پیش بینی آب و هوای تهران ؛ طی چند روز آینده

براساس اعلام سازمان هواشناسی، روزهای آتی وضعیت جوی تغییرات چشم‌گیری پیدا خواهد کرد. پیش بینی آب و هوای تهران در چند روز آینده چگونه است؟

پیش بینی آب و هوای تهران در روزهای آتی چگونه اعلام شده است؟ بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی این استان  با وزش باد شدید همراه است و گرد و خاک و افزایش دما نیز پیش بینی می‌شود.

بر اساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی وضعیت جوی استان تهران برای روزهای دوشنبه و سه‌شنبه مورخ 1 و 2 خردادماه پدیده غالب وزش باد را خواهیم داشت.

سازمان هواشناسی گاهی وزش باد شدید به‌ویژه در بازه زمانی روز دوشنبه تا ظهر سه‌شنبه در پاره‌ای از نقاط همراه با خیزش موقت گردوخاک را پیش بینی کرده است.

بیشتر بخوانید:

تصاویری از شهر کاشان در سال 2050 با کمک هوش مصنوعی

پیش بینی آب و هوای تهران

طی چند روز آینده

پیش بینی آب و هوا در تهران
پیش بینی آب و هوا در تهران

برای روز پنجشنبه 4 خرداد ماه در ارتفاعات شمال استان، گاهی رگبار باران با احتمال رعد و برق پیش بینی شده است. از فردا روند افزایش تدریجی دما را نیز خواهیم داشت.

آسمان تهران فردا 1 خرداد قسمتی ابری و گاهی وزش باد و از بعد از ظهر افزایش وزش باد و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای 16 و حداکثر دمای 30 درجه سانتیگراد و در سه‌شنبه 2 خرداد صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای 17 و حداکثر دمای 33 درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

در طی 24 ساعت گذشته نیز ایستگاه‌ ورامین با بیشینه دمای 30 درجه سانیتگراد گرم‌ترین ایستگاه‌ هواشناسی استان تهران شناخته شد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *