تریلر رسمی فیلم Creation of the Gods I: Kingdom of Storms 2023 + شایعات تاریخ اکران و پخش

تریلر رسمی فیلم Creation of the Gods I: Kingdom of Storms 2023 به انتشار رسید. خلق خدایان I: پادشاهی طوفان‌ها یکی از موفق‌ترین فیلم‌های چین در سال 2023 است.

تریلر فیلم Creation of the Gods I: Kingdom of Storms که یکی از مهم‌‌ترین فیلم‌های حماسی و یکی از بهترین فیلم‌های چینی در سال 2023 مننتشر شده است. Well Go USA Entertainment حقوق پخش حماسی فانتزی Creation of the Gods I: Kingdom of Storms در آمریکای شمالی را که یکی از بزرگترین فیلم‌های چین در سال به دست آورده است.

این فیلم به کارگردانی Wuershan ( پوست نقاشی شده: رستاخیز ، موژین: افسانه گمشده )، اولین قسمت از سه گانه برنامه ریزی شده Fengshen است که اقتباسی سه قسمتی از رمان کلاسیک چینی توسط Xu Zhonglin است. کریس فیلیپس ( پادشاه میمون 2 )، لی زوجیان ( زمین سرگردان 2 )، هوانگ بو ( سفر به غرب )، یو شی ( متولد برای پرواز )، چن موچی، سی شا و ناران تازه وارد در این فیلم نقش‌آفرینی می‌کنند. در ادامه با تریلر فیلم خلق خدایان I: پادشاهی طوفان‌ ها همراه فیگار بمانید.

تریلر رسمی فیلم Creation of the Gods I: Kingdom of Storms 2023

اولین قسمت از داستان افسانه ای سه گانه Creation of the Gods که در میان هیاهوی جنگ‌های اسطوره‌ای باستانی بین انسان‌ها، جاودانه‌ها و هیولاها اتفاق می‌افتد – ظهور و سقوط پادشاه ژو، فرمانروای شرور نهایی سلسله شانگ را به تصویر می‌کشد. پادشاه پس از اینکه طعمه هوس‌های یک شیطان روباه همکار خود برای قدرت می‌شود، تبدیل به ظالمی بی‌رحم، که خشم بهشت ​​را به خاطر اعمال بد خود متحمل می‌شود. پس از رشته‌های به ظاهر بی پایان از درگیری‌های خونین، انسان‌ها و موجودات ماوراء طبیعی به طور یکسان نبرد نهایی ناامیدکننده‌ای را برای برتری به راه خواهند انداخت.

دوریس فاردرسچر، رئیس و مدیر عامل شرکت Well Go USA، گفت: «این فیلم واقعاً نفس‌گیر است، با توجه دقیق به جزئیات که داستان کلاسیک قدیمی و دوست‌داشتنی را مانند قبل زنده می‌کند.» از صحنه‌سازی ماهرانه گرفته تا داستان‌گویی هیجان‌انگیز، Creation of the Gods I یک لذت واقعی برای طرفداران حماسه‌های کلاسیک چینی است.»

این فیلم توسط Pfardrescher به نمایندگی از Well Go USA و فیلمسازان توسط Highlight Entertainment Co. مذاکره شد. شرکت هایلایت اینترتینمنت فروش بین المللی را انجام می‌دهد . این قرارداد در اولین روز جشنواره بین المللی فیلم تورنتو رونمایی شد.

در ادامه می‌توانید تریلر فیلم سینمایی Creation of the Gods I: Kingdom of Storms 2023 ببینید:

Kingdom of Storms توسط Beijing Jingxi Culture and Tourism Co. Ltd. و Megke Tengre Pictures (Beijing) Co. Ltd. تولید شده است.

شایعات تاریخ اکران و پخش Creation of the Gods I: Kingdom of Storms 2023

تریلر رسمی فیلم Creation of the Gods I: Kingdom of Storms 2023
تریلر رسمی فیلم Creation of the Gods I: Kingdom of Storms 2023

در میان عناوین پردرآمد صنعت فیلم پکن در تابستان امسال، Kingdom of Storms مبلغ 375 میلیون دلار در چین به دست آورده است و همچنان در حال اکران است. با نمایش‌های ویژه Imax در مکان‌های انتخابی در 20 سپتامبر و Well Go فیلم را در 22 سپتامبر در سینماهای آمریکای شمالی به نمایش می‌گذارد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تریلر رسمی فیلم Creation of the Gods I: Kingdom of Storms 2023 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *