شکایت از سریال اسم من فرح به دلیل ارائه تصویر غلط از ایران و شهر تبریز!

بعد از نمایش آخرین قسمت سریال اسم من فرح (Adim Farah) از کانال ترکیه، مخاطبان ایرانی سریال شاکی شدند. پشت پرده شکایت از سریال اسم من فرح چه بود؟

علت توهین به بازیگران اسم من فرح چه بود؟ گویا در روزهای گذشته بسیاری از مردم ایران، بعد از تماشای قسمت آخر سریال اسم من فرح، به بازیگر ایرانی سریال و عکاس سریال که او نیز ایرانی است، پیام‌های توهین آمیز ارسال کرده‌اند. پیام‌هایی مبنی بر اینکه چرا تبریز و فضای ایران به این شکل نمایش داده شده و شما به عنوان ایرانی هیچ شکایتی نکرده‌اید!

بیشتر بخوانید:

معرفی و زمان پخش سریال مافیایی ترکی اسم من فرح (Adim Farah)

زمان پخش سریال ترکی اسم من فرح است از شبکه ام بی سی پرشیا (Adim Farah)

شکایت از سریال اسم من فرح

سریال ترکی اسم من فرح با بازی دمت اوزدمیر و انگین آک‌یورک، داستان دکتر زن ایرانی را نشان می‌دهد، که بعد از اتفاقی که بین او و شوهرش در ایران رخ داده، به ترکیه فرار کرده است. او پسر بچه بیماری دارد که در به در به دنبال درمان آن است.

گویا شوهر او در ایران یکی از آقازاده‌های قدرتمند است، که بعد از پیدا کردن ردی از فرح، او را می‌دزد و با اعمال شکنجه، سعی می‌کند که نگهش دارد. در آخرین قسمتی که از این سریال نمایش داده شد، از نظر تماشاگران ایرانی، تصویر غلطی از تبریز و ایران ارائه شده است.

کاربران ایرانی در راستای شکایت از سریال اسم من فرح ، به عکاس ایرانی،‌ مرتضی اتابکی و بازیگر ایرانی،‌ راستین پاک‌نهاد، پیام‌های اعتراضی فرستاده بودند.

استوری مرتضی اتابکی عکاس اسم من فرح

استوری مرتضی اتابکی عکاس اسم من فرح

مرتضی اتابکی، عکاس و فیلم‌ساز ایرانی است. او در فصل اول سریال اسم من فرح، سریال رمانتیک کمدی پرنده سحرخیز و بسیاری از دیگر سریال‌های ترکی، به عنوان عکاس فعالیت داشته است.

استوری راستین پاکنهاد بازیگر اسم من فرح

استوری راستین پاکنهاد بازیگر اسم من فرح

راستین پاکنهاد بازیگر ایرانی است که در سریال ترکی اسم من فرح نقش پسر دمت اوزدمیر را بازی می‌کند. پاکنهاد (Rastin Paknahad) متولد ۵ آوریل ۲۰۱۵ در استانبول ترکیه است. دانش آموز ابتدایی و اصالتا ایرانی که با جان بخشیدن به نقش پسر فرح در سریال Adim Farah مطرح گشت. ۱۱۵ سانتی متر قد و ۲۲ کیلوگرم وزن دارد. پدرش یک کارگردان ایرانی می‌باشد.

بیشتر بخوانید:


One thought on “شکایت از سریال اسم من فرح به دلیل ارائه تصویر غلط از ایران و شهر تبریز!

  1. اینا فقط پول رو میشناسن اگه غیرت داشتن رو شهر و کشورشون تو همچین فیلمی که سراسر توهین ودروغ درباره ایرانی ها هست بازی نمیکردن.با دروغ گفتن در مورد یه کشور نمیتونی خودت رو بافرهنگ نشون بدی ترکیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *