نزدیکترین دوستان یوجی ایتادوری در جوجوتسو کایسن

یوجی ایتادوری کارکتری خون گرم است اما او دوستان کمی دارد. ما در این نوشتار نزدیکترین دوستان یوجی ایتادوری در جوجوتسو کایسن را به شما معرفی خواهیم کرد.

یوجی ایتادوری کارکتر یکی از بهترین انیمه های جهان، یک فرد خون گرم و صمیمی است که می‌تواند تقریباً با هر کسی کنار بیاید. او در حال حاضر دوستان خوبی در حرفه جادوگری خود پیدا کرده است.

جوجوتسو کایسن یک انیمه فانتزی  و جادویی است که در آن احساسات منفی انسانی می‌تواند نفرین و ارواح ماوراء طبیعی ایجاد کند که می‌تواند تاثیر جدی‌ای بگذارد.

خوشبختانه، جادوگران جوجوتسو با انرژی نفرین خودشان آماده‌اند تا با نفرین‌های دیگر مبارزه کنند و شخصیت اصلی یوجی ایتادوری، با خوردن یکی از انگشتان سوکونا (یکی از چند تا انگشت)، به این دنیا وارد می‌شود.

نزدیکترین دوستان یوجی ایتادوری در جوجوتسو کایسن

معرفی نزدیکترین دوستان یوجی ایتادوری در جوجوتسو کایسن

شما می‌توانید فهرست نزدیکترین دوستان یوجی ایتادوری در جوجوتسو کایسن را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:

نزدیکترین دوستان یوجی ایتادوری در جوجوتسو کایسن
صمیمی ترین دوستان یوجی ایتادوری در جوجوتسو کایسن

یوجی یک مبارز سخت‌کوش در یکی از بهترین انیمه های سال 2023 است، اما همچنین یک شخصیت مهربان و دلسوز می‌باشد و قوانین دوست بودن را به خوبی می‌داند. او به طور طبیعی با همکاران جادوگر خود رابطه خوبی برقرار می‌کند و به آن‌ها اعتماد دارد تا پشت و پناه او باشند. فقط در یک فصل، یوجی تعداد کمی از دوستان و همکاران قابل اعتمادی را برای خود پیدا کرد و یوجی بسیار خوش‌شانس است که آن‌ها را در زندگی خود دارد. حالا به نظر شما آن‌ها کیستند؟

Setsuko Sasaki

نزدیکترین دوستان یوجی ایتادوری در جوجوتسو کایسن
نزدیکترین دوستان Yuji Itadori در جوجوتسو کایسن

دز ابتدای مقاله نزدیکترین دوستان یوجی ایتادوری در جوجوتسو کایسن باید گفت که این خانم جوان دارای هیچ انرژی نفرینی نیست و به همین دلیل هیچ ارتباطی با دانشگاه جوجوتسو توکیو ندارد، او و ایگوچی همکلاسی‌های یوجی در یک دبیرستان معمولی هستند و هر سه نفر آن‌ها از سر و کار داشتن با امور غیرمعمول لذت می‌برند.

ستسوکو کمی بیش از حد هیجان زده شد و احساس تاسف کرد که دوستانش را در معرض خطر قرار داده است، این نشانگر جنبه مسئولیت‌پذیری او است. او وقتی که با یک نفرین روبرو شد در معرض خطر جانی قرار گرفت، اما خوشبختانه هیچ صدمه‌ای به او وارد نشد.

Iguchi

نزدیکترین دوستان یوجی ایتادوری در جوجوتسو کایسن
بهترین دوستان یوجی ایتادوری در جوجوتسو کایسن

ایگوچی عضو دیگر با اهمیت از باشگاه ماوراء طبیعی در دبیرستان است و مانند دوستش ستسوکو، هیچ انرژی نفرین یا استعداد ماوراء طبیعی دیگری ندارد. به خاطر امنیت شخصی خود، بهتر است از این به بعد از نفرین‌ها دوری کند. با این حال، او هنوز هم می‌تواند دوست خود یوجی را تشویق کند.

ایگوچی بهترین دوست یوجی نیست، اما به نظر می‌رسد که آن‌ها به خوبی با هم سازگار هستند و اگر سوکونا و نفرین‌ها نبودند، احتمالاً بهترین دوستان هم می‌شدند. اما اکنون، یوجی به سمت جلو حرکت می‌کند.

Toge Inumaki

نزدیکترین دوستان یوجی ایتادوری در جوجوتسو کایسن

توگه اینوماکی از قدرت صدای خود برای مبارزه با دشمنانش استفاده می‌کند، اما باید این قدرت را کنترل کند، در غیر این صورت فاجعه‌ای جبران ناپذیر رخ می‌دهد. بنابراین، او معمولاً در مورد مواد تشکیل دهنده سوشی صحبت می‌کند که این مسئله گاهی اوقات صحبت کردن با او را دشوار می‌کند.

توگه و یوجی بهترین دوستان هم نیستند، اما با هم ارتباط مناسبی دارند و در نبردها به یکدیگر اعتماد می‌کنند تا پشت هم را نگاه دارند. احتمالاً در قسمت‌های آینده، آن‌ها می‌توانند دوستی خود را کمی عمیق‌تر کنند.

Panda

نزدیکترین دوستان یوجی ایتادوری در جوجوتسو کایسن

در حالی که دوستان یوجی از آکادمی جوجوتسو ممکن است عصبانی بوده باشند و معتقد بودند که او مرگ خود را جعل کرده است، اما او واقعاً مرده بود. گوجو و یوجی تصمیم گرفتند پس از بازگشت او به زندگی، او را برای مدتی در امان نگه دارند و زمانی که او دوباره با دوستانش متحد شد، آن‌ها شگفت زده شدند.

از بین همه همکاران دبیرستانی او، پاندا اولین نفری بود که او را بخاطر “تقلب در مرگ” بخشید. این زوج نیز در مانگا به اندازه کافی به یکدیگر اعتماد دارند تا یک نبرد که پاندا در برابر یوجی می‌باشد را برگزار کنند تا باعث سرگرم شدن سایر افراد بشوند. همه نمی‌توانند در چنین نبردهایی شرکت کنند و انتظار داشته باشند هنوز دوست هم باشند.

Kento Nanami

نزدیکترین دوستان یوجی ایتادوری در جوجوتسو کایسن

یوجی تعداد زیادی دوست صمیمی ندارد، اما حداقل تصویب افرادی که در زندگی او هستند را به دست آورده است، از جمله کنتو نانامی، یکی از معلمان جادوگری او. نانامی سختگیر و بی‌اعتنا است و در ابتدا  به یوجی نوجوان اعتقاد زیادی نداشت. اما حالا این افکار تغییر کرده است.

نانامی، یوجی را در عمل دیده است و حالا نظری تقریباً بهتر نسبت به یوجی ایتادوری دارد، به حدی که آماده است به جای او در مقابل نفرین‌های قوی‌تری مانند ماهیتو بجنگد. نانامی شخصیتی برونگرا‌ نیست، اما حداقل یوجی می‌تواند به او اعتماد کند.

Aoi Todo

نزدیکترین دوستان یوجی ایتادوری در جوجوتسو کایسن

در ابتدا، رزمی کار وحشی‌ای به نام آئوی تودو به شدت با دانش آموزان توکیو جوجوتسو مخالف بود، زیرا او از دانشکده رقیب جوجوتسو کیوتو است. اما او از افرادی که به درستی به سوالات او پاسخ می‌دهند، مثل اینکه از پسران دیگر بپرسد زن ایده‌آل آن‌ها چگونه است، احترام می‌گذارد.

یوجی، تودو را تحت تأثیر قرار داد و آن دو به عنوان یک تیم بی‌درز و پرشور در مقابل نفرین قدرتمندی به نام هانامی که مبتنی بر گیاهان است، مبارزه کردند. بدون تردید، یوجی و آئوی در آینده دوباره تیم خواهند شد تا با ارواح‌های دیگر نیز مبارزه کنند. به راحتی می‌توان گفت که تودو واقعا یکی از بهترین و نزدیکترین دوستان یوجی ایتادوری در جوجوتسو کایسن می‌باشد.

Megumi Fushiguro

نزدیکترین دوستان یوجی ایتادوری در جوجوتسو کایسن

مگومی فوشیگورو به نظر نمی‌رسد که از آن شخصیت‌هایی باشد که تعداد زیادی دوست داشته باشد، اما حداقل می‌تواند بدون مشکل در یک تیم به عنوان عضوی از آن تیم خدمت کند. مگومی به سرعت به بخشی از تیم شونن یوجی تبدیل شده است و معمولاً از تکنیک‌های نفرین مبتنی بر سگ استفاده می‌کند.

وقتی یوجی برای اولین بار با یک نفرین روبرو شد، مگومی در آنجا بود تا کمک کند و از آن زمان به بعد همواره پشت یوجی را می‌گیرد. او کمی عصبانی است، اما مهارت‌های واقعی دارد و اگر بتواند، اجازه نخواهد داد که هیچ چیز بدی برای یوجی اتفاق بیفتد.

Nobara Kugisaki

نزدیکترین دوستان یوجی ایتادوری در جوجوتسو کایسن

نوبارا کوگیساکی سومین عضو گروه سه گانه یوجی می‌باشد، و نیمی از اوقات، او دمدمی مزاج و بی‌قرار است، و در نیمه دیگر، بسیار شبیه به یوجی، سرگرم کننده و احمق است. نوبارا در ابتدا خیلی از یوجی خوشش نمی‌آمد، اما نمی‌توانست از تشکیل یک زوج کمدی با او جلوگیری کند.

نوبارا و یوجی در پایان فصل اول جوجوتسو کایسن به خوبی با هم جنگیدند، و او و یوجی از مسخره کردن مگومی با مزخرفات بی پایانشان لذت می‌برند. فقط دوستان واقعی به این شکل با هم سازگار هستند.

Satoru Gojo

نزدیکترین دوستان یوجی ایتادوری در جوجوتسو کایسن

بسیاری از طرفداران می‌گویند که ساتورو گوجو، کاکاشی هاتاکه جدید است، از قدرت باورنکردنی او گرفته تا نقش مربی و عادت او به پوشاندن بخشی از صورتش. ساتورو یک فرد احمق اما در عین حال باهوش است که بلافاصله احترام یوجی را کسب کرد و  کارهای بسیاری را برای حفاظت از یوجی انجام داد و به او فرصتی برای مبارزه داد.

ساتورو و یوجی به طور کامل به یکدیگر اعتماد دارند و ساتورو بیش از یک بار جان یوجی را در برابر نفرین‌های شرور مختلف نجات داده است. روش‌های تدریس او غیرمعمول هستند، اما کار می‌کنند و یوجی همیشه آماده یادگیری است.

Junpei Yoshino

نزدیکترین دوستان یوجی ایتادوری در جوجوتسو کایسن

یوجی خیلی زود با پسر مشکل‌سازی به نام جونپی یوشینو که توسط ماهیتو شرور دستکاری می‌شد، برخورد کرد. جونپی به زودی حرکت خود را آغاز کرد، اما یوجی او را به عنوان یک قربانی شناخت و در ذهن خود تصویری از خودش و جونپی به عنوان همکلاسی‌ها در دانشکده جوجوتسو توکیو را رسم کرد.

اما متأسفانه این اتفاق نیفتاد. اگرچه جونپی، یوجی را به عنوان یک دوست، دوست داشت، اما آن دو قبلاً بر روی مسیرهای متفاوتی قرار گرفته بودند و ماهیتو اطمینان حاصل کرد که جونپی بمیرد. یوجی از این اتفاق بسیار ناراحت است و این وظیفه او و همتایانش است که یک روزی انتقام جونپی یوشینو را بگیرند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار نزدیکترین دوستان یوجی ایتادوری در جوجوتسو کایسن سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *