لیسا کودرو به سریال No Good Deed پیوست

لیسا کودرو (Lisa Kudrow) یکی از بازیگران سریال Friends است که در سریال No Good Deed نتفلیکس با بازی ری رومانو (Ray Romano) نقش‌آفرینی خواهد کرد.

«لیز فلدمن» که سریال برای من مرده (Dead to Me) را در کارنامه کاری خود دارد، سازنده این سریال با ژانر کمدی سیاه است. داستان سریال عمل بد درباره سه خانواده متفاوت خواهد بود که برای خرید یک ویلای اسپانیایی سبک دهه 1920 با یکدیگر رقابت دارند. «کودرو» نقش «لیدیا مورگان»، نوازنده پیانو، همسر مردی به «نام پل» (با بازی رومانو) و مادر دو فرزند را بازی می‌کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


لیسا کودرو در سریال No Good Deed

فلدمن به عنوان تهیه‌کننده اجرایی سریال همراه با «ویل فرل» و «جسیکا الدبام» خواهد بود. «سیلور تری» نیز کارگردان قسمت اول و چند قسمت دیگر از این سریال است.

«کودرو» برای بازی در نقش «فیبی بوفی» در سریال دوستان، تاکنون 15 بار برنده جایزه امی را به دست آورده است. او به زودی در فیلم کمدی فرزندپروری (The Parenting) برای پلتفرم مکس با «برایان کاکس» و «ادی فالکو» همکاری می‌‎کند و همچنین در اقتباس تلویزیونی سارقان زمان (Time Bandits) برای «اپل تی‌وی پلاس» نیز بازی خواهد کرد.

سریال No Good Deed

هفته گذشته گزارش شد که «جان هم» در سریال دوستان و همسایه‌های شما (Your Friends and Neighbors) از اپل تی‌وی+ نقش آفرینی می‌کند.  داستان سریال دوستان و همسایه‌های شما بر اساس طرح داستانی اریجینال «جاناتان تروپر» ساخته می‌شود که سازنده سریال‌های بنشی (Banshee) و دیدن (See) بوده است. این سریال داستان یک مدیر صندوق سرمایه‌گذاری مطلقه را دنبال می‌کند که پس از اخراج شدن، تصمیم می‌گیرد از همسایه‌های پولدارش در نیویورک سرقت کند تا زندگی‌اش را بازسازی نماید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی حضور لیسا کودرو در سریال «No Good Deed» چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *