ریمیک بازی The Last Of Us ؛ از شایعه تا واقعیت

در حال حاضر استودیو ناتی داگ روی پروژه‌های مختلفی کار می‌کند که یکی از آن‌ها ریمیک بازی The Last Of Us است. در ادامه با نوشتار شایعه ریمیک بازی The Last Of Us با فیگار بمانید.

طبق گزارش منتشر شده از سوی یک منبع داخلی معتبر، عنوان The Last of Us Remake در مراحل پایانی توسعه به سر می‌برد و به زودی از آن رونمایی خواهد شد.

ریمیک بازی The Last Of Us

از شایعه تا واقعیت

ریمیک بازی The Last Of Us, شایعه ریمیک بازی The Last Of Us
شایعه ریمیک بازی The Last Of Us

تام هندرسون (Tom Henderson)، منبع داخلی مشهور بازی‌های Battlefield و Call of Duty، در توییت جدید خود به بازی The Last of Us Remake اشاره کرد. بر اساس صحبت‌های هندرسون، وی از چندین منبع مختلف شنیده است که این بازسازی در مراحل پایانی توسعه قرار دارد و احتمالاََ در نیمه دوم سال 2022 عرضه خواهد شد.

من شنیده‌ام که بخش چند نفره لست آو آس ۲ و نسخه دایرکتور کات آن نیز در دست ساخت قرار دارند. دقیقا نمی‌دانم که این بازی‌ها در چه زمانی عرضه خواهند شد، اما اگر سونی مجبور به تاخیر God of War Ragnarök به سه ماه نخست سال ۲۰۲۳ شود، این پروژه‌ها جایگزین‌های خوبی خواهند بود. البته این تنها گمانه زنی‌های من در حال حاضر هستند.

بیشتر بخوانید:

The Last of Us Remake

ریمیک بازی The Last Of Us, شایعه ریمیک بازی The Last Of Us
شایعه ریمیک بازی The Last Of Us

از طرفی، تصویر ابتدایی این پست مربوط به کنفرانس سونی در مراسم CES 2022 می‌شود که روز گذشته برگزار شد. برخی احتمال می‌دهند که این تصویر به The Last of Us Remake ربط داشته باشد، اما این تنها یک حدس است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار ریمیک بازی The Last Of Us سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *