از واکنش رشید پور به خبر بازگشتش به صدا و سیما تا لایو جنجالی رضا رشیدپور درباره تغییر ظاهر او

جدیداً لایو جنجالی از رضا رشید پور منتشر شده که بازتاب‌های فراوانی را داشته و حالا در ادامه، واکنش رشید پور به خبر بازگشتش به صدا و سیما را خواهیم دید

به تازگی، خبری مبنی بر بازگشت رضا رشید پور و محمدرضا گلزار در تلویزیون تحت عنوان برنامه‌های مسابقه‌ای به انتشار رسیده که بازتاب فراوانی را به همراه داشت و پس از آن، رشید پور در توئیتی، پاسخ یک کاربر را برای این خبر داد.

واکنش رشید پور به خبر بازگشتش به صدا و سیما

توییت رشید پور برای بازگشت به تلویزیون

واکنش رشید پور به خبر بازگشتش به صدا و سیما
واکنش رشید پور به خبر بازگشتش به صدا و سیما

یک کاربر در ابتدا برای رشید پور نوشت:

سلام آقا رضا. شما که حتما برمی‌گردید؛ کما اینکه قبلاً هم برگشتید! به همین دلیل هم اساساً مخاطب این توئیت شما نبودید و مدیران س.و.ص بودند.

در ادامه می‌توانید واکنش رشید پور به خبر بازگشتش به صدا و سیما را ببینید:

واکنش رشید پور به خبر بازگشتش به صدا و سیما
واکنش رشید پور به خبر بازگشتش به صدا و سیما

او در ادامه، برای این کاربر نوشت:

سلام عزیز. می‌دونی که صدا و سیما بیش از 50 شبکه تلویزیونی داره. اصلا فرض کن که من روزی برگردم شبکه سه. شما هنوز می‌تونی در بیش از 49 شبکه دیگه، توئیت‌های مردم رو بخونی و خندان باشی. نگران نباش.

بیشتر بخوانید:

تصویر دیده نشده از همسر رضا رشیدپور در صدا و سیما

لایو اخیر رضا رشید پور و علت تراشیدن موهایش

 

لایو چند شب پیش رضا رشید پور و گلایه‌اش از رئیسی برای فیلتر کردن اینستاگرام باعث شد چند روزی این مجری معروف ایرانی بر سر زبان‌ها بیفتد. وی در این لایو با تراشیدن موهای سرش ظاهر می‌شود و خطاب به رییسی می‌گوید:

چرا زدی زیر قولت؟

در ادامه می‌توانید علت تغییر قیافه رضا رشید پور را ببینید:


حرف‌های رضا رشیدپور درباره صفحه‌ی اینستاگرام رییسی را ببینید و بشنوید:



انتقاد رضا رشیدپور از عملکرد دولت در حوزه فی‌لتر کردن شبکه های اجتماعی!

آقای رئیسی حداقل بخاطر ۲میلیون فا لورتون زیر قولتان نزنید…

روایت رضا رشیدپور از مصاحبه با امیر تتلو

رضا رشیدپور مجری و برنامه‌ساز تلویزیون، ماجرای گفت‌وگوی خود با امیرحسین مقصودلو را روایت کرده است:

به گمانم امیرحسین مقصودلو جزو کسانی است که تصویرش پس از مهاجرت هیچ تشابهی به قبل از آن ندارد. این نکته در هر دو وجه فرم و محتوی غیرقابل‌انکار است. من روانشناس و جامعه‌شناس نیستم بنابراین نمی‌توانم تحلیل مهمی در باره‌ی چیستی و چرایی این دگرگونی ارائه کنم؛ بنابراین صرفا به مشاهدات خودم از حواشی یک گفت‌وگوی چندساعته با او اکتفا می‌کنم.
آن روز‌ها فروشگاه لباسی در شهرک غرب تهران داشت و دسترسی به او و گروهش برای هماهنگی و گفتگو کار سختی نبود. همان فروشگاهی که هر روز ده‌ها نفر از تتلیتی‌ها برای دیدنش صف می‌بستند و امیر تتلو می‌گفت که چیزی هم نمی‌خرند و فقط عکس می‌گیرند.

امیر تتلو با غم جدایی از سحر کنار آمد! فیلم لو رفته از دوست دختر جدیدش

وی در ادامه گفت:

مدام تاکید می‌کرد که «من از هیچی به اینجا رسیدم» و با صراحت درباره‌ی زندگی فقیرانه و کارگری و … حرف می‌زد. وارد استودیو که شدیم با خنده گفت که پیراهنم را با دکور شما «ست» کردم. به لباس من نگاهی انداخت و پرسید «چرا به من که رسید کت و شلوار پوشیدی؟!» و ادامه داد که اگر سالن برج میلاد را به من بدهند، هزار بار پر و خالی می‌کنم و لباس رسمی هم می‌پوشم.

در تمام مدت گفتگو انرژی بسیار بالایی داشت و ارزیابی من این است که امیرحسین مقصودلویی که در استودیوی «دید در شب» روبه‌روی من نشست، هوش هیجانی و آی‌کیوی بالایی دارد. نگاه کنید. چقدر با اعتمادبه‌نفس از کمیته امداد حرف می‌زند. ببینید که چگونه به سختی‌های زندگی‌اش بی‌پروا اشاره می‌کند و فکر کنید که اگر جای او بودید، درباره‌ی این بخش‌های دردناک از زندگی‌تان صراحت به خرج می‌دادید یا پنهان‌کاری می‌کردید؟

روایت رضا رشیدپور از مصاحبه با امیر تتلو
روایت رضا رشیدپور از مصاحبه با امیر تتلو

در انتهای مطلب نظر رضا رشیدپور درباره امیر تتلو ، رضا رشیدپور گفت:

راستش را بخواهید من هیچ‌وقت مخاطب آثار تتلو نبودم. به‌ویژه که این اواخر، فاصله دوری بین سلایق و علایق من و سبک زندگی او هست. اما کتمان نمی‌کنم که در آن گفت‌وگوی چندساعته، چیزی جز تواضع، هوشمندی و صمیمت از او ندیدم. این را هم اضافه کنم که جناب تتلو و دوستانش درخواستی برای بازبینی مصاحبه و یا سانسور بخشی از آن قبل از انتشار نداشتند. همان‌طور هم که خودش می‌گفت، فیلم گفتگو با او رکورد دانلود در یک ساعت اول در آپارات را شکست.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *