مهم ترین چیزهایی که Five Nights At Freddy را یک فیلم ترسناک عالی می کند

حالا که فیلم Five Nights At Freddy با اقتباس از بازی به همین اسم ساخته خواهد شد، به مهمترین چیزها برای ترسناک شدن فیلم Five Nights At Freddy خواهیم پرداخت.

چندین جنبه از فرنچایز بازی Five Nights at Freddy که قبلاً ایجاد شده است برای اقتباس فیلم ترسناک FNAF ایده‌آل خواهد بود که هر کدام به عنوان مهمترین چیزها برای ترسناک شدن فیلم Five Nights At Freddy نام برده خواهند شد.

فیلم ترسناک Five Nights at Freddy، در حال حاضر آماده ارائه یک فیلم ترسناک واقعاً قابل قبول، با چندین جنبه از این فرانچایز است که به راحتی برای یک اقتباس سینمایی، ایده‌آل می‌باشد. سری بازی‌های ترسناک پرطرفدار، Five Nights at Freddy’s به لطف روایت‌های ساده و ترس‌های دلپذیرش،طرفداران خاص خودش را ایجاد کرد. کارگردان فیلم می‌تواند با استفاده از مهمترین عواملی که فیلم Five Nights At Freddy باید رعایت کند ، فیلم ترسناک اقتباسی قابل قبولی را ارائه کند.

مهمترین چیزها برای ترسناک شدن فیلم Five Nights At Freddy

مهم ترین چیزهایی که Five Nights At Freddy را یک فیلم ترسناک عالی می کند

شما می‌توانید فهرست مهمترین چیزها برای ترسناک شدن فیلم Five Nights At Freddy را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:

مهمترین چیزها برای ترسناک شدن فیلم Five Nights At Freddy
مهمترین چیزها برای ترسناک شدن فیلم Five Nights At Freddy

با توجه به اینکه فیلم Five Nights at Freddy قرار است وقایع اولین بازی FNAF را اقتباس کند که در آن یک نگهبان امنیتی که در شیفت شب در رستوران Freddy Fazbear’s Pizza کار می‌کند باید از هجوم طلسم‌های انیماترونیک قاتل جان سالم به در ببرد و همچنین در درجه سنی PG13 ساخته شده، این سوال مطرح می‌شود که چگونه فیلم Five Nights At Freddy باید ترسناک به نظر برسد . در ادامه به این سوال پاسخ خواهیم داد.

بیشتر بخوانید:

کامل ترین فهرست بهترین فیلم های ترسناک تاریخ سینمای جهان

بهترین فیلم های ترسناک 2023 بر اساس امتیاز IMDB

بررسی و معرفی بهترین فیلم های ترسناک نتفلیکس تاریخ

باید داستان انسان‌ها را غنی جلوه بدهد

مهمترین چیزها برای ترسناک شدن فیلم Five Nights At Freddy
مهمترین چیزها برای ترسناک شدن فیلم Five Nights At Freddy

فیلم Five Nights at Freddy، در حال حاضر منتخبی از قهرمانان انسانی قوی برای انطباق با سینما دارد. مایک اشمیت، از اولین بازی Five Nights at Freddy، پس از آن که در بازی‌های بعدی جایگاهی اساسی در فرهنگ FNAF به او اختصاص داده شد، این شخصیت زندگی تازه‌ای دریافت کرد.

Five Nights at Freddy’s نشان می‌دهد که مایک در واقع پسر ویلیام افتون است؛ واقعیتی که می‌توان آن را در فیلم، به طور کامل بررسی کرد. در همین حال، ویلیام افتون از شخصیت معمایی ، اما کم اهمیتش، به شخصیت شرور تمام عیار کل مجموعه پنج شب در فردی تکامل یافت. ویلیام افتون تبدیل به یک آنتاگونیست واقعاً وحشتناک شد که پنج شب در فیلم فردی اکنون می‌تواند آن را به روایت بازی اول تزریق کند.

متیو لیلارد نقش ویلیام افتون از FNAF را بازی خواهد کرد و از تاریخ طولانی تثبیت شده خود در وحشت بهره‌برداری می‌کند تا وحشتناک باشد. شخصیت‌های دیگر نیز از طریق سری رمان‌ها شکل گرفته مورد بررسی قرار گرفته‌اند. این، به این معنی می‌باشد که فیلم FNAF دارای چندین شخصیت خوب و محبوب برای به تصویر کشیدن است و اگر فیلم بتواند داستان هرکدام را غنی جلوه بدهد، عالی می‌شود.

استفاده صحیح از هیولاها

مهمترین چیزها برای ترسناک شدن فیلم Five Nights At Freddy
چگونه فیلم Five Nights At Freddy باید ترسناک به نظر برسد

بخش بزرگی از این بازی، در حال حاضر هیولاهای ترسناک و نمادینش است. این هیولاها ربات‌هایی هستند که در مکان‌های مختلف فروشگاه Fazbear، گشت زنی می‌کنند. این هیولاها، به طور بی‌تفاوت، تشنه به خون هستند و همین امر است که آن‌ها را برای قرار گرفتن مستقیم در یک فیلم ترسناک اقتباسی عالی می‌سازد.

در واقع، محبوبیت انیماترویک با مخاطبان Five Nights at Freddy، تا حد زیاد، چیزی است که کل فرنچایز FNAF را ایجاد کرد و حتی تبدیل به نماد اصلی فرنچایز در تجارت FNAF شد. فیلم Five Nights at Freddy، به لطف پیچیدگی افسانه‌هایی که از بازی در دسترس دارد، گزینه‌های زیادی با اقتباس‌های سینمایی را می‌تواند با استفاده از همان هیولا نشان دهد. از آنجایی که انیماترونیک توسط ارواح کودکان کشته شده تسخیر می‌شود، فیلم Five Nights at Freddy می‌تواند ارواح و همچنین انیمیشن‌های قاتل بی امان را در لذت هیولاهای ترسناک کشف کند.

وابسته به جامپ اسکیر نباشد، اما استفاده کند

مهمترین چیزها برای ترسناک شدن فیلم Five Nights At Freddy
مهمترین عواملی که فیلم Five Nights At Freddy باید رعایت کند

مجموعه بازی Five Nights at Freddy، سال‌ها فرصت داشته تا یکی از بزرگ‌ترین فیلم‌ها را در سبک جامپ اسکیر ایجاد کند. اگرچه گاهی اوقات این تکنیک توسط مخاطبان ترسناک رد می‌شود، اما برای این ژانر ضروری است، به ویژه برای فیلم‌هایی که مخاطبان جوان‌تر را هدف قرار می‌دهند. Five Nights at Freddy’s با چندین روش، مانند مسدود کردن میدان دید بازیکن با کنسول دوربین امنیتی، جامپ اسکیر خوبی را ارائه کرد، اما با توجه به اینکه این فیلم برای PG13 برنامه ریزی شده، بهتر است که وابستگی زیادی به جامپ اسکیر نداشته باشد.

اینکه FNAF، در صنعت گیم، جامپ‌اسکیر را کامل کرده، اما نباید برای ترسناک بودن، کاملاً به آنها وابسته باشد. جامپ اسکیر، یک عامل اساسی، و پایه اصلی ترس‌های بازی است. فیلم Five Nights at Freddy حتما باید از آن استفاده کند؛ اما وابستگی بیش از حد به آنها، به سرعت خسته کننده خواهد شد و سایر تاکتیک‌های ترسناکی را که احتمالاً Blumhouse در این مجموعه گنجانده است، تضعیف می‌کند.

نورپردازی خوب

مهمترین چیزها برای ترسناک شدن فیلم Five Nights At Freddy
مهمترین چیزها برای ترسناک شدن فیلم Five Nights At Freddy

نورپردازی در مجموعه بازی Five Nights at Freddy، به چند دلیل برای یک فیلم ترسناک اقتباسی عالی است. اول اینکه تاریکی و سایه یک ضرورت فیلم ترسناک می‌باشد و چشم مخاطب را در انتظار ترس به خود جلب می‌کند، همچنین ترس ناشناخته‌ای را می‌آورد که بازی با کنترل‌های نور در بازی به خوبی از آن بهره‌برداری می‌کند.

انیماترونیک‌های FNAF، در ابتدا با چراغ‌های چشمک زن از بین می‌روند و این به این معنی است که بازیکن باید در هنگام مبارزه با آنها، ترس از افشای یک انیماترونیک را به خطر بیندازد. این را می‌توان به خوبی در فیلم به شیوه‌ای شبیه به فیلم‌های ترسناک دیگر که در آن شخصیت‌ها، آنقدر می‌ترسند که نور را روشن کنند، بازسازی کرد.

Five Night at Freddy’s، با معرفی چراغ قوه این موضوع را پررنگ‌تر کرد. از کار افتادن چراغ قوه یک عنصر مهم و یک کلیشه در یک فیلم ترسناک کلاسیک است که از امنیت درک شده در نور بهره می‌برد و معمولاً با یک شخصیت وحشت‌زده که ناامیدانه تلاش می‌کند چراغ قوه را در یک لحظه ترسناک تعمیر کند، به شدت تنش را افزایش می‌دهد.

یک راز آشکار مرکزی ایجاد کند

مهمترین چیزها برای ترسناک شدن فیلم Five Nights At Freddy
مهمترین چیزها برای ترسناک شدن فیلم Five Nights At Freddy

فیلم Five Nights at Freddy، از یک روایت مرکزیِ همیشه در حال گسترش و تثبیت شده سود می‌برد که در درجه اول، یک راز است. بهترین فیلم‌های ترسناک، همیشه رمز و رازی را در خود دارند که تماشاگران مشتاقانه انتظار آن را می‌کشند. Five Night at Freddy’s این راز را پس از سال‌ها تنظیم دقیق مشخص کرد. این راز سوءاستفاده‌های قاتل و رابطه بین او و انیماترونیک و شخصیت‌های دیگر است. فیلم FNAF قرار است اولین بازی Five Nights at Freddy را اقتباس کند، که در طی آن فقط تکه‌هایی از اطلاعات ارائه می‌شود.

این فرض اولیه نسبتاً ساده است که برای اولین فیلم در یک فرنچایزِ رو به رشد عالی می‌باشد؛ اما فیلم FNAF ویلیام افتون را خیلی زودتر از بازی‌ها معرفی می‌کند. در نتیجه، فیلم Five Nights at Freddy می‌تواند افسانه این فرنچایز را در روایت بازی اول در هم بپیچاند.

استفاده از افسانه‌ها

مهمترین چیزها برای ترسناک شدن فیلم Five Nights At Freddy
مهمترین چیزها برای ترسناک شدن فیلم Five Nights At Freddy

Five Night at Freddy’s، افسانه‌های زیادی دارد که می‌توان از آن‌ها، به عنوان پیشینه و افسانه‌های فیلم، داستانی را استخراج کرد. افسانه Five Night at Freddy’s، بسیار پیچیده و گاهی متناقض است. با این حال، این گزینه‌های زیادی را برای فیلم FNAF در انتخاب آنچه به تصویر می‌کشد، فراهم کرده و همچنین به طور بالقوه برای فیلم‌های آینده ذخیره می‌کند.

چندین فیلم می‌توانند از آنچه قبلاً ایجاد شده ساخته شوند و فیلم FNAF حتی می‌تواند تاریخ پیچیده‌تری را برای دنباله‌های بعدی ذخیره نگه دارد. گیمرها در ابتدا فقط به مقدار کمی از افسانه تغذیه می‌شدند و حالا فیلم، می‌تواند راز فروشگاه Fazbear را در بسیاری از دنباله‌ها کشف کند. فیلم Five Nights at Freddy می‌تواند این فرآیند را تکرار کرده تا به طور مؤثری از افسانه FNAF در حال تکامل استفاده کند و به طور بالقوه یک پس‌زمینه قطعی ایجاد کند.

اجتناب از پیچیدگی داستان

مهمترین چیزها برای ترسناک شدن فیلم Five Nights At Freddy
مهمترین چیزها برای ترسناک شدن فیلم Five Nights At Freddy

با توجه به نیازهای Five Nights at Freddy برای ایجاد و حفظ یک روایت، باید از پیچیدگی بیش از حد داستان نیز جلوگیری کرد. فیلم Five Nights At Freddy، دارای انبوهی از افسانه‌هاست که می‌توان از آن برای ایجاد یک قانون سینمایی استفاده نمود.

در حالی که این امر احتمالات زیادی را باز می‌کند، فیلم Five Nights at Freddy باید اطمینان حاصل کند که روایت را بیش از حد پیچیده نکند تا تمام مخاطبان، آن را متوجه بشوند. پیچیدگی داستان در بازی، بسیار پیچیده بود؛ زیرا بازنگری‌هایی داشت که سعی می‌کرد تا روایتی را در آینده القا کند. این امر فرنچایز را بیش از حد پیچیده و تعامل با داستان را تا حدودی دشوار کرد.

اجتناب از جلوه‌های ویژه

مهمترین چیزها برای ترسناک شدن فیلم Five Nights At Freddy
مهمترین چیزها برای ترسناک شدن فیلم Five Nights At Freddy

هیچ چیز به اندازه جلوه‌های وحشتناک کامپیوتری، یک هیولای ترسناک بزرگ را خراب نمی‌کند. برای اینکه Five Nights at Freddy به پتانسیل وحشتناک خود عمل کند، مطمئناً باید با اثرات عملیِ، و عروسک‌های روباتیک واقعی هیولاها را نشان بدهد.

خوشبختانه Blumhouse از شرکت افسانه‌ای جلوه‌های عملی، فروشگاه مخلوقات جیم هنسون، برای ساخت فروشگاه Fazbear و گروهی از انیمیشن‌های قاتل او استفاده کرده است. این خبر بسیار اطمینان بخشی می‌باشد و همچنین نشان می‌دهد که نماد Five Nights at Freddy، عروسک‌هایی خواهند بود که یک مزیت بزرگ برای اقتباس ترسناک هستند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار مهم ترین چیزهایی که Five Nights At Freddy را یک فیلم ترسناک عالی می کند سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

پرسش های متداول

فیلم Five Nights At Freddy، در چه تاریخی منتشر خواهد شد؟

فیلم Five Nights at Freddy’s، قرار است در تاریخ 27 اکتبر 2023 (5 آبان 1402) توسط یونیورسال پیکچرز به طور همزمان در سینماها و در Peacock در ایالات متحده اکران شود.

Five Nights At Freddy اقتباس از چه بازی است؟

این فیلم، با اقتباس از بازی به همین نام ساخته شده است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *