برنامه های نوروزی 1402 با اجرای بشیر حسینی و حامد سلطانی

صدا و سیما برای اجرای برنامه های نوروزی 1402 از سید بشیر حسینی و حامد سلطانی دعوت کرد. اجرای ویژه برنامه تحویل سال شبکه دو و سه برعهده آن‌ها خواهد بود.

برنامه های نوروزی 1402

در سال‌های گذشته رضا رشیدپور و احسان علیخانی مجری برنامه های نوروزی بودند. در حالیکه برخی رسانه‌ها از حضور محمد رضا گلزار به عنوان مجری ویژه برنامه تحویل سال خبر داده بودند، یکی از منابع خبری اعلام کرد که اجرای ویژه برنامه تحویل سال شبکه سه به حامد سلطانی و سید بشیر حسینی واگذار شده است.

بهمن بابازاده خبرنگار حوزه فرهنگی در این باره می‌گوید:

ده‌ها هنرمند و مجری همکاری خود را با صدا و سیما قطع کردند. بشیر حسینی که از مجریان شبکه سه شده است، تحصیلات حوزوی دارد و از نزدیکان مدیر شبکه سیما، علی فروغی، می‌باشد.

جزئیات دقیق روز و ساعت لحظه تحویل سال نو 1402 + [رنگ، حیوان و نماد]

ساعت پخش و تکرار سریال های ماه رمضان 1402

اجرای ویژه برنامه تحویل سال شبکه دو
اجرای حامد سلطانی در نوروز 1402

حامد سلطانی که با اجرای مسابقه «میدون» مطرح شد ، طی یکی دوسال اخیر اجرای برنامه‌های «سلام صبح بخیر»، « حسینیه معلی» و« اعجوبه‌ها» را برعهده داشته است. او در حال حاضر فصل جدید مسابقه اعجوبه‌ها را روی آنتن دارد. اجرای حامد سلطانی در نوروز 1402 مورد بحث می‌باشد.

بهترین سریال‌های ایرانی پخش خانگی

بهترین فیلم‌های سینمایی ایرانی

اجرای ویژه برنامه تحویل سال شبکه سه

اجرای ویژه برنامه تحویل سال شبکه سه
اجرای بشیر حسینی در نوروز 1402

بعد از اجرای سید بشیر در عصر جدید، اجرای بشیر حسینی در نوروز 1402 مورد توجه قرار گرفت. سید بشیر حسینی هم برای نخستین بار به عنوان داور در مسابقه استعداد یابی « عصر جدید» حاضر شد.

اولین ویژه برنامه نوروزی 1402 شبکه سه ؛ ورود قهرمان‌ها به قاب تلویزیون

او در فصل سوم این مسابقه جای خود را به «مجید اسماعیلی» داد. حسینی در سال ۱۴۰۱ به عنوان مجری اولین تجربه خود را در این عرصه با اجرای برنامه «رویانیم» پشت سرگذاشت. این برنامه همچنان از شبکه سوم در حال پخش است.

قهرمان‌ها

یوسف تیموری و ایمان قیاسی میزبان قهرمان‌ ها و جوانان ورزیده می‌شوند. قهرمان یک برنامه گرم و پرحرارت با محوریت رقابت در زمینه آمادگی جسمانی است که در ایام عید نوروز به آنتن شبکه سه سیما می‌آید.

استعدادهای ورزشی با حضور در این برنامه و پشت سر گذاشتن آیتم‌ های مختلف و دشوار، رقابتی دیدنی و پر هیجان را رقم خواهند زد. “قهرمان” کاری از گروه اجتماعی شبکه سه است که در ایام نوروز، هر شب روانه آنتن این شبکه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *