مارال فرجاد بعد از شکست سرطان دوباره به صحنه تئاتر بازگشت +[جزئیات]

مارال فرجاد در تئاتر سر به مهر به ایفای نقش می‌پردازد. این بازیگر توانمند سه سال درگیر بیماری سرطان بود و در آخر توانست آن را شکست دهد.

مارال فرجاد، بازیگر جوانی که در سه سال گذشته با بیماری سرطان مبارزه کرده بود، پس از بهبود حال و شکست این بیماری، دوباره به صحنه بازگشت و در تئاتر “سر به مهر” به ایفای نقش خواهد پرداخت. در ادامه مطلب با خبر مارال فرجاد تئاتر سر به مهر همراه ما بمانید.

مارال فرجاد در تئاتر سر به مهر

تئاتر سر به مهر مارال فرجاد

به گزارش منابع خبری:

این تئاتر در دو کشور اتریش و مجارستان اجرا خواهد شد. مارال فرجاد، بازیگر ۴۱ ساله، به منظور درمان بیماری خود، به مجارستان (بوداپست) مهاجرت کرده و در حال حاضر در این کشور ساکن است.

تئاتر جدید مارال فرجاد با نام “سر به مهر” قرار است به زودی در شهرهای وین و بوداپست به روی صحنه برود. این بازیگر با لباس ایرانی سنتی و کلاهی پُرتزئینات، در این نمایش حضور خواهد داشت و به اجرای آن مشغول خواهد بود. در ادامه می‌توانید استایل مارال فرجاد در تئاتر سر به مهر را مشاهده کنید.

مارال فرجاد در تئاتر سر به مهر
مارال فرجاد در تئاتر سر به مهر

بیوگرافی مارال فرجاد

مارال فرجاد یک بازیگر، کارگردان و تهیه کننده ایرانی است. او در تهران متولد شد و در خانواده‌ای هنرمند بزرگ شد. والدین او هر دو بازیگران معروف بودند و این تجربه‌ها او را به هنر علاقه‌مند کرد. مارال فرجاد در دانشگاه تهران تحصیل کرد و در رشته تئاتر فارغ التحصیل شد. او همچنین در دانشگاه هنرهای زیبا در رشته کارگردانی تحصیل کرد و تحت آموزش استادان برجسته‌ای قرار گرفت. ا

وی در سال ۲۰۱۰ با حضور در فیلم سینمایی “ماه عسل” به صورت حرفه‌ای به عرصه بازیگری وارد شد. این فیلم توسط بهمن فرمان آرا و بهمن معادی کارگردانی شده بود و نقش مهمی در توجه به او ایفا کرد. از آن زمان به بعد، مارال فرجاد در چندین فیلم سینمایی و تلویزیونی حضور داشته است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص مارال فرجاد در تئاتر سر به مهر چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *