شوکه آور ترین لحظات انیمه در سال 2022 از نگاه سایت فیگار

شوکه آور ترین لحظات انیمه در سال 2022 توجه زیادی در فضای مجازی جلب کردند. در ادامه به معرفی خفن ترین لحظات انیمه در سال 2022 می‌پردازیم.

انیمه همیشه به دلیل توانایی خود در جذب مخاطب با سبک داستانی منحصر به فرد، جلوه‌های بصری چشمگیر و پیچش‌های داستانی تکان دهنده شناخته شده است. برخی از پیچش‌های داستان یا صحنه‌های اکشن آنقدر جذاب و باورنکردنی هستند که تاثیری همیشگی در انیمه می‌گذارند.

شوکه آور ترین لحظات انیمه در سال 2022

شوکه آور ترین لحظه انیمه در سال 2022

شما می‌توانید فهرست شوکه آور ترین لحظات انیمه در سال 2022 را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:

شوکه آور ترین لحظات انیمه در سال 2022
شوکه آور ترین لحظات انیمه در سال 2022

لحظات شوکه آور در انیمه یکی از دلایلی است که بسیاری از افراد به نوع رسانه علاقه زیادی دارند. این سکانس‌ها هستند که انیمه را برای بسیاری جذاب می‌کنند و داستانی سرگرم کننده و متفاوت را به طرفداران خود ارائه می‌دهند. در این مقاله با قصد داریم تا به معرفی تعدادی از خفن ترین لحظات انیمه در سال 2022 بپردازیم. پس در ادامه نوشتار جذاب ترین لحظات انیمه در سال 2022 همراه ما بمانید تا با شوکه آور ترین لحظه انیمه در سال 2022 آشنا شوید.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمیشن های 2023

بهترین انیمه های سال 2023

جاودانگی ماکیما در مرد اره برقی

شوکه آور ترین لحظات انیمه در سال 2022
جاودانگی ماکیما در مرد اره برقی

در ابتدای مقاله جذاب ترین لحظات انیمه در سال 2022 ، اگرچه انیمه Chainsaw Man از نظر سرعت، کیفیت و داستان فراز و نشیب‌های زیادی داشته است، صحنه‌ای که برای طرفدارانی که فقط انیمه را دیده بودند، غیرقابل انکار شوکه کننده بود، زمانی بود که ماکیما پس از اصابت گلوله به سر پشت چند گانگستر در قطار ظاهر شد… انیمه مرد اره برقی هنوز ماکیما را به عنوان تهدیدی که واقعاً هست معرفی نکرده بود، حتی قبل از این افشاگری به سختی به روحیه شوم او اشاره می‌کرد.

حتی در طول رویارویی، در حالی که ماکیما می‌دانست که جوخه‌های شکارچی شیطان او در سراسر ژاپن به قتل می‌رسند، خود ماکیما کاملاً آرام می‌ماند گویی تحت تأثیر این تصور است که مطلقاً هیچ چیز نمی‌تواند به او آسیب برساند. در این صحنه است که طرفداران مرد اره‌ برقی سرانجام به قدرتی که این شخصیت شگفت‌انگیز واقعاً دارد می‌رسند.

این منجر به صحنه‌ای پرتنش، اما هرچند کشیده، از انتقال زندانیان به معبدی می‌شود تا ماکیما از یکی از قراردادهای مخفی شیطان خود استفاده کند تا به معنای واقعی کلمه دشمنانش را مانند حشرات از صدها کیلومتر دورتر له کند. او در تمام مدت بی احساس باقی می‌ماند زیرا مردم از فشاری که قدرت او در سراسر شهر وارد می‌کند شروع به انفجار می‌کنند و ماکیما واقعی، شخصیتی که همیشه در خون دیگران آغشته شده است، سرانجام آشکار می‌شود.

بیشتر بخوانید:

زیباترین دخترهای انیمه مرد اره برقی از نظر ChatGPT

بهترین دیالوگ های مانگا مرد اره برقی

بانکای یاماموتو در بلیچ

شوکه آور ترین لحظات انیمه در سال 2022
بانکای یاماموتو در بلیچ

در حالی که انیمه مرد اره برقی اغلب در استفاده از اکشن سریع، OST های به یاد ماندنی و فیلمبرداری پویا برای به تصویر کشیدن ماهیت برتر اکشن خود ناکام است، Bleach: The Thousand Year Blood War از هیچ هزینه‌ای برای خلق یکی از بهترین فایت‌های انیمه دریغ نمی کند.

جنریوسای یاماموتو، قدیمی‌ترین و قدرتمندترین گارد 13 بلیچ، همیشه یکی از ترسناک‌ترین شخصیت‌ها بود، حتی در اوایل بلیچ، فقط به این دلیل که سایر کاپیتان‌های Soul Reaper او را با ترس و احترام یکسان می‌دانستند، بینندگان متوجه قدرت زیادی او شدند. طرفداران Bleach احتمالا همیشه انتظار داشتند که یاماموتو توانایی بانکای قدرتمندی داشته باشد، اما روشی که انیمه Bleach: TYBW قدرت فوق‌العاده Zanka no Tachi یاماموتو را به تصویر کشید، دیدنی است.

نبرد یاماموتو علیه یواچ برخی از شدیدترین جلوه‌های بصری و صوتی این سری را تا به امروز به نمایش گذاشت و هر ضربه‌ای با شدت فزاینده‌ای وارد شد. حتی ارتش CGI مرده کوئینسی که برای تعقیب کردن یواچ احضار شده بود، به نظر صحنه‌ای بود که مستقیماً از مانگا برسرک بیرون آمده بود، و قدرت جنگی سادیستی یاماموتو کاملاً به نمایش درآمد. این صحنه کاملاً یکی از صحنه‌هایی است که طرفداران نمی‌خواهند آن را از دست بدهند.

بیشتر بخوانید:

محبوب ترین شخصیت های انیمه بلیچ

بهترین آرک های مانگا برسرک

مبارزه بوجی و باس در Ranking Of Kings

شوکه آور ترین لحظات انیمه در سال 2022
مبارزه بوجی و باس در Ranking Of Kings

یکی از حماسی‌ترین لحظات در مجموعه اخیر انیمه Ranking of Kings در قسمت 22 رخ داد، زمانی که شاهزاده بوجی در یک مبارزه دراماتیک با پادشاه Bosse روبرو شد که طرفداران را در لبه صندلی‌های خود قرار داد. تا آن زمان، هواداران سفر بوجی را از یک آدم ضعیف ترسو دنبال می‌کردند که تصور می‌شد فردی ضعیف و نامناسب برای صندلی پادشاه است. اما در این لحظه، او در مقابل پدرش قرار می‌گیرد.

تصور می‌شد که پادشاه بوسه یکی از قدرتمندترین و مشهورترین پادشاهان زمان خود باشد و قد و قامت بزرگتر او در این صحنه موقعیتی که بوجی در آن قرار گرفته بود را تشدید می‌کرد. با این وجود، بوجی حتی قسم می‌خورد که Bosse را در نبرد بعدی نکشد.

در این صحنه دلخراش، بوجی نشان می‌دهد که چقدر در مقایسه با شروع فروتنانه‌اش پیشرفت کرده است، و با فیلم‌برداری نفس‌گیر، در حالی که با یک غول می‌جنگد، در نهایت بوجی از سرعت و چابکی برتر خود استفاده می‌کند تا کاملاً با هر حرکت Bosse پیشی بگیرد.

در پایان، این شاهزاده بوجی بود که پیروز شد و پادشاه Bosse را شکست داد و یک بار برای همیشه ثابت کرد که او حاکم واقعی کشورش است. این لحظه گواهی بر قدرت و مهارت باورنکردنی شاهزاده بوجی بود و نشان داد که او شایسته عنوان پادشاه است.

قسمت 1015 وان پیس

شوکه آور ترین لحظات انیمه در سال 2022
قسمت 1015 وان پیس

طرفداران One Piece با عشق از این بخش از آرک Wano به عنوان “قطعه سقف” یاد کرده‌اند. قسمت 1015 از One Piece اساسا آغاز نبرد سوپرنواها با Kaido و Big Mom در پشت بام Onigashima بود و این اپیزود شبیه هیچ اپیزود دیگری نبود. از انیمیشن دیدنی و داستان سرایی از طریق زندگی لوفی و Ace که هر دو با زندگی یاماتو تلاقی می‌کنند تا درخواست گیرا کینهمون در حالی که او پس از شکسته شدن و شکست Scabbards دراز کشیده بود.

تماشای مردی که فقط یک هدف داشته است، که حاضر بود همه چیز را به خطر بیندازد و متوجه می‌شود که او و هموطنانش برای پس گرفتن قدرت از دست کایدو بی‌رحمی که رفقا و دوستانشان را برای ده‌ها سال به بردگی می‌کشیدند بسیار جذاب بود. این اپیزود می‌تواند عبور مشعل را نه فقط از اودن و گل دی راجر، بلکه از اراده Ace از سال‌های گذشته به لوفی، در حالی که او در مقابل کسانی که دریاها را فتح کرده‌اند، در بر می‌گیرد. کل این قسمت وان پیس واقعا یکی از شوکه آور ترین لحظات انیمه در سال 2022 بود.

بیشتر بخوانید:

سخت ترین نبرد های لوفی در وان پیس

غم انگیز ترین لحظات انیمه وان پیس

رشد شخصیتی ماب در ماب سایکو

شوکه آور ترین لحظات انیمه در سال 2022
رشد شخصیتی ماب در ماب سایکو

در انتهای مقاله شوکه آور ترین لحظات انیمه در سال 2022 ، فینال Mob Psycho 100 مدت زیادی است که در دست ساخت بود و طرفداران مشتاقانه منتظر پایان این مجموعه انیمه دوست داشتنی بودند. قسمت آخر سریال واقعا جذاب بود و کل صحنه پیرامون خودشکوفایی موب دارای سطحی تقریباً بی سابقه از احساسات بود.

نه تنها اکشن این قیمت هیجان‌انگیز و انیمیشن آن زیبا است، بلکه Mob Psycho در لایه‌هایی از عمق احساسی واقعاً می‌درخشد. موضوع خود سریال از فصل اول یکی از مهمترین مضامین آن را با این اشعار لمس کرد: “اگر همه خاص نباشند، شاید بتوانید همانی باشید که می‌خواهید باشید.”

پایان صمیمانه Mob Psycho درباره این است که چگونه یک فرد باید بدترین قسمت‌های خود را بپذیرد تا فرد بهتری شود. این در مورد این است که چگونه برای داشتن ارزش یا کمک به زندگی دیگران نیازی به “خاص بودن” ندارید، و اینکه در پایان روز، هیچ کس واقعا مهمتر از دیگران نیست. فینال Mob Psycho موفق می‌شود این تم‌های زیبا را به طور کلی در قالبی از احساسات ببافد که تماشای آن برای هر طرفدار انیمه ضروری است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار شوکه آور ترین لحظات انیمه در سال 2022 سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *