نقد فیلم Hes All That (او همه چیز است ٢٠٢١) ؛ او این همه نیست حتی کمی از آن

روایتی که می‌گوید: می‌تواند هر چیزی یا هر کسی را که بخواهد محبوب کند. در ادامه با نوشتار نقد فیلم Hes All That با فیگار همراه باشید.

چگونه می‌توانید یک درام نوجوان دهه 90 را انتخاب کنید، آن را تجدید کنید و حتی بدتر کنید؟ فیلم Hes All That را تماشا کنید و خواهید فهمید که چگونه! این فیلم عاشقانه به کارگردانی مارک واترز و نویسندگی R. Lee Fleming Jr، نسبتا تحقیر کردن هر کار توهین‌آمیزی که نوجوانان در شبکه‌های اجتماعی انجام می‌دهند را شرح می‌دهد.

برای افرادی که آگاهی ندارند، Hes All That ساخت مجدد فیلم 1999 “She’s All That” است یا بهتر است این طور عنوان شود با تغییر جنسیت شخصیت اصلی فیلم و به روز شدن آن، داستان جدیدی را ایجاد کرده اند.

در مورد یک مرد محبوب که با دوستان خود شرط می‌بندد که می‌تواند هر دختر تصادفی را در محوطه دانشگاه انتخاب کند و او را در مدت چند هفته ملکه رقم بزند. و در نسخه 2021، نقش‌های جنسیتی برعکس شده است، ستاره محبوب رسانه‌های اجتماعی نوجوان Padgett Sawyer (Addison Rae) است که از دوست پسر خود جدا می‌شود، سپس شرط می‌بندد که می تواند هر بازنده‌ای را انتخاب کند و او را به عنوان پادشاه بعدی جشن معرفی کند!

همه چیز تقریباً یکسان است، با این تفاوت که بازی‌های اصلی به اندازه بازیگران دهه 90 جذاب نیستند و تعداد زیادی رسانه اجتماعی(سلفی) وجود دارد. در ادامه با نوشتار نقد فیلم Hes All That همراه با ما باشید.

نقد فیلم Hes All That (او همه چیز است ٢٠٢١)

او این همه نیست حتی کمی از آن

فهرست مطالبی که در ادامه نوشتار نقد فیلم Hes All That (او همه چیز است ٢٠٢١) خواهید خواند به شرح زیر است:

نقد فیلم Hes All That , نقد و بررسی فیلم Hes All That , نقد فیلم او همه چیز است
نقد فیلم Hes All That , نقد و بررسی فیلم Hes All That , نقد فیلم او همه چیز است

بیشتر بخوانید:


حال که تصمیم به ساخت گرفته شده بود، بازسازی فیلم She’s all that به طرز شگفت‌آوری به طول انجامید، اما فیلم Hes All That برای احیای احساسات ملایم است، گرچه برای نسلی طراحی شده است که احتمالاً حتی نام فیلم اصلی را نشنیده است.

اما بار دیگر در رخداد یک شرط بی‌رحمانه کار می‌کند این امر به جذابیت پیش بردن روایت داستان کمک می‌کند، زیرا فیلم Hes All That به شدت این هدف نوجوانان را در وسواس شرکت در رسانه‌های اجتماعی هدف قرار داده است.

جدایی تحقیرآمیز پادجت ساویر (ادیسون رای) از دوست پسرش در شبکه‌های مجازی دست به دست می‌شود و او را وادار به شرط‌بندی برای نجات شهرت خود می‌کند، او قسم می‌خورد که می‌تواند کامرون کولر (Tanner Buchanan) که فردی اجتماعی نیست را به پادشاه جشن تبدیل کند. اما اوضاع وقتی پیچیده می‌شود که متوجه می‌شود در زندگی واقعی عاشق او است!

همه ما می‌دانیم که هالیوود در بیشتر موارد چگونه کار می‌کند، اگر یک فیلم بتواند پول زیادی به‌دست آورد و افراد زیادی راجع‌به آن صحبت کنند، تقریباً ناگزیر دنباله‌ای در راه خواهد بود. یا اگر زمان کافی بگذرد، بازسازی یا راه‌اندازی مجدد را پیش می‌گیرد، دقیقاً همان چیزی است که فیلم Hes All That انجام می‌دهد.

این روایت She’s All That را ادامه نمی‌دهد البته لازم به ذکر است بیان شود که عینا این داستان را ادامه نمی‌دهد، غالبا این دلیل بر عوض شدن ماجرا نیست مثال فیلم Hes All That، آدمیست با لباس عوض شده! فیلمHes All That بر شخصیت‌های جدید در عصر مدرن TikTok تمرکز می‌کند. در ادامه با نوشتار نقد فیلم Hes All That همراه فیگار بمانید.

فقدان حاد ایده‌ها

به نظر می‌رسد بازسازی‌های بی‌شماری که هالیوود بارها و بارها انجام می‌دهد حاکی از فقدان حاد ایده‌ها است، کارخانه رویاها راه دیگری برای احیای موضوعات آشنا در سال‌های اخیر در پیش گرفته است به سادگی جنسیت شخصیت‌های اصلی را عوض کنید!

وقتی تصاویر جنسیتی قدیمی و جدید به این ترتیب با یکدیگر مقایسه شوند، چیزی شبیه به این می‌تواند آیا هیجان انگیز باشد؟ برای نسخه اصلی چه اتفاقی می‌افتد؟ آیا هنوز آن‌ زمان به روز است؟

به این ترتیب می‌توانید این تصور را داشته باشید که از نظر اجتماعی مرتبط و شاید حتی رو به رشد هستید! اما متاسفانه این مبادله چیزی بیشتر از یک حقه نیست…

نقد فیلم Hes All That , نقد و بررسی فیلم Hes All That , نقد فیلم او همه چیز است
نقد فیلم Hes All That , نقد و بررسی فیلم Hes All That , نقد فیلم او همه چیز است

بیانیه دلسوز، بسته‌بندی ارزان

چقدر می‌توانید از فیلم Hes All That بهره ببرید؟ بستگی به این دارد که آیا خواسته‌های نسبتا مناسبی از چنین کمدی عاشقانه دارید یا به عبارتی آیا انتظارات کمی دارید!

بنابراین پیام اصلی فیلم این است که شما باید با خودتان صادق باشید و هیچکس کامل و مهم نیست. خودتان را با کسی که شبیه هیچکس نیست مقایسه نکنید، مخصوصا وقتی علاقه‌ای ندارید که مسیر رسیدن به این دانش چگونه باشد!

گاهی اوقات خشونت ستایش می‌شود، تحولات با فشار یک دکمه اتفاق می‌افتد، ارقام با خشن ترین استنسیل‌ها ترسیم می‌شوند. اگر همه این‌ها شما را ناراحت نمی‌کند، اما فقط می‌خواهید همان‌طور که دو فرد زیبا عاشق می‌شوند آنجا باشید، این دقیقاً همان چیزی است که پیشنهاد می‌شود.

برای فیلمی که به گفته خودش، ارزش‌های درونی را تبلیغ می‌کند که این بسیار سطحی و بی‌ربط است. در ادامه با نوشتار نقد فیلم Hes All That همراه فیگار بمانید.

نقد فیلم Hes All That , نقد و بررسی فیلم Hes All That , نقد فیلم او همه چیز است
نقد فیلم Hes All That , نقد و بررسی فیلم Hes All That , نقد فیلم او همه چیز است

فیلم کاملاً قابل پیش‌بینی است

فیلم Hes All That بازسازی یک فیلم محبوب است. فقط تعویض جنسیت‌ها و تبیین رویدادها در عصر مدرن برای جمع‌آوری فیلمی که مشخصات خاص خود را پیدا کند کافی نیست. متأسفانه Rae ستاره TikTok برای پوشیدن چنین کمدی عاشقانه کافی نیست، زیرا هنوزشخصیت آن بسیار سطحی است.

علاوه بر این، فیلمنامه نقاط ضعف زیادی را آشکار می‌کند که هرگز اجازه نمی‌دهد مخاطب با کنش‌های جدیدی از شخصیت‌ها روبه‌رو شود. مطمئناً Netflix با این کار لطفی نکرده است.

فقط اگر یک بیانیه اخلاقی که در چهارچوب یک مقاله تنظیم می‌کرد بهتر ابهت خودش را حفظ می‌کرد! در نهایت، “او همه چیز است” این همه نیست، حتی کمی از آن… در ادامه با نوشتار بررسی فیلم Hes All That همراه ما بمانید.

نقد فیلم Hes All That , نقد و بررسی فیلم Hes All That , نقد فیلم او همه چیز است
نقد فیلم Hes All That , نقد و بررسی فیلم Hes All That , نقد فیلم او همه چیز است

انگاره‌های نهیلیستی

در لحظات ابتدایی فیلم Hes All That نشان می‌دهد که پادجت در مقابل دوربین گوشی هوشمند خود مشغول به کار است و تنها چند دقیقه پس از بیدار شدن از خواب به سوالات مشاوره آرایش طرفداران خود پاسخ می‌دهد.

اتاق خواب او یک بهشت صورتی رنگ است. فضا آنقدر شاداب است که به نظر می‌رسد هاله‌ای از خوشبختی زینت کل خانه است. اما به محض این که پادجت از اتاق خواب خودش خارج می‌شود و به مادر پرستار خسته‌اش صبح‌بخیر می‌گوید (راشل لی کوک ، که فقط به عنوان “خانم ساویر” شناخته می‌شود)، ما با فضای نسبتا خاکستری تیره مواجه می‌شویم.

واقعیت رنگ‌آمیزی زندگی واقعی او شخصیت آنلاین Padgett همه پر زرق و برق است. حتی بهترین دوستان او نمی‌دانند که سطح زندگی او چگونه است.

پیام وحشتناک Hes All That مطمئناً مخاطبان هدف خود را گیج می کند، در همه راه‌ها دچار اشتباه ویروسی می‌شود. کسانی که به اندازه کافی هوشیار هستند و می‌بینند که اینترنت در اصل یک کلاهبرداری از نام تجاری است!


بیشتر بخوانید: بهترین سریال های عاشقانه 2021


اینفلوئنسرها چیزی نیستند که یک فیلم را مدرن می‌کند. تصور این که راه جلب توجه این است که چیزی را روی صفحه نمایش بگذاریم تا حدی توهین آمیز یا قابل توجه باشد تا برخی فریاد بزنند: “سلام ، این درست مثل ماست، کاملا اسف‌بار و تامل ‌برانگیز است!

دبیرستانی‌هایی که فقط  تشکیل شده از گروه افراد ترسیده، که سعی می کنند چیزی باشند که نیستند. آیا این فیلم کاملا سطحی با داستان تکراری خبری از بی ازرش شدن ارزش ها می دهد؟ یا عکس آن…

نقد فیلم Hes All That , نقد و بررسی فیلم Hes All That , نقد فیلم او همه چیز است
نقد فیلم Hes All That , نقد و بررسی فیلم Hes All That , نقد فیلم او همه چیز است

مشخصات

  • کارگردان: مارک واترز
  • فیلمنامه‌نویس: R. Lee Fleming Jr
  • بازیگران: Addison Rae ,Tanner Buchanan , Madison Pettis , Isabella Crovetti , Peyton Meyer , Annie Jacob , Myra Molloy, Rachael Leigh Cook
  • تدوین: تراویس سیتارد
  • تصویربردار: جان گولسریان
  • تهیه کنندگان: بیل بلوک , جنیفر گیگبات , اندرو پانای
  • توزیع کننده: Netflix

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار نقد فیلم Hes All That سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *