولی بیشتر این انیمه ها رو دیدم
خیلی خیلی قشنگ تر و جذاب تر از چیزی هستن که گفتی (منظورم داستانه)
یعنی من مرده اون توضیحات کامل و نکته به نکته شما و نقداتون هستم که باهم مثل آب و آتش میمونن…..مرسی از توضیحات ظریف شما….و … … نقدهاتون البته فقط نقدهاتون نه خودتون
ممنون که کمکم کردی چند تا انیمه ی یوری پیدا کنم?
دهنت سرویس😂
اولا توهین هات رو ندیدمو نخوندم دوما مث ادم معرفیتو بکن چرا چرتو پرت مینویسی برای همینه که سسایتای خارجی رو در الویت قرار میدم Sadge
نکته بسیار مهمی که توی این متن وجود داره اینه که به هیچ وجه توهین نشده. فقط از محتوا و ساختار روایی بدترکیب و نا مناسب که به هیچ وجه از تکنیک خبری نیست حرف زده شده. با همه ی دوستانی که به نویسنده این متن دارن بی عنایتی میکنن هستم. حرف منطقی داره میزنه این مقاله. محتوای درستی از لحاظ ساختاری ندارن این انیمه ها.
بت پیشنهاد میکنم یه بار دوباره مقاله رو بخونی تا بفهمی توهین شده یا نه یا اصن داره حرف منطقی میزنه یا نه:) ولی خب طبیعیه دیگه یه نویسنده همیشه از مقاله های خودش حمایت میکنه حالا هرچی که میخواد باشه:))
تموم شد؟!
.
.
.
خیلی تاثیر گذار بود???
اه تموم شددددد؟
؟
؟
؟
خیلى تاثیر گذار بود😑
??? دقیقه
لطفا دوباره مقاله اتون رو بخونید و ببینید شما رسما دارید میگید ما از روی فقط کنجکاوی و انیمه ها و غرب گرایی ها همجنس باز شدیم ،خیر این درست نیست من توهین نمیکنم به این مقاله شما ولی درست نیست که شما بیاید بگید اینا فقط تاثیرات اونور ابی هاست بلکه هم علم و هم دین ها قبول دارن که همجنسگرایی از روی انتخاب خوده افراد نیست بلکه با این گرایش بدنیا میان ایا شما میتونید وقتی بدنیا اومدید بگید من مثلا این صورت رو نمیخوام یا مثلا من این پدر و مادر رو نمیخوام؟نمیتونین چون دسته شما نبوده پس همجنسگرایی هم دسته ما نیست ،ولی بعضی ها هم از روی کنجکاوی و غیره میان خودشونو شبیه همجنسگرا ها میکنن و اینجوری تقریبا خیلی ها فکر میکنن همجنسگرایی انتخاب خوده فرد هست بلکه نیست…
واقعا برات متأسف ام خیلی دیدت محدوده
درکت از دنیا و از عشق باید خارج از جنسیت باشه
و اینکه حق نداری به انیمه ها هیت بدی بفهم !
میخواین نقد کنین درست و اصولی و منطقی نقد کنین نه اینکه ی جمله مثل “خیلی سخیف و بی ارزش” رو مدام تکرار کنید
به قول لیوای بزرگ فقط مثله بچه ها حرف الکی میزنید من یه اتاکویی قدیمی هستم و این انیمه ها رو هم دیدم و با نویسنده مقاله کاملا موافقم من خودم یه نویسندم و هر وقت قرار کاری رو بنویسم باید یکی اسپانسرم باشه در غیر این صورت رمان نوشتن الکیه چون با یه رمان که هیچ وقت بالا دستیا که قدرت دستسونه نمیشه شکم خودم رو سیر کنم. داستان نویسی عالییه شخصیت پردازی دایلوگ مونولوگ حتی تو این انیمه های ارت به شدت دوست داشتنی هست من به عنوان یه نویسنده که هیچ وقت نتونستم چیزی رو که میخوام بنویسم میگم این هدف این انیمه ها از کنپانی های تامین میشه که اگه بدونید میخدید که مگه میشه در کل من چیزای که نباید گفتم اگه قرار بود جای مصاحبه کنم بد میشد هرکی میخونه گوش کنه. نوشته ای از کسی که به خاطر پول مینوشت..
موافقم
ندیدم
نخوندم
نشنیدم
پستت خیلی مفید بود (منهای توهینات)
خیلی مرسی از اینکه چندتا انیمه یوری معرفی نمودی??
برگرد به همو … که ازش اومدی
بیا سنپایت اومد
میشه بهم بگید از کجا انیمه های یوری رو پیدا کنم چون هرجا میزنم نمیاد ممنان???
کاملا درسته ، انیمه های که البته یکسریشون داستان خوبی هم دارن ولی اکثرا بی محتوا هستند
حالا خودت همه رو دیدی بعد میخواهی بقیه نبینن والا?
سخیف سخیف سخیف سخیف
حاجی مگه دایره لغاتت کمبود داره هی میگی سخیف
و من که تا قبل خوندن این مقاله نمیدونستم سخیف چیه😂🙂🤌🏻
نمیتونی به همجنسگرا ها احترام بزاری اصلا مهم نیس قرار نیس تمام انسان ها شعور و درک داشته باشن ولی از لفظ ترشیده برای یک خانوم استفاده کردن علاوه بر احمق بودن جنسیت زدگیت روهم نشون میده ناموسا توکه بلد نیستی درست حرف بزنی نیازی نیست بیای انیمه نقد کنی
هم نظرم..
دوستان یدقه دعوا نکنید اومدم یه چیزی دانلود کنم و برم :/ مگه انیمه یوری همون پسر اسکیت بازه نیست؟خوب الان چه ربطی به اینا داره اصلا دخترم نداره تو انیمش فکر کنم:// من اومدم اون یوری و دانلود کنم انداختنم قاطی این یوریا 😐
اون اسمش یوری هستش ک باید سرج کنی یوری روی یخ که یایوییه
یوری خودش یه ژانره
جدی یائویی هست؟
واقعا که چه دنیا تاریکی
من فکر کردم شوننِ
واو انیمه های خفنیه
بوس
ممنون
همش میگید که بده اَخه نبینید ، محتوا نداره و اینجور چیزا ولی یه نقد درست حسابی و حرفه ای نکردی،شرط میبندم اوتاکو درست حسابی هم نیستی حالا پاشدی واس ما انیمه نقد میکنی ، تو باید همه اینا رو مو به مو دیده باشی که بتونی نقدشون کنی، و از طرز صحبتت معلومه ندیدی.نکته جالب ماجرا اینجاست که اگه اینا رو معرفی نمیکردی ما هم اینارو نمیشناختیم و نمیدیدیم ، میتونستی فقط راجع به ژانر بد و بیراه بگی ،،،،،،،
دوستان این مقاله فقط برای جذب کامنت گذاشته شده
اما از نظرم نویسنده قصدش معرفی بوده. به خاطره قوانین سایت و فیلتر نشدن و سرچ سایت تو ردیف اول اینکارو کرده. اگر میخواسته نقد کنه ژانر یوری رو نقد میکرده نه اینکه بیاد پوستر انیمه رو بذاره، و خلاصشو بنویسه.
فیگار جان خودت از انیمه یوری بد نوشتی
بعد همین دیروز اومدی یه مقاله گذاشتی با عنوان
بهترین مانهوا های یوری؟؟؟؟ :/
خوبه، انیمه های خوبی رومعرفی کردی. ولی Citrus و Bloom into you از همشون معروفتر و محبوبترن، به نظرم اونارو باید اول لیست میذاشتی.
اونایی که فکر کردن نویسنده واقعا منظورش این بوده که این انیمه ها سخیفه چقدر ساده ان!
اتفاقا نویسنده با این انیمه های سخیف خیلی حال کرده و برای دیدن معرفیشون کرده. اوناکه گرفتن، گرفتن
اگه کسى که این مقاله رو نوشته این انیمه ها رو ندیده پس از کجا داستانشو میدونه ؟
خودش دیده بعد به ما میگه نبین.
من به بحثای ایجاد شده کاری ندارم
فقط میخوام بگم دخترا عشق کافی به هم دارن. دیگه نیازی به این اسکل بازیا نیست-_-
همجنسگرایی گناه نیست داداش:/
همجنسگرا ها هم آدمن اوناام احساس دارن و همجنسگرا بودنشون دست خودشون نیست آدم که نمیتونه هورموناشو تغییر بده
پس دهنتو ببند زر مفت نزن^^
و متاسفانه باید بگم که این هیچ ربطی به هورمون ها نداره( از لحاظ علمی) در واقع یک چیز ذهنیه و طبق گفته فروید یک بیماری روانی تلقی می شه که با جلسات روانشناسی درمان می شه( به خدا فروید گفته من نگفتم نیاید منو بگشایید) ولی همونجور که گفتم به نطرم کلا نه عامل فساده نه تاثیر خاصی رو جامعه می ذاره پس افکار متعصبانه راجع بهش اشتباهه
برو مطلب منو بخون اطلاعاتت بیشتر بشه
دوستان من یک فوجوشی اصیل و یک اوتاکوی پیرم ولی شما خیلی بی جنبه این ! خیلی از انیمه ها چرت و پرت و بی معنی بود ولی من دوستش داشتم.. بهرحال 😹🙂 رئیس سایت هم داره انتقاد بیشتر افراد رو میگه که داستان پر معنایی نداشتن ! داره به ال جی بی تی توهین نمیکنه که😐 یا به انیمه ! داستان جالبی نداشتن معنیش این نیست که انیمه چرته یا به انیمه توهین کرده .. داره میگه داستان های بهتر هم هست
کسی اگه اسم انیمه دومیه رو میدونه بگه
حاجی اسم انیمه هارو زیرشون بنویس 🤣🤣🤣🤣
آخیش چندتا انیمه یوری پیدا کردم
چرا تو ببینی ما نبینیم😂😂😂
چرا تو ببینی ما نبینیم😂😂😂
سلام.
دوستانی که انیمه های یوری رو میشناسن میتونین به من یه انیمه سینمایی یوری معرفی کنید؟
اگه همجنسگرایید
گی لزبین ترنس یا اصن عضو خانواده بزرگ رنگین کمون
بببینیددددددد
اولا پیشنهاد میکنم برید زندگینامه آلن تورینگ رو بخونید و به چیزی که هستید افتخار کنید و باعث سربلندی هممون بشید
دومن هیچوقت هیچوقت با ادمای اح*قی که مارو به رسمیت نمیشناسن بحث نکنید
هیچوقت سخنرانی یک گرگ رو، تو جمع یه مشت گوسفند نکن
من عضوی از خانواده رنگین کمانم
و به نظرم خیلی برای ما تبعیض هست ولی ما خودمون باعث ایجادشونیم! چرا ؟ چون ماهم داریم کم کم اون مسیری که دگرجنس گرا های کامل داشتن اوایل و مارو غیر عادی و بد میشمردن الان پیش میبریم و خودمون رو بزرگ تر میشماریم و تبلیغ میکنیم مثل رژه ی افتخار ! اون افتخار نیست درواقع ما داریم به همه میفهمونیم که اره من متفاوتم من فرق دارم ما مثل شما نیستیم و….حتی یجوری داریم میگیم اره ما از شما بهتریم! جالبه نه! اینارو خودم نمیگم وقتی داشتم با دوست های دگر حنس گرام صحبت میکردم و هرکدوم نظری میدادیم فهمیدم اونا همچین برداشتی دارن و حق میدم چون منم اگه بودم همین میگفتم یا تصورم بود ولی نیستم اما دلیل نمیشه که درکشون نکنم! ما یجوری میخوایم به همه بفهمونیم متفاوت یا بهتریم و این طبیعت انسانه! ولی اگه میخواییم که قبول بشیم تو جامعه باید از این کارا و ازاین پرچم دست گرفتنا و اینا دست برداریم درواقع جالبه بدونید دولت هایی که رژه افتخار دارن بیشتر علاقه دارن یجورایی این وضع تبعیضی باشه! حالا میگید چیکار کنیم ما باید مثل روزهای معمولی که در کنار هم مثل ادم زندگی میکردیم زندگی کنیم و سعی نکنیم هی به همه بگیم و بفهمونیم که مثلا اوه اره میدونستی من لزم ! یا بایکساشوال! هی ببین و…… اینا خودمون داریم میگیم هان بیا من با تو فرق دارم بیا دعوا کنیم ! اره یجورایی داریم اینو میگیم متاسفانه ! البته نمیگم پنهانش کنیم ولی اونقدراهم دادش نزنیم و پرچم دست بگیریم و… دیگه خودتون میدونید !
ممنون که خوندید اگه بازم میخوای بگی منم علیه این اقلیتم بگو چون عقل تو همین قدر هست یا با دقت نخوندی چون من خودم عضو این گروه هستم و مخالف هیت دادن به گروه ال جی بی تی ای کیو هستم ولی چون تو اشتباه فهمیدی یا عقل نداری یه چیز دیگه فهمیدی . خدانگهدار
لطفنننننننننن بگین انیمه citrus رو از کجا پیدا کنم؟!؟!؟!
حاجی اسم انیمه دومیه نگفتی که برم ببین…. نه یعنی چیزه نرم ببینم چیه اسمش؟؟😂
اصلا اونایی ک از همجنس گرایی و… همش میگین بده چرا اومدی داری دنبال اسم انیمه یوری یائویی میگردی چرا اومدی داری متن اینارو میخونی چرا داری بی جا برای کسایی ک با این حرفات ناراحت میشن اصلا متن میزاری؟! تو اصلا چرا عاشق مخالفت میشی اینم سوال منه! جواب بده جواب بده چرا عاشق مخالفت میشی!؟ چون مکمله؟ اگه مخالف تو مکملته همجنس های ماهم مکمل ماها هس فهمیدی؟ یا بیشتر باید اینجا همش برات توضیح بدم؟
چون می دونیم کجا میشه مردم رو به آگاهی رسوند و این جور افراد کجا میشه پیداشون کرد
همجنسگرایی بیماری نیست واقعا مردم آسیا جاهل ترینان..
سلام ببینید این همه ی چیزایی که میگن دروغه و همجنسگرایی یه چیز کاملا اشتباهیه مل حیوون بازی مثل مرده بازی مثل زنا ی با محارم همه ی اینها دفع شهوته ولی آیا به نظر شما اینا رو میشه با بهونه ی سلیقه توجیح کرد نه ۱۰۰ درصد نمیشه اگه اینطوری باشه قتل هم آزاده چون یه نفر سلیقه اشه پس با سلیقه توجیح نمیشه
خب از نظر عقلی هم بخوایم بگیم واقعیتش اغلب چیزایی که در دنیا ازاده به نا آسیب نمیرسونه مثلا کیک خوردنش آسیب نداره دلی پفک چرا خب چرا پفک آزاده چون براشون سود داره و از طریق پورن تخریب فرهنگ و خیلی چیزا بهشون سود های کلان میرسه و همونطور که میدونیم اکثر فرهنگ ها با همجنسگرایی مخالف بودند ولی حالا که بحث داغ شده توشون نفوذ ایجاد کرده . همجنسگرایی هم مثل پفکه ظاهرش ممکنه بی خطر و جذاب حتی باشه ولی با خوردنش آدم فاسد میشه به طوری که اکثر افراد همجنسگرا با بیماری های جسمانی مانند ایدز و مقاربتی و بحران های فکری مثل کمبود اعتماد به نفس رو به رو هستند. حالا غیر از اینا هم اصلا همجنسگرایی توش تولید مثل نیست و همچنین به خاطر اون خاصیت جذابیتش باعث مبتلا کردن افراد زیادی میشه در نتیجه جامعه دچار بی بند و باری فساد های گوناگون و به صورت خلاصه نابود میشه پس هر جوری که فکر کنیم همجنسگرایی یک گرایش عادی و سلیقه و از این حرفا نیست.
از طرفی هم دانشمندان هنوز دلیلی برای توجیح اینکه همجنسگرایی یک انتخاب نیست پیدا نکردن و فقط در برخی موارد ژنتیکیه که باز اون هم با عمل تغییر جنسیت قابل درمان هست.!
همجنس گرا ها می تونن بد یا خوب باشن ولی باز هم انسان هستند و ما موظفیم که به اون ها کمک کنیم می دونید مشکل ما این نیست که مردم دنبال اینن که همهچی آزاد شه و همه ی اقلیت های جنسی و هرچی اصلا به آزادی برسه اکثر مردم خودشون و خدای خودشونو نشناختن و با خدا ارتباطی عمیق برقرار نکردن ، مردم م آگاهی پایینی دارن یا اگرم دارن از شایعات کلان اینترنت سرچشمه میگیره و کلا کم هست، مردم ما اقتصاد خوب و قابل تحمل میخوان الته نهبا وجود برخی از مسئول های بی کفایت و مشکل ما وضع زندگی مادی و معنوی که باید در جامعه تقویت شه اونم از کجا از اموزش و پرورش ، الان تو این حرفا رو نباید از من تو این سن میشنیدی باید اینا رو تو کوچیکیاتون بهتون ، بهمون ، به هممون میگفتن!
راست میگی این فیلم به پای ناروتو و وان پیس و سونیک ایکس رو نمی رسن فقط ملت رو که مسلمانان رو از دین دور می کنه چون من یک سنی حنفی مسلمان هستم من محسن بلوچ هستم و از این چیز ها بدمیاد و سونیک ایکس و ناروتو و وان پیس رو دوست دارم
داداش همجنسگرایی بیماری نیست کاملا ی چیز مربوط به هورمونه
ببین گرایش ادم انتخابی هست البته که ژنتیکی هم هست ولی بیشتر عوامل محیطی و تربیت و تلقینات و تفکرات فرد هست که گرایش ادم رو تعیین میکنه نه ژنتیک ! پس گرایش تقریبا انتخابی هست همچنین درباره ی اون که میگید من مثلا این صورت رو نمیخوام و اینا و مثال زدید که تغییر ناشدنی هستن باید بگم اوناهم تا حدودی با قدرت ناخوداگاه و تلقینات بعضی ها مثل خود من تونستن رنگ پوست ،چشم و… تغییر بدن ! میدونم ربطی نداشت ولی باید میگفتم خدانگهدار
من یه پارازیت بیام این وسط-
داداشیا چرا همش گیر اینکه این گرایش بده یا خوبه حرف میزنین
گرایش هرکس دست خودشه و به کی ربطی نداره پس نمیخواد همو توجیه کنین
اگه همجنسگرایی یز بدی بود تو خیلی از کشورا ازداش نمیکردن
و خب میخواستم بگم ..چرا اون انیمه دومیه اسمشو نذاشته بودینننننن
موافقم
سلام به تمام کسانی که نظر نوشتند من کاری ندارم ولی اگه نظر نوشتید یعنی حداقل یکی از انیمه های لیست را دیده اید و از این رو من از شما یک سوال دارم حالا به نظرتون درباره هم جنس گرایی کاری ندارم می خواهم بپرسم شما تو زندگیتون هیچ ذهن مشغولیی ندارید که دارید استنتاج میکنید این ژانر هم مثل ژانر های دیگه طرفدار های خودش را دارد همین انیمه های Hentai که رسما +18 سال هستند هم طرفدار های خودشون را دارند که ساخته می شوند . چرا دارید به منظور و نوع انیمه فکر می کنید؟ ببخشید که رک می گم بی کارید؟ انیمه را ببینید رد بشید چرا 3 ساعت درباره ی همجنسگرایی صحبت می کنید