بهترین برنامه های تلویزیونی که کار خود را از یوتیوب آغاز کردند

برای آشنایی با فهرستی از بهترین برنامه های تلویزیونی یوتیوب محور همراه ما باشید. برخی از برنامه های جذاب یوتیوب به دلیل بازدید بالا قدم به تلویزیون گذاشتند.

برنامه های تلویزیونی که کار خود را از یوتیوب آغاز کردند قطعا از پرطرفدارترین و برنامه های جذاب یوتیوب بودند که تلویزیون تصمیم به پخش آن‌ها گرفته است. این روزها از اینفلوئنسرهای یوتیوب دعوت می‌شود تا برنامه‌های تلویزیونی بسازند.

در این نوشتار فهرستی از برنامه های تلویزیونی که کار خود را از یوتیوب آغاز کردند برای شما معرفی شده‌اند. برخی از این برنامه های جذاب یوتیوب برای کشور ترکیه مثل برنامه حسن جان و ابراهیم سلیم نیز در سطح جهانی مخاطب دارند.

بیشتر بخوانید:

بهترین سایت‌های ایرانی نقد فیلم و سریال

بهترین یوتیوبرهای ایرانی

بهترین برنامه های تلویزیونی یوتیوب محور

بهترین سریال‌های 2023

بهترین فیلم‌های 2023

بهترین انیمیشن‌های 2023

Fred: The Show

بهترین برنامه های تلویزیونی یوتیوب محور
مشهورترین برنامه منتقل شده از یوتیوب به تلویزیون

فرد: نمایش یک مجموعه تلویزیونی آمریکایی، ساخته لوکاس کروکشنک است که از ۱۶ ژانویه تا ۳ اوت ۲۰۱۲ در شبکه نیکلودئون بر روی آنتن رفت. این سریال ماجراهای فرد فیگلهورن (لوکاس کرویکشانک) 17 ساله را در زندگی روزمره با نقشه ها و ماجراجویی های دیوانه کننده دنبال می‌کند. علیرغم امتیاز ضعیف، هنوز هم شاید مشهورترین برنامه منتقل شده از یوتیوب به تلویزیون باشد.

  • ژانر: کمدی
  • سازنده: لوکاس کروکشنک
  • بازیگران: لوکاس کروکشنک، جیک ویری
  • کشور سازنده: ایالات متحده
  • زبان اصلی: انگلیسی
  • شما فصل‌ها: ۱
  • شمار قسمت‌ها: ۲۴
  • پس از: فرد: فیلم ، فرد ۲: شبی که فرد زنده شد
  • پیش از: فرد ۳

Adventure Time

بهترین برنامه های تلویزیونی یوتیوب محور
بهترین برنامه های تلویزیونی یوتیوب محور

وقت ماجراجویی کارتونی فانتزی آمریکایی است که توسط پندلتون وارد برای شبکه کارتون نتورک ساخته شده است. این مجموعه توسط استودیوی Frederator و کارتون نت‌ورک ساخته شده و ماجراهای پسری به نام فین (با صدای جرمی شادا) و بهترین دوست و برادر خوانده او جِیْک (با صدای جان دی ماجیو) را دنبال می‌کند – سگی که قدرت جادویی تغییر شکل و اندازه خودش را دارد.

فین و جِیْک در سرزمین اوو زندگی می‌کنند؛ جایی که با پرنسس بابلگام (با صدای هیندن والچ)، شاه یخ (با صدای تام کنی)، مارْسِلین (با صدای ‌اولیویا اولسون)، BMO (با صدای نیکی یانگ) و دیگران ارتباط برقرار می‌کنند. این مجموعه ۱۰ فصل و ۲۸۰ قسمت دارد (با احتساب قسمت آخر به عنوان یک قسمت (در بعضی منابع قسمت آخر، چهار قسمت حساب شده)).

این انیمیشن، روایتگر ماجراجویی‌های پسری با نام «فین» و بهترین دوستش «جیک» می‌باشد. جیک، سگی جادویی است؛ که می‌تواند به هر شکل و اندازه‌ای که می‌خواهد تبدیل شود. فین، آدمیزادی جنگجو و شجاع است. جیک و فین در سرزمین خیالی «اوو» زندگی می‌کنند و قهرمان آنجا هستند. در طول قسمت‌های این انیمیشن، جیک و فین با شخصیت‌های اصلی دیگر داستان یعنی مارسلین ملکه خون آشام‌ها، پرنسس بابل گام، شاه یخی، bmo (کامپیوتر کوچک) و پرنسس آتش تعامل خواهند داشت.

بیشتر بخوانید:

آموزش: نحوه استفاده از ChatGPT برای نوشتن فیلمنامه کوتاه

The High-Fructose Adventures of Annoying Orange

بهترین برنامه های تلویزیونی یوتیوب محور
بهترین برنامه های تلویزیونی یوتیوب محور

ماجراهای پرتقال آزاردهنده با فروکتوز بالا یک مجموعه تلویزیونی لایو اکشن/انیمیشن آمریکایی است که توسط تام شپرد و دین بودیگهایمر برای شبکه کارتون ساخته شده است. بر اساس شخصیت های مجموعه وب نارنجی مزاحم، ساخته شده توسط Boedigheimer و Spencer Grove، توسط Annoying Orange، Inc.، The Collective و 14th Hour Productions تولید شده است.

یک پیش نمایش در 28 می 2012 پخش شد، و اولین نمایش رسمی آن در 11 ژوئن 2012 بود. نمایش در 17 مارس 2014 با دو فصل و شصت قسمت، با مجموع سی قسمت در هر فصل به پایان رسید.

علیرغم نقدهای منفی، این سریال موفقیت آمیز بود و در قسمت آخرش به بیش از 3.56 میلیون بیننده رسید. اگرچه این سریال یکی از پرمخاطب ترین نمایش های شبکه کارتون در دهه 2010 بود، اما این سریال لغو شد. در این سریال همچنین بسیاری از ستارگان مهمان شناخته شده مانند مارک همیل، اسلش، کندال جنر، جیم پارسونز، کارلی رائه جپسن، کارلوس آلازراکی، جیم بلوشی، مت بومر، “عجیب آل” یانکوویچ، رین ویلسون و دیگران حضور داشتند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم ها با موضوع برنامه نویسی از نگاه سایت فیگار ؛ 17 تا از جذاب‌ترین آثار

Discovering David Dobrik

بهترین برنامه های تلویزیونی یوتیوب محور
بهترین برنامه های تلویزیونی یوتیوب محور

کشف دیوید دوبریک؛ دیوید را دنبال می‌‌کند تا سفر خود را برای تبدیل شدن به یک اقامت دائم ایالات متحده و آزادی سفر به سراسر جهان با افراد جدید و ایجاد محتوای جدید به اشتراک بگذارد. دیوید دوبریک، جیسون نش و تاد اسمیت از ستارگان این برنامه هستند.

دیوید ژولین دوبریک (به انگلیسی: David Julien Dobrick)(متولد۲۳ ژوئیه ۱۹۹۶)، یوتیوبر متولد اسلواکی است که به عنوانِ رهبر گروه یوتیوبی معروف ولاگ سکواد شناخته می‌شود. او قبل از ساختن صفحه یوتیوب خود در اواخر سال ۲۰۱۴، فعالیت خود را در واین (vine) شروع کرد.

ولاگ‌های او اغلب از دوستان و همکاران وی مانند لیزا کوشی، الکس ارنست، گبی هانا، جُنا، تاد، جف، زین، ناتالی، کارلی، ارین، هیث، براندن و جیسون ناش است. کانال اصلی او از آن زمان تا کنون بیش از ۱۲ میلیون مشترک را به خود جذب کرده است.

بیشتر بخوانید:

دانلود و معرفی بهترین فیلم ها درباره هک که مغز شما را منفجر می‌کند

Adam Ruins Everything

بهترین برنامه های تلویزیونی یوتیوب محور
بهترین برنامه های تلویزیونی یوتیوب محور

آدم همه چیز را خراب می‌کند یک مجموعه تلویزیونی کمدی آموزشی آمریکایی با بازی آدام کانور است که از سال 2015 تا 2019 از شبکه TruTV پخش شد. این مجموعه تلاش می‌کند تا باورهای غلط رایج در مورد موضوعات مختلف را از بین ببرد.

Adam Ruins Everything بر اساس یک مجموعه وب CollegeHumor به همین نام ساخته شده است و کمدین Adam Conover در آن نقش آفرینی می‌کند. هر قسمت با یک فرد معمولی شروع می‌شود که قبل از بیان یک تصور غلط رایج در مورد یک موضوع خاص، زندگی روزمره خود را انجام می‌دهد. معمولاً شخص مورد نظر امیلی آکسفورد کمدین بازیگر در حال تکرار است.

آدام ظاهراً از ناکجاآباد ظاهر می‌شود، خود را معرفی می‌کند و شخصیت دیگر و مخاطب را از تصورات نادرست مربوط به گفته شخصیت آگاه می‌کند. این گفتگو به عنوان سکوی پرشی برای بحث عمیق‌تر در مورد باورهای رایج و دروغ‌های مرتبط با آن موضوع عمل می‌کند، که در آن آدام پیشینه‌ای تاریخی برای توضیح چگونگی رایج شدن ایده‌های مورد بحث ارائه می‌دهد و کارشناسان واقعی را معرفی می‌کند که این جزئیات را توضیح می‌دهند.

مقالات بیشتر را درباره هوش مصنوعی از طریق لینک زیر دنبال کنید:

هوش مصنوعی، ChatGPT و سینما

Letterkenny

بهترین برنامه های تلویزیونی یوتیوب محور
بهترین برنامه های تلویزیونی یوتیوب محور

نامه نگاری یک کمدی کانادایی است که توسط Jared Keeso ساخته شده، که عمدتا توسط Keeso و Jacob Tierney ساخته و نوشته شده است، به کارگردانی Tierney و با بازی Keeso، Nathan Dales، Michelle Mylett و K. Trevor Wilson.

این نمایش که در اصل یک مجموعه وب YouTube به نام مشکلات Letterkenny بود، در مارس 2015 توسط کریو برای تلویزیون سفارش داده شد و در فوریه 2016 برای اولین بار پخش شد. این نمایش ماجراهای افرادی را دنبال می‌کند که در شهر خیالی Letterkenny، یک جامعه روستایی در انتاریو، کانادا زندگی می‌کنند.

Insecure

بهترین برنامه های تلویزیونی یوتیوب محور
بهترین برنامه های تلویزیونی یوتیوب محور

نا امن یک مجموعه تلویزیونی کمدی-درام آمریکایی است که توسط Issa Rae و Larry Wilmore ساخته شده است و تا حدی بر اساس سریال وب تحسین شده Rae، Awkward Black Girl است.

این سریال در مورد تجربیات ناخوشایند یک زن آفریقایی آمریکایی معاصر است. این سریال در 23 سپتامبر 2016 به صورت آنلاین از طریق HBO Now و HBO Go پخش شد، قبل از اینکه از 9 اکتبر 2016 به صورت هفتگی از HBO پخش شود.

Oddballs

بهترین برنامه های تلویزیونی یوتیوب محور
بهترین برنامه های تلویزیونی یوتیوب محور

توپ های عجیب و غریب یک مجموعه تلویزیونی انیمیشن ماجراجویی-کمدی است که توسط جیمز رالیسون و اتان بانویل برای نتفلیکس ساخته شده است. این مجموعه توسط نتفلیکس انیمیشن و کارتون اتمی تولید شده است. این مجموعه در 7 اکتبر 2022 عرضه شد.

این نمایش در مجموع دوازده قسمت 17 تا 20 دقیقه ای را در فصل اول خود دارد. فصل دوم در 24 فوریه 2023 منتشر شد. Oddballs در شهر خیالی Dirt، آریزونا اتفاق می‌افتد. این فیلم جیمز، یک بچه حباب‌شکل را دنبال می‌کند که با بهترین دوستانش به ماجراجویی‌های عجیب و غریب می‌پردازد.

یک تمساح کم هوش به نام مکس و از قسمت چهارم، یک دختر مسافر زمان به نام اکو. در طول هر قسمت، ناسزاگویی های جیمز و زیر سوال بردن هنجارهای اجتماعی اغلب به فاجعه ختم می شود.

Broad City

بهترین برنامه های تلویزیونی یوتیوب محور
بهترین برنامه های تلویزیونی یوتیوب محور

شهر وسیع یک کمدی تلویزیونی آمریکایی است که توسط ایلانا گلیزر و ابی جاکوبسون ساخته شده است. این از سری وب مستقل آنها به همین نام، که بین سالهای 2009 و 2011 تولید شد، توسعه یافت. کمدی، مانند مجموعه وب، بر اساس دوستی واقعی گلیزر و جیکوبسون، و تلاش آنها برای “ساخت” آن در نیویورک است.

کمدی سنترال در 22 ژانویه 2014 برای اولین بار در Comedy Central پخش و به مدت پنج فصل پخش شد و در 28 مارس 2019 به پایان رسید. این نمایش در طول اجرای خود مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و در بین بهترین برنامه های تلویزیونی دهه 2010 قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین برنامه های تلویزیونی یوتیوب محور سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *