قد کوتاه ترین شخصت های انیمه ای + کوتوله های تکنولوژی محور

قد و وزن یک کاراکتر، در میزان محبوبیت و یا نفرت انگیز بودن آن تاثیری ندارد. فهرست قد کوتاه ترین شخصت های انیمه ای از مثبت‌ترین و منفی‌ترین‌ها انتخاب شده است.

آنیا فورگر از انیمه “Spy x Family” یکی از شخصیت های کوچک انیمه ای است، اما در بهترین انیمه‌های سریالی تاریخ سینمای ژاپن مانند “Inuyasha” حتی شخصیت های کوتوله انیمه ای بیشتری نیز وجود دارند.

هنرمندان مانگا هنگام ساختن شخصیت‌های خود، جزئیات دقیقی را در نظر می‌گیرند. آن‌ها جوانب مختلفی از شخصیت‌ها را مانند اخلاق بررسی می‌کنند. ممکن است به نظر برسد که مسئله قد جزئی بی‌اهمیت در شخصیت‌پردازی است، اما تفاوت‌هایی که در قد شخصیت‌ها وجود دارد، می‌تواند به آن‌ها کمک کند تا از یکدیگر متمایز شوند.

بیشتر بخوانید: بهترین کوتوله ها در انیمیشن های جهان ؛ از توییتی برد تا پلوتو

قد کوتاه ترین شخصت های انیمه ای

شما می‌توانید فهرست بهترین کوتوله ها در انیمه را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:

کوچکترین شخصیت ها در انیمه

بسیاری از شخصیت‌های انیمه به خاطر قد خود شناخته می‌شوند، به ویژه زمانی که قد کوتاه ترین شخصت های انیمه ای اعضای تیم هستند. این شخصیت‌ها ممکن است از لحاظ فیزیکی نسبت به دیگران کوچکتر باشند، اما شخصیت‌های بزرگی دارند که آن‌ها را به یاد ماندنی می‌کند.

مفالات مکمل:

Naruto Uzumaki (Naruto)

کوچکترین شخصیت ها در انیمه

ناروتو به عنوان یکی از قد کوتاه ترین شخصت های انیمه ای ، رویاها و شخصیتی بزرگ دارد، اما او کوچکترین عضو تیم 7 است. با قدی کمتر از 4 فوت و 9 اینچ، منطقی است که بیشتر نینجاهای بزرگسال ناروتو را به عنوان یک تهدید نبینند. در طول آزمون زنگ قبل از تشکیل تیم 7، کاکاشی حتی می‌توانست پشت ناروتو بنشیند و همچنان بلندتر از او باشد.

ناروتو مانند اکثر بچه‌ها از نظر قد و قدرت رشد می‌کند. در شیپودن، او تقریباً هم قد معلم سابقش کاکاشی است. ممکن است برای کاکاشی تلخ باشد که دانش‌آموزش به این اندازه بزرگ شده است، اما برای ناروتو آرامش بخش بود که دیگر یکی از کوچکترین شینوبی‌ها در جهان نبود.

بیشتر بخوانید:

اگر طرفدار انیمه ناروتو هستید، این انیمه‌ها را ببینید

شخصیت های ناروتو که ساسکه را می توانند شکست دهند

Astro Boy (Astro Boy)

کوچکترین شخصیت ها در انیمه

آسترو بوی یکی از قدیمی‌ترین انیمه‌هایی است که تا به حال ساخته شده است، اما در این سریال یکی از کوچکترین شخصیت های انیمه نیز وجود دارد. آسترو بوی به عنوان یکی از ریز جثه ترین شخصیت ها در انیمه با ظاهر و شخصیت یک کودک به نام توبیو تنما، که در کودکی درگذشته است، ساخته شده است. او قرار است با بی‌گناهی و طبیعت مهربانی که دارد، یک بچه باشد، که این موضوع توجیه می‌کند که چرا قد و قامت او به این اندازه کوچک است.

با وجود اینکه آسترو بوی به این اندازه کوچک است، اما قدرت بسیار زیادی دارد. او قادر است با استفاده از اسلحه‌های مختلفی که در بدنش ساخته شده است، پرواز کند و در جریان مبارزه با جرم و جنایت قرار بگیرد. در یکی از داستان‌ها که بعداً ساخته شد، او ارتقاء داده شده و قد و قامت او را به طور قابل توجهی افزایش داده‌اند، اما طرفداران همیشه آسترو بوی را به عنوان یک پسرک رباتی کوچک و جذاب به یاد می‌آورند.

بیشتر بخوانید: مشهور ترین تکنولوژی ها در انیمه

Toshiro Hitsugaya (Bleach)

کوچکترین شخصیت ها در انیمه

توشیرو هیتسوگایا یکی از قوی‌ترین و قد کوتاه ترین شخصت های انیمه ای در بلیچ است. او سرهنگ تیم 10 می‌باشد و به خاطر هوش و مهارت‌هایش به او احترام ویژه‌ای گذاشته می‌شود. متأسفانه، هیتسوگایا بسیار کوچک است، که این امر اغلب باعث می‌شود که او را با یک کودک اشتباه بگیریم.

حتی خواهران ایچیگو از او بلندتر هستند زیرا قد او 4 فوت و 4 اینچ می‌باشد. هیتسوگایا به عنوان یکی از کوتاه ترین کارکتر ها در انیمه در کنار دیگران که 5 فوت یا بلندتر هستند، به شکلی کمدیک و کوچک ظاهر می‌شود. هیتسوگایا همچنین یکی از جوان‌ترین سرهنگان است. دشمنان و همکاران او، او را جوان و تازه‌کار می‌نامند، که این موضوع هیتسوگایا را بسیار عصبانی می‌کند.

Genkai (Yu Yu Hakusho)

کوچکترین شخصیت ها در انیمه

Hiei به عنوان یکی از کوچکترین شخصیت ها در انیمه در اکثر مواقع به خاطر قد کوتاه خود در یو یو هاکوشو مورد تمسخر قرار می‌گیرد، اما او کوچکترین شخصیت در این سریال نیست. این افتخار متعلق به گنکای به عنوان یکی از بهترین کوتوله ها در انیمه ها است که به سختی بیش از ۴ فوت قد دارد. شخصیت‌ها در انیمه‌ها معمولاً با پیر شدن کوچکتر می‌شوند، اما این قضیه برای گنکای صدق نمی‌کند.

حتی در دوران جوانی خود، گنکای بسیار کوچک بوده است، که این امر باعث کنجکاوی طرفداران درباره نحوه رابطه او با توگورو جوان که بیش از ۹ فوت قد دارد، می‌شود. با وجود اینکه گنکای قد کوتاهی دارد، اما او یکی از بهترین جنگجوها در این سریال است. او می‌تواند با افرادی که پنج برابر او قد دارند بدون اینکه عرقی بریزد، مبارزه کند، که این امر نشانگر قدرت قابل توجهی که او دارد می‌باشد.

Minoru Mineta (My Hero Academia)

کوچکترین شخصیت ها در انیمه

مینورو مینتا بخاطر رفتار پرخاشگرانه‌اش، به ویژه زمانی که از طرف همکلاسی‌های دختر خود تحت فشار قرار می‌گیرد، به عنوان بدترین شخصیت در مای هیرو آکادمیا شناخته می‌شود. همه چیز از شخصیت تا ظاهر و حتی صدای او، شرور بودن او را نشان می‌دهد، اما قد کوچک او است که واقعاً او را برجسته می‌کند.

مینتا به عنوان یکی از کوچکترین شخصیت ها در انیمه ، ۳ فوت و ۶ اینچ قد دارد و به سختی بلندتر از یک دانش‌آموز کلاس اول می‌باشد. بیشتر شخصیت‌های انیمه به سختی به این اندازه کوچک هستند، اما قد کوچک مینتا او را حتی جذاب‌تر هم می‌کند. شخصیت او از زمان پیشرفت سریال بهبود یافته است، اما احتمالاً قد مینتا تغییر چندانی نخواهد کرد.

Anya Forger (Spy X Family)

کوچکترین شخصیت ها در انیمه

اولین چیزی که لوید فورجر درباره آنیا متوجه می‌شود، قد کوتاه اوست. او با ۳ فوت و ۲ اینچ قد، برای سن خود یکی از قد کوتاه ترین شخصت های انیمه ای است. خوشبختانه برای آنیا، لوید برای انجام ماموریت خود در خانواده Spy X به یک کودک قد بلند نیاز نداشت.

آنیا مثالی کامل از یک شخصیت کوچک و جذاب در انیمه است. او خیلی باهوش نیست و این مسئله او را به دردسر می‌اندازد، اما مردم اشتباهات او را به خاطر جذابیت و دوست‌داشتنی بودنش می‌بخشند.

با این حال، آنیا چیزی فراتر از یک کودک جذاب کوچک است. او به اندازه کافی شجاع است که به پدرخوانده‌اش در ماموریت‌هایش کمک کند و از بیان نظرهایش نیز نمی‌ترسد، و این مسئله چیزی است که طرفداران آن را با‌ارزش می‌دانند. به این اندازه کوچک بودن یک بخش عالی از شخصیت اوست، اما مهمترین قسمت او نیست.

Toddler-Sized Umaru-Chan (Himouto!)

کوچکترین شخصیت ها در انیمه

Umaru-chan در (!Himouto) یک دختر معمولی مدرسه‌ای است، اما وقتی که به خانه برمی‌گردد و به حالت داخلی خود تغییر شکل می‌دهد همه چیز تغییر می‌کند. Umaru-chan، در خانه یک دختر کوچک می‌باشد که تنبل، ناهنجار و کودکسال است. او در حالت داخلی به اندازه یک همستر است، حتی خودش به این مسئله به عنوان حالت همستری‌اش اشاره می‌کند.

اشکال مختلف Umaru-chan تغییرات شخصیتی او را به طور کامل نمایان می‌کنند. در مدرسه، او یک دانش آموز کامل است که هیچ اشتباهی نمی‌کند، اما وقتی در خانه است، او یک اوتاکو ناتوان است که از وظایف خود دوری می‌کند و به جای آن تمام وقت خود را صرف انجام کار‌های سرگرم‌کننده می‌کند. بیشتر طرفداران می‌توانند با حالت داخلی او همدلی کنند.

Rimuru Tempest (That Time I Got Reincarnated as A Slime)

کوچکترین شخصیت ها در انیمه

قبل از اینکه ریمورو تمپست در (Reincarnated as a Slime) تبدیل به اسلایم شود، او یک انسان عادی با قد متوسط بود. وقتی که او درگذشت و به صورت یک هیولای اسلایمی متولد شد، خود را اندازه یک توپ بزرگ یافت. ریمورو با اینکه یکی از قد کوتاه ترین شخصت های انیمه ای به شمار می‌رود، اما بسیار قدرتمند است.

ریمورو حتی قادر است به شکل انسان تبدیل شود، اما حتی در شکل انسانی نیز قد او کوچک است. علیرغم اینکه شکل انسانی وی بسیار مفید است، ریمورو ترجیح می‌دهد در شکل یک اسلایم باقی بماند. او قادر است اشیاء را درون بدن خود حمل کند، اما مهمتر از همه، همراهان زن زیبایش تمایل دارند که او را در حالی که به شکل یک اسلایم است حمل کنند.

Sylph (Black Clover)

کوچکترین شخصیت ها در انیمه

یونو به عنوان یکی از قد کوتاه ترین شخصت های انیمه ای ، در انیمه شبدر سیاه یک نابغه و جادوگر است. او با وجود تربیتی فروتنانه، می‌تواند وارد قویترین اتحادیه جادوگران شود و او در طول سریال همچنین قدرت خود را افزایش می‌دهد. او قدرت روح باد سیلف را کسب می‌کند که یک پری کوچک است.

سیلف تنها چند اینچ قد دارد، اما جادوی او بسیار قدرتمند است. او قادر است باد را کنترل کند و خود را به باد تبدیل کند. او یک پری کوچک پرانرژی است. با وجود اینکه انقدر کوچک است، حضور او را نمی‌توان نادیده گرفت.

Myoga (Inuyasha)

کوچکترین شخصیت ها در انیمه

Myoga در انیمه (Inuyasha) یکی از قابل تشخیص‌ترین شخصیت‌های انیمه‌ و همچنین کوچکترین آن‌ها است. او یک شیطان کوچک است که اندازه‌اش کوچک‌تر از یک حشره می‌باشد. او نمی‌تواند مبارزه کند، اما قادر است به دور از دید کسی حرکت کند و اطلاعاتی را برای کاگومه و دوستانش جمع آوری کند.

Myoga خطرناک نیست، اما عادت دارد که آزار‌دهنده باشد. هر وقت که روی شخصیت‌ها فرود می‌آید، مطمئن می‌شود که مقداری از خون آن‌ها را می‌مکد که معمولاً باعث می‌شود او له شود. او در سریال نسل جدید (Yashahime) نیز خدمات خود را به فرزندان شخصیت‌ها ارائه می‌دهد و به همان اندازه برای آن‌ها خونخوار است.

تکنولوژی محور ترین کوتوله‌ها در انیمه

البته که ممکن است این لیست ناقص باشد، اما در ادامه چند نمونه از شخصیت‌های کوچکی که در برخی از محبوب‌ترین انیمه‌ها نقش داشته و با تکنولوژی در ارتباط هستند را بواسطه‌ی هوش مصنوعی برای شما لیست کرده‌ایم که شاید جالب باشد چه کسانی از نظر ChatGPT تکنولوژی محورترین و بهترین کوتوله ها در انیمه ها هستند:

  • پیکاچو (Pikachu) – انیمه “پوکمون” (Pokémon)

شخصیت پیکاچو (Pikachu) به عنوان یکی از قد کوتاه ترین شخصت های انیمه ای محبوب است. پیکاچو یک پوکمون الکتریکی می‌باشد که در دنیای پوکمون‌ها وجود دارد. او به عنوان شخصیت اصلی و نمادین از سری پوکمون‌ها شناخته می‌شود و در انیمه و بازی‌ها حضور دارد.

پیکاچو کاراکتری بسیار دوست‌داشتنی و جذاب دارد. او یک پوکمون کوچک با بدنی قرمز و زرد، صورتی و گوش بزرگ است. یکی از ویژگی‌های برجسته پیکاچو، صدای “پیکاچو” است. او برخلاف بسیاری از پوکمون‌ها که تمایل به اطاعت از مربیان خود دارند، شخصیتی مستقل و پر انرژی دارد. همچنین، به دلیل ویژگی الکتریکی خود، پیکاچو توانایی تولید و کنترل صاعقه را دارد.

  • R2-D2 – انیمه “جنگ ستارگان” (Star Wars)

شخصیت R2-D2 یکی از کوچکترین شخصیت ها در انیمه “جنگ ستارگان” (Star Wars) است. او یک روبات آسترومکانیکی (در دنیای جنگ ستارگان به عنوان دونده‌های فضایی شناخته می‌شوند) با ظاهری کوچک و استوار است.

R2-D2 یکی از دستیاران و همراهان وفاداری است که در سری اصلی فیلم‌های جنگ ستارگان و در بسیاری از فیلم‌ها و انیمیشن‌ها حضور دارد. او به عنوان یک دستگاه مکانیکی با قابلیت‌های ویژه شناخته می‌شود و در سفرهای فضایی و ماموریت‌های جنگی برای کمک به شخصیت‌های اصلی داستان، مانند لوک اسکای‌واکر و پرنسس لیا، به کار می‌رود.

  • بایت (BMO) – انیمه “ماجراهای فین و جیک” (Adventure Time)
بهترین کوتوله ها در انیمه ها
بهترین کوتوله ها در انیمه ها

شخصیت بایت (BMO) در انیمه “ماجراهای فین و جیک” (Adventure Time) یکی از کوچکترین شخصیت ها در انیمه است. بایت یک دستگاه متفاوت و خاص می‌باشد که به صورت یک رایانه قابل حمل ظاهر می‌شود، اما در عین حال یک شخصیت با ویژگی‌ها و هویت خودش است.

بایت دارای شخصیتی بسیار بازیگوش است. او عموماً به عنوان دستیار و همراه صمیمی فین و جیک، شخصیت‌های اصلی داستان، در ماجراها و ماجراجویی‌های خود حضور دارد. بایت به عنوان یک رایانه هوشمند و یک دستگاه چندکاره، توانایی اجرای بازی‌ها، پخش فیلم‌ها و موسیقی، ضبط ویدیو و ارتباط با دیگر دستگاه‌ها را دارد. اما به عنوان یک شخصیت، بایت همچنین دارای احساسات و هوش مصنوعی است و می‌تواند به طور مستقل تصمیم‌های خود را بگیرد.

  • وال-ئی (WALL-E) – انیمه “وال-ئی” (WALL-E)
بهترین کوتوله ها در انیمه ها
قد کوتاه ترین شخصت های انیمه ای

وال-ئی (WALL-E) در انیمه “وال-ئی” (WALL-E) شخصیت اصلی و بسیار مهمی است. وال-ئی یک ربات تمیزکننده می‌باشد که پس از خالی شدن زمین از سکنه، تنها رباتی است که هنوز فعالیت می‌کند. وال-ئی به تنهایی به منظور جمع‌آوری زباله‌ها و تمیزکردن سیاره زمین باقی مانده است.

شخصیت وال-ئی به عنوان یک ربات، احساسات و ارتباطات انسانی محدودی دارد. با این حال، او توانسته حس مسئولیت، علاقه و عشق را تجربه کند. او به تدریج عاشق “ایو” می‌شود و برای نجات زمین و بازگرداندن زندگی به سیاره، در ماجراجویی‌هایی شجاعانه و خطرناک شرکت می‌کند. شاید جدی ترین و کوچکترین شخصیت ها در انیمه که بسیار هم در عصر تکنولوژی مهم است همین شخصیت باشد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین کوتوله ها در انیمه ها سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


5 thoughts on “قد کوتاه ترین شخصت های انیمه ای + کوتوله های تکنولوژی محور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *