بیوگرافی ارسلان قاسمی : زندگی شخصی، شایعات و حقایق پنهان

ارسلان قاسمی بازیگر سینما و تلویزیون که با شرکت در برنامه‌های رئالیتی شو مافیا با سناریوهای مختلف برسر زبان‌ها افتاد. با بیوگرافی ارسلان قاسمی همراه بمانید.

ارسلان قاسمی کیست ؟ ارسلان قاسمی در تاریخ ۱ خرداد ۱۳۷۴ در شهر تهران به دنیا آمد. او بازیگر سینما و تلویزیون است که در زمینه بازیگری در تئاتر هم فعالیت می‌کند. او همچنین فارغ التحصیل مهندسی معماری است. ارسلان قاسمی از سن ۸ سالگی وارد دنیای بازیگری شده و در حال حاضر علاوه بر بازیگری، به خوانندگی نیز مشغول است و در عرصه مدلینگ نیز حضور دارد.

به تازگی خبری مبنی بر حضور فرزاد حسنی و ارسلان قاسمی در حرم امام حسین بسیار خبرساز شد که به شایعه مهاجرت ارسلان قاسمی دامن زد.

بیوگرافی ارسلان قاسمی

زندگی نامه ارسلان قاسمی

بیوگرافی ارسلان قاسمی
بیوگرافی ارسلان قاسمی

ارسلان قاسمی در سال ۱۳۸۲ به میلادی، هنگامی که هشت ساله بود، از طریق بهاره رهنما که دوست صمیمی مادرش بود، با مسعود جعفری جوزانی آشنا شد. این آشنایی به این نتیجه انجامید که ارسلان برای یک پروژه جدید به عنوان بازیگر در فیلم مسعود جعفری جوزانی ایفای نقش کندکه پس از انجام آزمون، ارسلان قاسمی در سریال “در چشم باد” به بازی پرداخت.

اطلاعات کلی ارسلان قاسمی

بیوگرافی ارسلان قاسمی
بیوگرافی ارسلان قاسمی

اطلاعات شخصی ارسلان قاسمی:

  • محل تولد: تهران
  • قد: 168
  • نام همسر: مجرد
  • سال‌ فعالیت: ۱۳۸۴ تا اکنون

زندگی خصوصی ارسلان قاسمی

بیوگرافی ارسلان قاسمی
بیوگرافی ارسلان قاسمی

پدر ارسلان قاسمی به عنوان مدیرعامل یک شرکت کشتیرانی فعالیت می‌کند و مادر او نیز به عنوان مدیر یک مهدکودک مشغول به کار است. ارسلان قاسمی دو خواهر دارد که یکی ۱۰ سال و دیگری ۱۲ سال از او بزرگتر هستند. در حال حاضر ارسلان قاسمی مجرد است اما اظهار داشته است که کسی در زندگی‌اش حضور دارد.

زندگی کاری ارسلان قاسمی

بیوگرافی ارسلان قاسمی
بیوگرافی ارسلان قاسمی

ارسلان قاسمی برای اولین بار در سن هفت سالگی در مجموعه تلویزیونی “در چشم باد” به نقش کودکی بیژن (پارسا پیروزفر) پرداخت. فیلم‌برداری این سریال از سال ۱۳۸۲ آغاز شده بود. همچنین، او در فیلم “جعبه موسیقی” به کارگردانی فرزاد مؤتمن، نقش اصلی را ایفا کرد.

پدر ارسلان قاسمی به نام محمد قاسمی مدیرعامل شرکت کشتیرانی پرشیا اهرام است و مادرش نیز به نام بهاره قاسمی مدیر یک مهدکودک می‌باشد. او دو خواهر به نام‌های یکی ۱۰ سال و دیگری ۱۲ سال از خودش بزرگتر دارد و خود ارسلان جوانترین فرزند خانواده است.

ورود ارسلان به عرصه سینما به دستور خانم بهاره رهنما، که یکی از دوستان صمیمی مادر ارسلان است، رخ داد. ارسلان به دلیل برنامه‌های کاری‌اش، گاهی از رفتن به مدرسه و شرکت در کلاس‌ها محروم می‌ماند، اما با این حال در بین شاگردان کلاس‌اش به عنوان یکی از دانش‌آموزان با استعداد شناخته می‌شود.

همچنین، ارسلان قاسمی با بازیگرانی مانند ترلان پروانه، علی شادمان و پوریا ابراهیم پور، رابطهٔ دوستی دارد و با آن‌ها رفت و آمد خانوادگی دارد. پدر ارسلان نیز به عنوان مدیر برنامه‌های او فعالیت می‌کند.

فیلم های ارسلان قاسمی

  1. هفت سنگ (مجموعه تلویزیونی) – (۱۳۹۲)
  2. هوش سیاه ۲ (مجموعه تلویزیونی) – سهیل (۱۳۹۲)
  3. رسوایی (فیلم سینمایی) (۱۳۹۱)
  4. تا ثریا (مجموعه تلویزیونی) – (۱۳۹۰)
  5. فاصله‌ها (مجموعه تلویزیونی) -(۱۳۸۹)
  6. هوش سیاه (مجموعه تلویزیونی) – (۱۳۸۸)
  7. تاکسی نارنجی – (۱۳۸۷)
  8. کلانتری غیرانتفاعی – (۱۳۸۷)
  9. جعبه موسیقی -(۱۳۸۶)
  10. خاک سرد – (۱۳۸۴)
  11. شام عروسی – (۱۳۸۴)
  12. یوسف پیامبر – (مجموعه تلویزیونی، ۱۳۸۷)
  13. در چشم باد – (مجموعه تلویزیونی، ۱۳۸۷)
  14. ۱۰۱ راه برای ذله کردن پدر و مادرها – (مجموعه تلویزیونی)

سریال های ارسلان قاسمی

  1. ۱۴۰۱ دردسرهای شیرین
  2. ١۴٠٠ یاور
  3. ۱۳۹۸ سلام آقای مدیر
  4. ۱۳۹۸ از یادها رفته
  5. ۱۳۹۷ تعطیلات رویایی
  6. ۱۳۹۵ آرام می‌گیریم
  7. ۱۳۹۴ معمای شاه
  8. ۱۳۹۳ سال‌های ابری
  9. ۱۳۹۳ هفت سنگ
  10. ۱۳۹۲ هوش سیاه ۲
  11. ۱۳۹۰ تا ثریا
  12. ۱۳۸۹ فاصله ها
  13. ۱۳۸۹ مزرعه بی بی گندم
  14. ۱۳۸۹ هوش سیاه
  15. ۱۳۸۷ یوسف پیامبر
  16. ۱۳۸۷ در چشم باد
  17. ۱۳۸۷ خاطرات فردا
  18. ۱۳۸۳ ۱۰۱ راه برای ذله کردن پدر و مادرها

تئاترهای ارسلان قاسمی

ارسلان قاسمی در بیوگرافی خود ذکر کرده است که تا به حال در سه نمایش تئاتر حضور داشته است. اولین کار تئاتری که انجام داده، تله تئاتری به کارگردانی محمد رحمانیان بود. در این نمایش، او بازیگرانی همچون افشین هاشمی، مهتاب نصیرپور، آشا محرابی و علی عمرانی که همگی از بهترین بازیگران تئاتر بودند، همبازی بوده است.

سپس، در تئاتر موزیکال “این فصل را با من بخوان” با کارگردانی حسین پارسایی و موسیقی مجید انتظامی، نقش ایفا کرد. او از تجربیات خوبی در زمینه تئاتر بهره‌مند شده است. نخستین اجرای او در تالار وحدت برگزار شد.

در شب اول، ارسلان به قدری ترسیده بود که جرات نداشت به جمعیت حاضر نگاه کند. تمام بزرگان سینمای ایران، اساتیدی همچون استاد عزت الله انتظامی و استاد جمشید مشایخی و غیره، در این اجرا حضور داشتند.

جوایز و افتخارات ارسلان قاسمی

بیوگرافی ارسلان قاسمی
بیوگرافی ارسلان قاسمی

ارسلان قاسمی با بازی خوب و هوشمندانه در شب‌های مافیا توانست توجه بسیاری از بیننده را به خود جلب کند. او یکی از شرکت کنندگان ثابت در این رئالیتی شو است. متاسفانه اطلاعاتی از جوایز ارسلان قاسمی موجود نیست

حواشی و شایعات ارسلان قاسمی

بیوگرافی ارسلان قاسمی
بیوگرافی ارسلان قاسمی

در گذشته، اخباری در شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های مختلف درباره ارسلان قاسمی و همسرش یا ازدواج ارسلان قاسمی با ترلان پروانه ، بازیگر زنی که قبلاً در چند فیلم و سریال با او همکاری داشت، پخش شده بود. اما این خبر توسط هر دو طرف چندین بار تکذیب شد. در یک گفتگویی با خبرنگار حوزه سینما در باشگاه خبرنگاران، پریسا ابوالحسنی، مادر ترلان پروانه، درباره خبر ازدواج ترلان پروانه و ارسلان قاسمی گفت: “این خبر شایعه‌ای بیش نیست و به هیچ وجه صحت ندارد. این خبر باعث نگرانی من است و واقعاً نمی‌دانم چه کار باید بکنم.”

همچنین، ارسلان قاسمی در مصاحبه‌های اخیر با سامان گوران اعلام کرده است که او یک نفر دیگر را دوست دارد و در حال حاضر در زندگی خود است، و دوست ندارد اسمش را به همراه ترلان پروانه ذکر کند. برخی طرفداران ارسلان قاسمی نام فردی به نام دیبا صالحی را اشاره کرده‌اند که قاسمی چندی پیش عکسی از او را در کنار خود منتشر کرده بود. همچنین زندگی شغلی ارسلان قاسمی جدا از روابط عافیش است.

حقایق پنهان ارسلان قاسمی

جالب است بدانید ارسلان قاسمی در مصاحبه‌ای بیان کرده است:

من، ارسلان قاسمی، بیان می‌کنم که در صورت ارائه فرصت، با افتخار به جمع مدافعان حرم می‌پیوندم. معتقدم که همه ما می‌توانیم به عنوان مدافعان حرم عمل کنیم و از طریق هنری که داریم، ارادت و احترام خود را نسبت به ساحت حضرت زینب (س) بیان کنیم.

ارسلان قاسمی، علاوه بر بازیگری، در چندین کسب و کار کوچک نیز فعالیت می‌کند. به علاوه، او یک کافه رستوران را در منطقه ولنجک تهران برای مدت زمان طولانی تاسیس کرده است. همچنین او علاقه زیادی به عکاسی، شعر و شاعری دارد و ورزش نیز جزو فعالیت‌های مورد علاقه او است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص بیوگرافی ارسلان قاسمی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *