تعطیلات لاکچری حامد آهنگی در جشن خصوصی کنار برج خلیفه دبی! + [فیلم]

فیلم منتشر شده از تعطیلات و خوشگذرانی لاکچری حامد آهنگی در دبی و شوخی او با دوستش در کنار برج خلیفه دوبی به یکی از پربیننده ترین ویدیوها تبدیل شده است.

حامد آهنگی کمدین محبوب در کنار برج خلیفه مشغول گذراندن تعطیلات است. در ادامه با خبر فیلم حامد آهنگی در دبی همراه فیگار بمانید.

حامد آهنگی در دبی

دبی حامد آهنگی

حامد آهنگی در دبی
دبی حامد آهنگی, فیلم حامد آهنگی در دبی, حامد آهنگی  دبی

تعطیلات حامد آهنگی در دبی

اجرای شباهنگی کمک زیادی به محبوبیت حامد آهنگی کرد اما حضور در جوکر و شوخی های فی البداهه این کمدین محبوب از او چهره ای دوست داشتنی با طنز ذاتی در میان مردم ساخته است که همواره در هر حالتی لبخند را به مردم هدیه می دهد. در فیلم زیر حامد آهنگی  دبی مشاهده می کنید.

حامد آهنگی استندآپ کمدین ایرانی است. او متولد ۱۷ تیر ماه ۱۳۵۸ در شهرستان بندر انزلی است. آهنگی همچنین به عنوان کمدین در برنامه خندوانه حضور پیدا کرده و در سریال شش قهرمان و نصفی به کارگردانی حسین قناعت محصول ۱۳۹۷ ایفای نقش کرده‌است.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار حامد آهنگی در دبی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *