واکنش منتقدان به فیلم Halloween Kills (هالووین می‌کشد) ؛ بررسی

دنباله‌های فیلم هالووین از یک الگوی قابل پیش بینی پیروی می‌کنند. با نوشتار واکنش منتقدان به فیلم Halloween Kills همراه سایت فیگار بمانید.

در فیلم هالووین می کشد ، پیگیری های دیوید گوردون گرین در فیلم سال 2018، به نظر می‌رسد قرار است برای سومین بار تاریخ را تکرار کند و شخصیت در بیشتر ساعت اول روی تخت بیمارستان نشان داده شود. اما هنگامی که او قیام یا عصیان می‌کند و مبارزه بی پایان خود را با دشمن وحشتناک خود مایکل مایرز از سر می‌گیرد. فیلم با موفقیت تمرکز خود را به سمت مرکز ثقل جدید تغییر داده است: جامعه بزرگتر هادونفیلد.

واکنش منتقدان به فیلم Halloween Kills (هالووین می‌کشد)

بررسی مفهومی

در فهرست زیر در نوشتار واکنش منتقدان به فیلم Halloween Kills لیست منتقدانی که در رابطه با این فیلم حرف‌های جدی داشته اند را برای شما آورده‌ایم:

  • Slashfilm Marshall Shaffer با امتیاز 75 از 100
  • The Guardian Jonathan Romney با امتیاز 60 از 100
  • Screen Daily Wendy Ide با امتیاز 60 از 100
  • IndieWire Ben Croll با امتیاز 58 از 100
  • The Playlist Jessica Kiang با امتیاز 50 از 100
نقد فیلم Halloween Kills, بررسی فیلم Halloween Kills
نقد فیلم Halloween Kills, بررسی فیلم Halloween Kills

هالووین می‌کشد یک فیلم اسلشر آمریکایی به کارگردانی دیوید گوردون گرین و نویسندگی گیرن، دنی مک‌براید و اسکات تیمز است. این دنباله فیلم ۲۰۱۸ هالووین و قسمت دوازدهم فرنچایز مجموعه هالووین است. در فیلم ستارگانی از جمله جیمی لی کرتیس، نیک کسل تکرار نقش خود را به عنوان لوری استرود و مایکل مایرز به تصویر می‌کشند.

فیلمی که نتیجه می‌گیرد چیزی است که سعی می‌کند از راه هایی که در 11 فیلم قبلی کشف نشده است، عبور کند. هالووین می کشد ادامه مستقیم فیلم هالووین 2018 است. آن را به معنای واقعی کلمه ادامه می‌دهد. در ادامه با نوشتار واکنش منتقدان به فیلم Halloween Kills همراه فیگار بمانید.

نقد فیلم هالووین می کشد, بررسی فیلم هالووین می کشد
نقد فیلم هالووین می کشد, بررسی فیلم هالووین می کشد

Slashfilm Marshall Shaffer

با امتیاز 75 از 100

هالووین می کشد نشان میدهد ساختار روایی فقط مبارزه لوری نیست. همه جامعه باید سهم خود را برای از بین بردن شرارت در میان خود انجام دهند. هنگامی که مشخص میشود تروریست آنها دوباره ظاهر شده است، ساکنان هادونفیلد به رهبری تامی دویل از آنتونی مایکل هال به سرعت بسیج میشوند تا سلطنت ترس او را یکبار برای همیشه پایان دهند. این فیلم هم نقاط قوت و هم کمبودهای جوامعی را که دچار آسیب شده اند به نمایش میگذارد. اقدامات جمعی به آنها قدرت میدهد. اگرچه تنش ها بالا میرود، اما این همبستگی میتواند به سرعت به هوشیاری و عدالت اوباش ختم شود.

بیشتر بخوانید:

The Guardian Jonathan Romney

با امتیاز 60 از 100

در این فیلم نوآوری وجود ندارد، اما عنصر جدید مهم این است که مردم به بیمارستان هادنفیلد هجوم می‌آورند و شعار شیطان امشب می میرد! سرازیر می‌شود، در حالی که آنها در جستجوی مرد اشتباه هستند. فیلم با تمثیلی در مورد سرکشی‌های آمریکایی های تحت طلسم نفرت خواهی جمعی ساختار خودش را شکل می‌دهد.

برخلاف فیلم های زامبی محور جورج رومرو، که تمثیل سیاسی همه چیز در آن است – ما واقعاً برای کشتار و تکرار آن این فیلم را خواهیم دید. برخی از فضاسازی‌هایی از فیلم گرین در سال 2018 در اطراف ساختار روایی این فیلم پخش شده است که به خوبی با روند فیلم چفت نمی‌شود.

Screen Daily Wendy Ide

با امتیاز 60 از 100

چیزی که جالب است این ایده است که شر مایرز بسیار بزرگتر از آن است که بتوان آن را تنها یک نفر، حتی یک نفر به اندازه مایکل، بی امان و مهیب مهار کرد. به جامعه وسیع تری نفوذ می‌کند و خود را در ترس و خشمی نشان می‌دهد که واکنش شهر را شکل می‌دهد. هیجان انگیزترین عنصر این فیلم، اوباش هشیار است که با شعار “Evil Dies Tonight”، همه چیز را دگرگون می‌کنند. لحظاتی در طول این سکانس وجود دارد که می‌تواند اوج هیجانی را که باید در فیلم های ترسناک در خود حس کنید، حس خواهید کرد. چیزی که دراین فیلم واقعاً نگران کننده است، یک اثر غیرانسانی در جهت شهوت، خون و میل به قصاص است. شاید اینجاست که باید وحشت واقعی را پیدا کرد.

IndieWire Ben Croll

با امتیاز 58 از 100

بدن در هالووین می کشد ، می‌شکند. خون دیوارها را رنگ آمیزی میکند، چاقوها هنگام پیدا کردن قسمتهای جدید بدن برای حکاکی، نبوغ واقعی را نشان می‌دهند و یک جفت کره چشم مانند انگور زیر وزن دو انگشت شست شبیه سوسیس می‌ترکد. در حالی که آنها با تلفات و آسیب های ناشی از وحشت آن قاتل بنام مایک زندگی میکنند، همه چیز شکل دیگری را برای مردم این شهر می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

The Playlist Jessica Kiang

با امتیاز 50 از 100

همه چیز، مبهم است. وقتی قاتلی وجود داشته باشد که عملاً قاتل نباشد اما قاتل باشد و در همه جا حضور داشته باشد، چه تنشی می‌تواند وجود داشته باشد؟ واقعاً چشمگیر است که ساختار دراماتیک این فیلم انقدر غریبانه شکل خودش را می‌گیرد. هرگاه کسی صدای جیر جیر را می‌شنود، قطعا مایکل در خانه است. فرقی نمی‌کند که سوار چه خودرویی شوند، مایکل در صندلی عقب نشسته است. سایه پشت پنجره؟ آن سایه هم مایکل می‌شود و هر دری که به طرز مرموزی باز است، قطعا مایکل از چارچوب آن رد شده است. تاکتیک گرین در سال 2018 ساخت دنباله ای برای فیلم 1978 بود که به سادگی از وقوع نه فیلم دیگر “هالووین” در این میان چشم پوشی می‌کرد.

نقد فیلم Halloween Kills, بررسی فیلم Halloween Kills, نقد فیلم هالووین می کشد, بررسی فیلم هالووین می کشد
نقد فیلم Halloween Kills, بررسی فیلم Halloween Kills

مشخصات

  • کارگردان: دیوید گوردون گرین
  • تهیه‌کننده: جیسون بلام، Malek Akkad و Bill Block
  • نویسنده: اسکات تیمز، دنی مک‌براید و David Gordon Green بر پایه  Characters اثر جان کارپنتر و دبرا هیل
  • بازیگران: جیمی لی کرتیس، جودی گریر، Andi Matichak، آنتونی مایکل هال و کایل ریچاردز
  • موسیقی: John Carpenter، Cody Carpenter
  • فیلم‌بردار: Michael Simmonds
  • شرکت تولید: میرامکس، بلوم هاوس پروداکشنز، Trancas International Pictures و Rough House Productions
  • توزیع‌کننده: یونیورسال پیکچرز
  • کشور: ایالات متحده آمریکا
  • زبان: انگلیسی

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار واکنش منتقدان به فیلم Halloween Kills سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *