عکس : حضور فرزاد حسنی و ارسلان قاسمی در حرم امام حسین

به تازگی حضور فرزاد حسنی و ارسلان قاسمی در حرم امام حسین در رسانه های مجازی فارسی منتشر شده که بازخورد بسیاری را از سوی کابران دارد.

امروز خبری در مورد دیده شدن فرزاد حسنی و ارسلان قاسمی در حرم امام حسین در فضای مجازی منتشر شده است. گویا دیدار فرزاد حسنی و ارسلان قاسمی در حرم امام حسین ، همیشه و هرسال در ایام اربعین حسینی انجام می شود که توجه بسیاری از کابران را جلب کرده است.

حضور فرزاد حسنی و ارسلان قاسمی در حرم امام حسین

در ادامه می‌توانید تصویری از زیارت فرزاد حسنی و ارسلان قاسمی در حرم امام حسین را ببینید:

حضور فرزاد حسنی و ارسلان قاسمی در حرم امام حسین
دیدار فرزاد حسنی و ارسلان قاسمی در حرم امام حسین

در حرم امام حسین (ع) در شهر کربلا، عکسی از دو هنرمند مشهور ایرانی، فرزاد حسنی و ارسلان قاسمی منتشر شده است که در فضای مجازی بسیار توجه کاربران را به خود جلب کرده است. در این عکس، فرزاد حسنی و ارسلان قاسمی در کنار هم در حال دعا و زیارت در حضور مقامات مذهبی قرار دارند. آن‌ها با لباس‌های ساده و بدون آرایش چشمگیر، با تواضع و خشوع به نمایندگان خداوند پرواز می‌کنند.

این عکس نشان دهنده علاقه و احترام فرزاد حسنی و ارسلان قاسمی به مکتب اهل بیت (ع) است. آن‌ها با حضور در حرم مطهر امام حسین (ع) نشان داده‌اند که چقدر به تاریخ و فضای مذهبی ایران علاقه مند هستند.

فعالان رسانه‌ای و طرفداران این دو هنرمند نیز با انتشار این عکس، تحسین خود را نسبت به این دو هنرمند بیان کرده‌اند و آن‌ها را به خاطر حضور در حرم مطهر امام حسین (ع) تحسین کرده‌اند.

بیوگرافی ارسلان قاسمی

حضور فرزاد حسنی و ارسلان قاسمی در حرم امام حسین

ارسلان قاسمی، بازیگر سینما و تلویزیون، در تهران در تاریخ ۱ خرداد ۱۳۷۴ متولد شد. او دارای مدرک فارغ التحصیلی در رشته تئاتر و مهندسی معماری است. ارسلان از سن ۸ سالگی شروع به بازی در فیلم ها و سریال ها کرده است و در حال حاضر نیز به خوانندگی مشغول است. همچنین، او فعالیت فعال در عرصه مدلینگ نیز دارد.

پدر او مدیرعامل یک شرکت کشتیرانی و مادرش نیز مدیر یک مهدکودک است. او دو خواهر دارد که یکی ۱۰ و دیگری ۱۲ سال بزرگتر از اوست. بهاره رهنما، دوست صمیمی مادرش، او را به مسعود جعفری جوزانی برای کار جدیدش معرفی کرده است و پس از تست، او پذیرفته شده است. بنابراین، در سال ۱۳۸۲ وقتی ۸ ساله بود، در سریال “در چشم باد” بازی کرده است.

او همچنین در سال ۱۳۸۳ در سریال “۱۰۱ راه برای ذله کردن پدر و مادرها” حضور داشت و یکسال بعد با فیلم “شام عروسی” به سینما وارد شد. در سال ۱۳۸۷، در سن ۱۳ سالگی، نقش کودکی بنیامین را در سریال “حضرت یوسف” بازی کرد و پس از آن حضورش در سریال “هوش سیاه” و “فاصله ها” در سال ۱۳۸۹ شهرت او را بالا برد.

بیوگرافی فرزاد حسنی

حضور فرزاد حسنی و ارسلان قاسمی در حرم امام حسین
دیده شدن فرزاد حسنی و ارسلان قاسمی در حرم امام حسین

فرزاد حسنی در بیست و یکمین روز از ماه شهریور سال ۱۳۵۶ در بیمارستان عیوض زاده تهران به دنیا آمد. او دو برادر کوچکتر به نام‌های فرهاد و فرشاد دارد. نام پدرش مرتضی و مادرش شکوه السادات است. فرزاد در خانواده‌ای کاملاً مذهبی بزرگ شده است و در محله خانی آباد تهران سکونت دارد.

او به مادرش بسیار وابستگی دارد و تا به امروز سعی کرده همواره نماز خود را انجام دهد. فرزاد تحصیلات خود را با دریافت مدرک کارشناسی رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی آغاز کرده است. همچنین، او دورهٔ بازیگری را در کلاس‌های حمید سمندریان و امین تارخ گذرونده است.

فروزان حسنی در اََردیبهشت ماه سال ۱۳۹۲ با آزاده نامداری در کنسرت فرزاد فرزین حضور یافت و بدین ترتیب ازدواج خود را رسمی کردند. آن‌ها در تاریخ ۶ تیر ماه ۱۳۹۲ توسط سید حسن خمینی به عقد هم پیوستند. همه چیز خوب پیش می‌رفت تا اینکه در خرداد ماه ۱۳۹۳، فروزان و آزاده پس از ۱۱ ماه زندگی مشترک، با حواشی متعدد از یکدیگر جدا شدند.

حواشی ایجاد شده برای مجری محبوب فرزاد حسنی

حضور فرزاد حسنی و ارسلان قاسمی در حرم امام حسین
زیارت فرزاد حسنی و ارسلان قاسمی در حرم امام حسین

فرزاد حسنی، مجری معروف رادیو و تلویزیون، که آخرین بار در برنامه “اکسیر” دیده شد، حالا پس از چند سال با حضور تیم جدید در صدا و سیما به عرصه اجرا بازگشته است. این بار او بدون هیچ حاشیه و جنجال در گفتگوها و مصاحبه‌های خبری و اجتماعی فعالیت می‌کند.

حسنی در حال حاضر برنامه “چه فرصتی چه شبی” را در رادیو جوان اجرا می‌کند. این برنامه که هر پنجشنبه صبح آغاز می‌شود و تا ساعات پایان صبح با شعر و موسیقی و… ادامه دارد، تحت نظارت فریدون گلبن، یک پیرمرد باسابقه در رادیو است.

آخرین خبر این است که فرزاد حسنی قصد دارد برنامه تحویل سال رادیو جوان را نیز به عهده بگیرد. این اجرا می‌تواند برای حسنی چالش‌برانگیز باشد، زیرا او باید تلاش کند تا برنامه را به دور از هرگونه حاشیه و دورخیزی پیش ببرد و در عین حال، بدون محافظه‌کاری و به دور از گفتگوها و مصاحبه‌های کلیشه‌ای، به نمایش بگذارد. هدف او این است که صرفاً برای بقاء در رسانه فعالیت نکند.

بخصوص که برنامه‌های تحویل سال تلویزیون با حضور مجموعه‌ای از معروفان و ستارگان، به عنوان میدان رقابت مجریان شناخته شده است. آن‌ها در چنین شب‌های خاص، سعی دارند تمام استعداد خود را به نمایش بگذارند و با عرض اندام خود، جایگاه خود را در صحنۀ تلویزیون طلب کنند.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید.

دیدگاه شما در خصوص حضور فرزاد حسنی و ارسلان قاسمی در حرم امام حسین چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *