واکنش منتقدان به فیلم Bad Candy 2021 ؛ بسته‌‌ای مصرفی برای عوام

در نوشتار واکنش منتقدان به فیلم Bad Candy قرار است واکنش منتقدان به آخرین ساخته اسکات بی‌هانسن و دزیری کانل را برای شما بازگو کنیم. با فیگار همراه باشید.

فیلم 2021 Bad Candy (آبنبات بد) ساخت کشور آمریکا و در ژانر ترسناک، هیجانی و به کارگردانی و نویسندگی مشترک اسکات بی‌هانسن و دزیری کانل می‌باشد. در فیلم Bad Candy بازیگرانی مانند زاک گالیگان، مایکل آرون میلیگان، درک روسو، کوین وین و… به بازی‌گری پرداخته‌اند. می‌توانید در ادامه نوشتار واکنش منتقدان به فیلم Bad Candy 2021 برای دانستن نظر منتقدان، سرنخ‌های کوچک و همچنین خلاصه داستان همراه فیگار باشید.

واکنش منتقدان به فیلم Bad Candy

فیلم ترسناک هنری یا بسته‌‌ای مصرفی برای عوام؟

بخش مهمی از صحبت‌های منتقدانی که در فهرست زیر لیست شده‌اند را در ادامه نوشتار واکنش منتقدان به فیلم Bad Candy 2021 می‌توانید بخوانید:

واکنش منتقدان به فیلم Bad Candy , نقد فیلم Bad Candy , نقد Bad Candy
واکنش منتقدان به فیلم Bad Candy , نقد فیلم Bad Candy , نقد Bad Candy

در ابتدا توضیح مختصری در مورد ژانر این فیلم بدهیم. فیلم ترسناک یکی از ژانرهایی است که در ابتدا خیلی تحت تأثیر فیلم‌های اکسپرسیونیسم قرار داشت. در این ژانر از عناصر ترس، نفرت و وحشت استفاده شده‌است.

در این‌گونه فیلم‌ها از صحنه‌های خوفناک، ترسناک و فراطبیعی استفاده شده و معمولاً با ژانرهای فانتزی و علمی تخیلی تداخل دارند. این ژانر شباهت نزدیکی نیز با ژانر دلهره‌آور دارد. در فیلم ترسناک با استفاده از وحشت از ناشناخته‌ها و کابوس‌ها، ترس به بیننده القا می‌شود. استفاده از نورهای پر کنتراست، فضاهای مرموز و مه‌آلود و همچنین نورپردازی با مایه‌های تیره از ویژگی‌های دیگر این گونه‌است.

در شب هالووین در نیو سالم، دی‌جی‌های رادیویی چیلی بیلی (کوری تیلور) و پل (زاک گالیگان) یک گلچین پیچیده از افسانه‌های وحشتناک محلی را بیان می‌کنند که منجر به پایان تلخ برای ساکنان شهرهای کوچک می شود.

فیلم Bad Candy داستان‌های هالووین محلی را در مورد اسطوره و درس‌هایی که در جامعه نیو سیلم آموخته است دنبال می‌کند. با نمایش سالانه Psychotronic FM Halloween دی جی‌های رادیویی Chilly Billy و Paul دوباره قصه‌های ماورای طبیعی ساله‌ای گذشته را می‌بافند. در این شهر کوچک برای بسیاری همه‌چیز تمام شده است، اما آیا چند روح خوب زنده خواهند ماند؟

شما هرگز نمی‌دانید که در ترفندهای شما چه ترفندهایی مخفی است. با فیلم Bad Candy شما هرگز نمی‌دانید که قرار است با چه چیزی مواجه شوید. چه چیزهایی را بخورید و یا سکه‌هایتان را خرج چه چیزی کنید.

اسم مناسب «آب نبات» که توسط هانسن و دزیری کانل انتخاب شده است. این فیلم در یک شهر کوچک در شب هالووین اتفاق می‌افتد زیرا چیلی بیلی و پل داستان‌های ترسناکی را در مورد شهر بیان می‌کنند.

بررسی فیلم Bad Candy , بررسی Bad Candy , نقد و بررسی Bad Candy
بررسی فیلم Bad Candy , بررسی Bad Candy , نقد و بررسی Bad Candy

آنچه در پی می‌آید یک گلچین وحشت‌انگیز و ناقص است که در هالووین زندگی می‌کند و تنفس می‌کند و دارای مجموعه گوای از داستان‌های وحشتناک به علاوه یک دلقک فوق‌العاده ترسناک است که در سراسر داستان ظاهر می‌شود.


بیشتر بخوانید:


این فیلم وام زیادی از Trick ’r Treat گرفته است. تا حدی که شاید درین حد از وام‌گیری قابل قبول نباشد. هر دو فیلم دارای یک موجود عجیب و غریب هستند که در قصه‌های مختلف ظاهر می‌شود. هر دو داستان شامل رعایت قوانین هالووین و عواقب شکستن آنها است و…

لازم به ذکر است هر دو فیلم در واقع دارای یک صحنه اولیه هستند که بچه‌های بد بیش از حد آب نبات را مصرف می‌کنند و متوجه می‌شوند که خیلی شیرین نیست. همچنین هر دو فیلم دارای حال و هوای دلخراش هالووین هستند.

این فیلم مانند دیگر گلچین‌های ترسناک نیست که سعی کرده‌اند روح وحشتناک هالووین را به تصویر بکشند. از این نظر هم فیلم Bad Candy تقریباً به نوار چشمگیری می‌رسد که توسط Trick ‘r Treat تنظیم شده است.

با دنیایی که احساس می‌کند غول‌ها، اجنه و یک دلقک قاتل بدجنس به طور کامل آن را تحت تسلط خود درآورده‌اند. لانه دلقک به خودی خود یک منظره است که مارا به یاد لانه اوگی بوگی از کابوس قبل از کریسمس می‌اندازد: رنگارنگ و از هر نظر قابل پیش بینی. به هر حال اکنون به سراغ چند نقد خوب در باب فیلم Bad Candy برویم که در سایت‌های معتبر سینمایی جهان منتشر شده‌اند. با نوشتار واکنش منتقدان به فیلم Bad Candy همراه فیگار بمانید.

واکنش منتقدان به فیلم Bad Candy , نقد فیلم Bad Candy , نقد Bad Candy
واکنش منتقدان به فیلم Bad Candy , نقد فیلم Bad Candy , نقد Bad Candy

برایان اورندورف با امتیاز ۶۰ از ۱۰۰

به نظر می‌رسد هر سال فصل هالووین کمی زودتر آغاز می‌شود و به طرفداران تعطیلات فرصتی می‌دهد تا این رویداد را برای چندین ماه به سبک زندگی تبدیل کنند. به عنوان اولین پیشنهاد ترسناک برای لیست‌های شمارش معکوس هالووین “آب نبات بد” پیشنهاد مناسبی محسوب نمی‌شود.

کارگردان‌های اثر بسیاری از رویدادهای غم‌انگیز و شخصیت‌های دیوانه کننده را در داستان‌های متعدد را جمع‌آوری کرده‌اند. تصاویری مملو از رویدادهای عادی، نورپردازی وحشتناک و داستان‌های نفرت‌انگیز. این فیلم گاهی‌اوقات به طور ناامیدکننده‌ای تصادفی است و هنگام برخورد با داستان‌های مختلف بدبختی، موقعیت نمایشی محدودی به وجود می‌آورد. در فسلم فضاسازی وجود دارد اما آشفتگی در قصه‌گویی نیز وجود دارد. با نوشتار واکنش منتقدان به فیلم Bad Candy همراه ما بمانید.

براندن جسوس با امتیاز ۵۰ از ۱۰۰

به نظر می‌رسد آب‌نبات بد با ورود زودهنگام پسر بچه‌ای که لباس دراکولا را پوشیده بود درگیر مسئله‌ای خاص می‌شود. او از تخریب تزئینات هالووین و خرد کردن کدو تنبل لذت می‌برد و دوستان کیلا را آزرده خاطر می‌کند و به سرعت با یک دلقک‌شیطانی روبرو می‌شود که کودک را به شکل چوبی تبدیل می‌کند و به صحنه تزئینی هالووین تبدیلش می‌کند.

با این حال این رویداد که مطمئناً به نظر می‌رسد که تبدیل به بافت همبند بین بخش‌های فیلم می‌شود فقط یک بار اتقاق می‌افتد. آب نبات بد به سرعت به نمایش ترسناک بعدی خود می‌رود که شامل نبرد کایلا با ناپدری‌اش با استفاده از یک مداد جادویی است. این فیلم با ایده‌های کوچک بهتر است، زیرا نویسنده در تلاش است تا برای بسیاری از داستان‌ها نتیجه‌گیری کند.

او فقط به قدرت تصویر ترسناک برای خیره کردن مخاطبان اعتماد دارد. فیلم‌برداری هانسن و بلیک استودول قطعاً برای این نوع فیلم‌سازی انجام شده است. اما سبک نمی‌تواند خالی بودن تجربه کارگردان را پنهان کند و جلوه‌های بصری اغلب نشان‌گر کمترین بودجه تولید برای این فیلم هستند.

مارتین ویکفیلد با امتیاز ۴۵ از ۱۰۰

لزومی به اضافه کردن کردن نماد وحشت زک گیلیگان درین فیلم نمی‌بینم و با وجود عشق تیلور به وحشت چیزی جز روایت رویدادها درین فیلم نمی‌بینم. به این معنی که بخش‌های فیلم خودشان گاهی اوقات کمی آماتور به نظر می‌رسند.

ادوارد اسکات با امتیاز ۴۰ از ۱۰۰

متأسفانه نمی‌توانم بگویم که به عنوان یک سنت جدید این فیلم را دوباره تماشا خواهم کرد. در حقیقت من قصد ندارم دوباره آن را تماشا کنم. اذعان میکنم که بودجه فیلم به وضوح کم است و بازیگران نام‌آشنایی در فیلم حضور ندارند. با این حال بودجه کم در برخی موارد به عنوان کیفیت پایین محسوب نمی‌شود.

اشتیاق فیلمسازان این اثر آشکار است اما بازی‌ها در برخی مواقع به طرز عجیبی بد است و داستان‌ها به دلایل اشتباه ترسناک هستند. خیلی زود هنگام تماشای فیلم Bad Candy احساس کردم که در حال تماشای Trick ‘r Treat هستم. این جعل یا ادای احترام نیست بل‌که فقط یک کپی با کیفیت بسیار پایین‌تر است.

مشخصات

  • کارگردان اسکات بی هانسن و دزیره کانل
  • نویسنده اسکات بی هانسن و دزیره کانل
  • بازیگران زاک گالیگان، کوری تیلور، درک روسو، کوین وین و هیلی لیری
  •  فیلمبردار بلیک استودول و اسکات بی هانسن
  • موسیقی کریس دادلی

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار واکنش منتقدان به فیلم Bad Candy سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *