نسخه فرانسوی سلام فرمانده هم منتشر شد ؛ سلام فرمانده در قلب اروپا! + [فیلم]

نسخه فرانسوی سرود سلام فرمانده در شهر پاریس و به زبان این کشور با نام سلام یا مهدی(عج) اجرا و منتشر شد. در ادامه فیلم سلام فرمانده فرانسوی را مشاهده میکنید.

سرود جهانی «سلام فرمانده» که به قلمرو ملکه انگلیس رسیده بود، به فاصله کوتاهی به زبان فرانسوی در شهر پاریس، قلب اروپا و در کنار برج ایفل اجرا شد. در ادامه با خبر ورژن فرانسوی سلام فرمانده همراه فیگار بمانید.

نسخه فرانسوی سرود سلام فرمانده

سلام فرمانده فرانسه

نسخه فرانسوی سرود سلام فرمانده
سرود سلام فرمانده در فرانسه اجرا شد, سلام فرمانده فرانسه, ورژن فرانسوی سلام فرمانده

سرود سلام فرمانده در فرانسه اجرا شد

سرود جهانی «سلام فرمانده» که در ماه‌های اخیر به زبان‌ها و گویش‌های مختلف در کشورهایی همچون عراق، پاکستان، نیجریه، مصر، لبنان، سوریه و بحرین اجرا شده است، این‌بار به زبان فرانسوی در شهر پاریس اجرا شد.

جهانی شدن سرود «سلام فرمانده» آینده روشن جهان و ظهور منجی عالم را تداعی می‌کند و نوید می‌دهد. انقلاب اسلامی حرکتی است فراگیر به سمت آن اتفاق عظیم و سرنوشت قطعی که اکنون حق‌طلبان عالم به آن معتقد و امیدوارند. «سلام فرمانده» مرزها را درنوردیده و سرود مشترک منتظران ظهور شده است.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار نسخه فرانسوی سرود سلام فرمانده سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *