تریلر فیلم جدید انیمه SPY×FAMILY منتشر شد

به تازگی تریلر فیلم جدید انیمه SPY×FAMILY منتشر شد. در مطلب تاریخ انتشار فیلم جدید انیمه SPY×FAMILY می‌توانید تیزر فیلم انیمه SPY×FAMILY را ببینید.

کارکنان فیلم SPY×FAMILY Code: White Film پخش تیزر خود را در روز یکشنبه در ساعت 11:59 بعد از ظهر (10:59 صبح به وقت شرقی) آغاز کرد. تیزر تصویری که مدیر ارشد انیمیشن کیوجی آسانو برای سینماها کشیده بود در 20 ژوئن نیز به نمایش درآمد.

تریلر فیلم جدید انیمه SPY×FAMILY

این فیلم در 22 دسامبر اکران خواهد شد. این یک اثر کاملاً جدید با داستانی اصلی خواهد بود. خالق اصلی مانگای Tatsuya Endō با اثر اصلی و طراحی شخصیت های اصلی فیلم اعتبار دارد و همچنین بر فیلم نظارت دارد. WIT STUDIO و CloverWorks دوباره در حال ساخت انیمیشن هستند.

تاکاشی کاتاگیری کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد و ایچیرو اوکوچی فیلمنامه نویس این فیلم را بر عهده دارد. کازواکی شیمادا طراح شخصیت و کانا ایشیدا طراح شخصیت فرعی است. کیوجی آسانو کارگردان اصلی انیمیشن است و تصویر فوق را نیز کشیده است. کازوهیرو فوروهاشی ناظر انیمیشن است. [K]NoW_NAME تهیه کننده موسیقی است و شوجی هاتا کارگردان صدا.

تریلر فیلم جدید انیمه SPY×FAMILY
 تیزر فیلم انیمه SPY×FAMILY

فصل دوم این انیمه در ماه اکتبر در تلویزیون توکیو و دیگر کانال ها پخش خواهد شد. کازوهیرو فوروهاشی برای کارگردانی فصل دوم در WIT STUDIO و CloverWorks بازگشته است. تاکاهیرو هارادا نیز به عنوان دستیار کارگردان بازمی گردد. ایچیرو اوکوچی ناظر فیلمنامه سریال جدید است که جایگزین فوروهاشی می شود. دستیاران سرپرست فیلمنامه سریال عبارتند از Daishiro Tanimura و Ayumu Hisao. کازواکی شیمادا به عنوان طراح شخصیت بازمی گردد و [K]NoW_NAME دوباره تهیه کننده موسیقی است. Shōji Hata کارگردان صدا است.

تیزر فیلم انیمه SPY×FAMILY

در ادامه می‌توانید تریلر این فیلم را مشاهده کنید:

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص این خبر که بازتاب گسترده‌ای هم در فضای مجازی داشته چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *