عفو مادر بابک خرمدین ؛ او در چه حالی است؟

ماجرای قتل بابک خرمدین یکی از پر سر و صداترین خبر سال‌های اخیر است. این‌بار اما عفو مادر بابک خرمدین غوغا به پا کرده است؟ او کجا است و چه می‌کند؟

بابک خرمدین متولد 12 مهر 1353 بود. او در حوزه کارگردانی و فیلم‌نامه نویسی فعالیت داشت. آثار وی غالبا فیلم‌های کوتاه و نیمه بلند و گاهی بلند بوده‌اند.

بابک خرمدین سال‌ها در خارج از کشور زندگی می‌کرد و پس از مدتی به ایران بازگشت. او سرانجام در تاریخ 25 اردیبهشت 1400 در سن 46 سالگی به دست والدین‌اش به قتل رسید. داستان عفو مادر بابک خرمدین چیست و سرنوشت محکومیت او چه شد؟

بیشتر بخوانید:

قتل بابک خرمدین

عفو مادر بابک خرمدین

او در چه حالی است؟

بخشش مادر بابک خرمدین
بخشش مادر بابک خرمدین

بابک خرمدین دارای مدرک کارشناسی ارشد سینما از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران و فارغ‌التحصیل سال 1388 بود. او در سال 89 به‌عنوان دانشجو راهی لندن شد و پس از مدتی به ایران بازگشت.

در 26 اردیبهشت و پس از آن‌که بخش‌هایی از جسد مثله شده بابک خرمدین توسط یک کارگر شهرداری در شهرک اکباتان پیدا شد، پدر و مادر بابک مورد بازجویی قرار گرفتند آن‌ها ادعا کردند از فرزندشان خبری ندارند اما دوربین‌های مداربسته بلوک چیز دیگری را نشان می‌داد.

بیشتر بخوانید:

اکبر خرمدین پدر بابک خرمدین

وقتی دوربین‌های مداربسته مورد بازبینی قرار گرفت مشخص شد بابک هیچ وقت از آپارتمانی که متعلق به پدرش بوده بیرون نیامده ، اما در همان روز گمشدن بابک خرمدین پدر و مادر بابک دو ساک سنگین را با خود حمل کردند ساک‌هایی که رد خون آن نشان از ماجرای جنایی فجیعی داشت.

آن‌ها پس از دستگیری، محاکمه شدند. اکبر پدر بابک خرمدین فوت کرد و مادرش از زندان آزاد شد. داستان اتمام محکومیت مادر بابک خرمدین از چه قرار است؟

ایران موسوی ثانی، مادر بابک خرمدین کارگردان مقتول سینما توسط دادگاه به 45 ماه حبس محکوم شد اما طولی نکشید که مورد عفو قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

 فیلم کامل مناظره علیزاده و غنی نژاد

گفته‌ها حاکی از آن است که ایران موسوی ثانی در یک آسایشگاه در تهران زندگی می‌کند. خانواده او بعد از آزادی‌اش نتوانستند او را ببخشند.

دو فرزند دیگر این زن که زنده هستند هنوز نتوانسته‌اند کاری که مادرشان در حق برادرشان کرده را فراموش کنند. فرزندان ایران در دوران زندان به او سر زده و رسیدگی می‌کردند. اکنون نیز در آسایشگاه به او رسیدگی می‌کنند.

ایران موسوی به دلیل اینکه به لحاظ جسمی هم ناتوان می‌باشد نمی‌تواند به تنهایی زندگی کند به همین دلیل هم به آسایشگاه منتقل شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص این خبر که بازتاب گسترده‌ای هم در فضای مجازی داشته چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *