معرفی فصل دو انیمه Spy X Family ؛ داستان، بیوگرافی و نقد

ما در این نوشتار قصد داریم به معرفی فصل دو انیمه Spy X Family بپردازیم تا شما را با داستان و هر آنچه که باید بدانید آشنا کنیم. پس در ادامه همراه ما بمانید.

Spy × Family یک مجموعه تلویزیونی انیمیشن ژاپنی بوده که بر اساس مجموعه مانگایی به همین نام توسط Tatsuya Endo ساخته شده است. این برنامه از تلویزیون توکیو در ژاپن پخش می‌شود. ژانر انیمه Spy X Family تکه ای از زندگی است

در دسامبر 2022، فصل دوم و یک فیلم سینمایی برای این انیمه در رویداد جامپ فستا 2023 اعلام شد. ایچیرو اوکوچی قرار است جایگزین فوروهاشی به‌ عنوان فیلمنامه‌نویس این سری فعالیت کند و باقی کارمندان و بازیگران نقش‌های خود را دوباره ایفا خواهند کرد. زمان پخش انیمه Spy X Family در 7 اکتبر 2023 خواهد بود.

داستان انیمه Spy X Family

فصل دو انیمه Spy X Family

تعداد قسمت های فصل دو انیمه Spy X Family : نامشخص

خلاصه داستان فصل دو انیمه Spy X Family :

هر کس بخشی از خودش را دارد که نمی‌تواند به دیگران نشان دهد. در زمانی که همه کشورهای جهان درگیر جنگ سرد شدیدی شده‌اند که پشت درهای بسته اتفاق می‌افتد، اوستانیا و وستالیس نیز برای دهه‌ها در یک وضعیت جنگ سرد علیه یکدیگر بوده‌اند. وستالیس بااستعدادترین جاسوس خود، “Twilight” را به یک ماموریت سری می‌فرستد تا حرکات دونوان دزموند، رئیس حزب وحدت ملی اوستانیا را تحقیق کند.

فصل دوم این انیمه با آرک ماجراجویی کروز شروع می‌شود که در آن خانواده فورگر برای تعطیلات به یک کشتی مجلل می‌روند. با این حال، یور ماموریت متفاوتی دارد: محافظت از یک خانواده نجیب در کشتی در برابر آدمکشانی که می‌خواهند آنها را بکشند. او باید هویت خود را به عنوان یک قاتل از خانواده‌اش و هر ماموری که ممکن است در قایق باشد پنهان کند تا افراد مشکوک را در حین انجام مأموریتش محکوم کند.

در ادامه مطلب معرفی فصل دو انیمه Spy X Family می‌توانید تریلر فصل دو انیمه Spy X Family را مشاهده کنید:

بیوگرافی بازیگران انیمه Spy X Family

فصل دو انیمه Spy X Family

لیست کاراکترهای فصل دو انیمه Spy X Family :

  • Loid Forger
  • Anya Forger
  • Yor Forger
  • Bond Forger
  • Franky Franklin
  • Henry Henderson
  • Damian Desmond
  • Becky Blackbell
  • Sylvia Sherwood
  • Fiona Frost
  • Yuri Briar
  • Donovan Desmond
  • Camilla
  • Millie
  • Sharon
  • Dominic
  • Emile Elman
  • Ewen Egeburg

در ادامه می‌توانید هنرپیشه های فصل دو انیمه Spy X Family را مشاهده کنید:

تاکویا اگوچی در نقش لوید

فصل دو انیمه Spy X Family

تاکویا اگوچی یک صداپیشه و خواننده ژاپنی است. او با کمپانی 81 Produce همکاری می‌کند. او در تعدادی از نقش‌های اصلی در سریال‌های انیمیشن صداپیشگی کرده است، از جمله کازویا در گوسیک، ساگارا در The Ambition of Oda Nobuna، کُن هوکازه در Ixion Saga DT، هیکایا در My Youth Romantic Comedy Is Wrong، و لوید در Spy × Family.

آتسومی تانزاکی در نقش آنیا

فصل دو انیمه Spy X Family

آتسومی تانزاکی یک صداپیشه ژاپنی است که قبلاً به دفتر توریتوری وابسته بود. او با انجمن تعاونی مصرف کننده بازیگر توکیو همکاری می‌کند. تانزاکی برنده جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن در چهاردهمین دوره جوایز سییو شد. در سال 2023، او برنده جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد در هفدهمین دوره جوایز Seiyu شد.

سائوری هیامی در نقش یور

فصل دو انیمه Spy X Family

سائوری هیامی صداپیشه و خواننده ژاپنی وابسته به I’m Enterprise است. به عنوان یک خواننده، او با Warner Bros. Home Entertainment یک قرارداد بلند مدت دارد. هیامی برنده دهمین جایزه Seiyu بهترین بازیگر نقش مکمل زن شده است.

بررسی انیمه Spy X Family

فصل دو انیمه Spy X Family

امتیازات فصل دو انیمه Spy X Family :

  • در زمان انتشار امتیازات این مطلب آپدیت خواهد شد

طبق مانگا، آرک ماجراجویی کروز، در بهترین حالت فقط حدود 10 تا 12 قسمت دارد. به همین دلیل، فصل دوم ممکن است با تقسیم شدن به دو پارت، راه فصل اول را دنبال کند تا به ماجراجویی‌های لوید که او را به سمت جاسوس شدن سوق داده است، بپردازد. این سریال پیش‌فرض عجیبی را ارائه می‌کند که در آن یک جاسوس، یک قاتل، و یک اسپر به‌عنوان یک خانواده ظاهر شده و از کلیشه‌های انیمه‌های کمدی-اکشن معمولی منحرف می‌شوند.

برخی از طرفداران این انیمه درباره نقد انیمه Spy X Family قبول دارند در حالی که ممکن است شخصیت‌های این انیمه کاملاً قابل ربط نباشند، اما دارای اصالت هستند و با معضلات عاطفی دست و پنجه نرم می‌کنند که بیشتر افراد می‌توانند با آن ارتباط برقرار کنند. شخصیت‌های دوست داشتنی خانواده جاسوس، همراه با گذشته‌های مرموز، این انیمیشن را به یک داستان سرگرم کننده و جذاب تبدیل کرده است.

جمع بندی

فصل دو انیمه Spy X Family

Spy x Family، به طور عینی دارای سه شخصیت اصلی است که جایگزین نقاط ضعف خود شده و از یکدیگر حمایت می‌کنند. یک جاسوس، یک قاتل و یک اسپر، که هر کدام عقیده، ایرادات و اسرار خود را دارند، با پیشرفت داستان، شخصیت‌ها به نحو منحصر به فردی توسعه می‌یابند. برای دانلود فصل دو انیمه Spy X Family می‌توانید به کانال تلگرامی فیگار مراجعه نمایید.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار انیمه خون زئوس سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *