سریال Arkham Asylum به کارگردانی مت ریوز در دنیای سینمایی جدید دی‌سی جریان دارد

«جیمز گان»، صبح امروز طی یک افشاگری غافلگیرکننده، در مورد سریال Arkham Asylum «مت ریوز» که در حال حاضر در دست ساخت است، منتشر می‌کند.

«جیمز گان»، مدیر عامل جدید دنیای سینمایی دی‌سی، نور جدیدی را در مورد سری Arkham Asylum که در پلتفرم «مکس» (Max) در حال توسعه است، روشن کرد. او اعلام کرد که سریال آرخام اسایلم به کارگردانی «مت ریوز» در دنیای سینمایی جدید دی‌سی جریان دارد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


سریال Arkham Asylum در دنیای سینمایی جدید دی‌سی جریان دارد

در سال 2022، گزارش شد که بتمن با The Penguin، یک سریال جدید اسپین آف از شخصیت «اسوالد کاپلبات» «کالین فارل» را در دنیای خود را گسترش خواهد داد. همچنین گزارش شده که یک سریال به نام آسایشگاه آرکهام برای پلتفرم «مکس» در دست ساخت است و «مت ریوز» به عنوان تهیه‌کننده در آن سریال حضور دارد.

از آنجایی که در آن زمان اطلاعات زیادی در مورد این پروژه منتشر نشده بود، فرض بر گذاشته شد که این پروژه به طور مشابه به بتمن مرتبط می‌شود؛ اما صبح امروز «جیمز گان» اعلام کرد که Arkham Asylum در واقع بخشی از DCU جدید با Superman: Legacy و Creature Commandos خواهد بود.

سریال Arkham Asylum

«جیمز گان»، در پاسخ به این سوال که آیا «مت ریوز» پروژه دیگری برای Batverse در دست توسعه دارد، گفت:

در حال حاضر، او (مت) در حال تولید Arkham به عنوان یک سری DCU است. بنابراین فقط دو [بتمن قسمت دوم و پنگوئن] در حال حاضر وجود دارد.

«جیمز گان» با ارائه توضیحات بیشتر به یکی دیگر از طرفداران افزود:

بله این در DCU تنظیم شده است. ما «مت» را به عنوان کارگردان و تهیه‌کننده دوست داریم. بنابراین او داستان‌هایی را هم در دنیای بتمن و هم در DCU تولید می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی همکاری «جیمز گان» و «مت ریوز» در دنیای DCU چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *