شکست سنگین یاران صیادمنش مقابل لستر ؛ هال سیتی از روباه ها شکست خورد

شکست یاران صیادمنش ، هال سیتی در حضور مهاجم ایرانی خود با چهار گل برابر لستر سیتی شکست خورد. الهیار صیادمنش ۹۰ دقیقه در میدان بود.

هال سیتی در حضور مهاجم ایرانی خود با چهار گل برابر لستر سیتی شکست خورد. در ادامه با خبر الهیار صیادمنش هال سیتی همراه فیگار بمانید.

شکست یاران صیادمنش

شکست هال سیتی

شکست یاران صیادمنش
شکست هال سیتی مقابل لستر سیتی, شکست هال سیتی, صیادمنش هال سیتی

شکست هال سیتی مقابل لستر سیتی

اللهیار صیادمنش پس از دو حضور ثابت در دیدارهای تدارکاتی اخیرشان مقابل فنرباغچه ترکیه و مالاگای اسپانیا، در سومین مسابقه دوستانه متوالی هال سیتی انگلیس نیز از ابتدا به میدان رفت و ۹۰ دقیقه برابر لستر سیتی در ترکیب بود.

هال سیتی در تورنومتر دوستانه کورندون کاپ مقابل لسترسیتی صف‌آرایی کرد و با نتیجه 4 بر صفر مغلوب شد. لسترسیتی پس از این مسابقه، جام کورندون کاپ را بالای سر برد.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار شبکه اینترنتی ورزش سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *