بهترین سریال های شبیه Arcane ؛ محبوب ترین ها و مهم ترین ها را بشناسید

Arcane از نتفلیکس که بر اساس League of Legends ساخته شده است، به سنت غنی سریال های انیمیشنی می‌پیوندد که بر نبردهای سبک بتل رویال بین Piltover و Zaun متمرکز شده است. با نوشتار بهترین سریال های شبیه Arcane همراه فیگار بمانید تا با بهترین سریال های شبیه آرکین آشنا شوید.

سریال Arcane که برای نمایش در نتفلیکس در ۶ نوامبر ۲۰۲۱ برنامه ریزی شد، اقتباسی در صفحه نمایش کوچک از بازی محبوب مبارزه ای اکشن ( بهترین فیلم های اکشن 2022 و بهترین فیلم های اکشن 2021 و بهترین سریال های رزمی 2022 و بهترین فیلم های رزمی 2022 ) ماجراجویی League of Legends است.

داستان جدایی چشمگیر بین پیلتوور دیستوپیک زائون و جنگ برای برتری در میان دو جناح را دنبال می‌کند و میدان جنگی مانند بتل رویال ( سریال Squid Game ) را برای قهرمانان لیگ به نمایش می‌گذارد.

بهترین سریال های شبیه Arcane

مهم ترین ها را بشناسید

فهرست بهترین سریال های شبیه سریال Arcane را در ادامه برای شما در لیست زیر در یک نگاه آورده‌ایم:

بهترین سریال های شبیه Arcane, بهترین سریال شبیه Arcane
بهترین سریال های شبیه Arcane

سریال Arcane به مجموعه طولانی انیمه های اکشن ماجراجویی ( بهترین انیمه های 2022 و بهترین انیمه های سریالی 2022 ) می‌پیوندد که به یک صحنه جنگی سلطنتی، قهرمانان جوانی که به سن بلوغ می‌رسند و جایگاه خود را در جهان پیدا می‌کنند و تأثیری به یاد ماندنی بر سرنوشت جهان می‌گذارند، می‌پیوندند.

بیشتر بخوانید:

نقد فصل اول سریال Acane

One Punch Man (2015-2019)

بهترین سریال های مثل Arcane, بهترین سریال مثل Arcane, بهترین سریال های مشابه Arcane
بهترین سریال های مثل Arcane, بهترین سریال مثل Arcane

مسلماً معروف‌ترین انیمه در فضای مبارزات تن به تن موجود در جهان، One Punch Man است که ردی از هوس‌بازی‌های قهرمانان معمولی نیست. سایتاما ( چرا سایتاما قوی ترین شخصیت انیمه است ؟ و جذاب ترین شخصیت های انیمه ای )، قهرمانی است که با یک مشت هر کاری می‌کند. سایتاما برای یافتن سرسخت‌ترین دشمنی که می‌تواند، از طریق تعامل با شخصیت‌های اصلی جذاب و ساختارهای دراماتیک آنها، چیزهای زیادی در مورد رستگاری در این فرآیند بیاموزد، همه کار می‌کند.

در Arcane، دارویی به نام Shimmer انسان‌ها را به هیولاهایی تبدیل می‌کند که به شکل وحشیانه‌ای حمله می‌کنند، خط داستانی بسیار مشابهی که سایتاما زمانی که انجمن هیولای شهر خود را وحشت زده می‌کند، در این سریال هم وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

Fighting Spirit (2000-2002)

بهترین سریال های شبیه Arcane, بهترین سریال شبیه Arcane
بهترین سریال های شبیه Arcane, بهترین سریال شبیه Arcane

یکی دیگر از انیمه های اکشن و برجسته که هر طرفدار Arcane باید آن را ببیند Fighting Spirit و اسپین آف‌های مختلف آن است. این سریال ارزشمند، ایپو ماکونوچی، دانش‌آموز دبیرستانی قلدری را دنبال می‌کند که بعد از برخورد تصادفی با یک بوکسور زمانی که تصمیم می‌گیرد تبدیل به یک سگ‌باز قدرتمند محافظ از خود شود، زندگی‌اش را تغییر می‌دهد.

Fighting Spirit نه تنها دارای نبرد تن به تن پر مایه و انیمیشن بسیار عالی است که مطمئناً برای همنوردان Arcane و League of Legends جذاب خواهد بود، بلکه بر آفت قلدری مدرسه، قدرت نگه داشتن خود و داشتن شجاعت نیز تأکید دارد. اعتماد به نفس برای یافتن یک هدف واقعی در زندگی از طریق مبارزه، در هر دو سریال مورد توجه جوانان است.

بیشتر بخوانید:

Magical Girl Raising Project (2016-)

بهترین سریال های مثل Arcane, بهترین سریال مثل Arcane, بهترین سریال های مشابه Arcane
بهترین سریال های مثل Arcane, بهترین سریال های مشابه Arcane

برای انیمه‌ای تیره‌تر و پر از مبارزات خونین‌تر شبیه به Arcane، با پروژه دست کم گرفته شده Magical Girl Raising باید و قطعا آشنا شوید. این سریال یک بازی اجتماعی مرموز را به تصویر می‌کشد که به طور تصادفی برخی از شرکت کنندگان آن را به دختران جادویی مخفی تبدیل می‌کند. با این حال، هنگامی که یک مشکل به جای 8 دختر، 16 دختر جادویی ایجاد می‌کند، یک مبارزه تمام عیار تا مرگ رخ می‌دهد.

مانند Arcane، صحنه‌های مبارزه پویا و پرخشونت مانند رامبل بسیار جذاب و غوطه‌ورکننده هستند و انیمیشن‌های ( بهترین انیمیشن های 2022 و بهترین انیمیشن های 2021 ) درجه یک حتی لحظات غیرخشونت‌آمیز را نیز سرگرم‌کننده نگه می‌دارند.

بیشتر بخوانید:

Deadman Wonderland (2011)

بهترین سریال های شبیه Arcane, بهترین سریال شبیه Arcane
بهترین سریال های شبیه Arcane, بهترین سریال شبیه Arcane

یکی دیگر از مجموعه‌های انیمه‌های عالی بتل رویال که می‌توان از آن لذت برد، شامل Deadman Wonderland است که تجربه‌ی جهنمی زندان گانتا را دنبال می‌کند، پس از اینکه او به دروغ متهم به قتل تمام کلاسش شد. تحت حمایت مرموز مرد سرخ، گانتا به Deadman Wanderland محکوم می‌شود، یک مبارزه وحشیانه مرگ‌آلود بین جنایتکاران سرسخت مختلف.

فراتر از طرح اصلی، زیر ساختار غم انگیز دوران گانتا در زندان، فضای جهنم وار زائون در Arcane را به تصویر می‌کشد، که به گانتا دلیل موجهی می‌دهد تا قیام کند و شخصیت ظالمانه اش را پشت سر بگذارد.

بیشتر بخوانید:

Juuni Taisen (2017)

بهترین سریال های مثل Arcane, بهترین سریال مثل Arcane, بهترین سریال های مشابه Arcane
بهترین سریال مثل Arcane, بهترین سریال های مشابه Arcane

Juuni Taisen حول یک مسابقه مبارزاتی شوم می‌چرخد ​​که هر ده سال یکبار برگزار می‌شود. با هر مبارزی که نام یک علامت زودیاک خاص را یدک می‌کشد، مبارزان در یک دوئل همه جانبه تا پای مرگ می‌جنگند تا روح یکدیگر را تسخیر کنند.

جوونی تایسن به همان اندازه که در خود یک خودپسندی واضح مانند بتل رویال می‌بیند، چندین ژانر سینمایی را در هم آمیخته و زیر و رو می‌کند تا نوع جدیدی از سری انیمیشن های عجیب و غریب و اصیل را خلق کند. این نمایش که به خاطر انیمیشن خوب، سکانس‌های مبارزه منحصر به فرد و مجموعه‌ای از شخصیت‌های متفاوت مورد تحسین قرار می‌گیرد، برای طرفداران Arcane بسیار جالب خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

Death Parade (2015)

بهترین سریال های شبیه Arcane, بهترین سریال شبیه Arcane, بهترین سریال های مثل Arcane, بهترین سریال مثل Arcane, بهترین سریال های مشابه Arcane
بهترین سریال های شبیه Arcane, بهترین سریال شبیه Arcane

هر چقدر هم که شوم به نظر می‌رسد، رژه مرگ در یک میخانه برزخی به نام Quin Decim اتفاق می‌افتد که در آن متوفی باید برای ورود به بهشت ​​یا جهنم با یکدیگر مبارزه کنند. مانند تقسیم بهشت ​​و جهنم که در Arcane نشان داده می‌شود، انجام کار درست در رژه مرگ همیشه برابر با رستگاری نیست.

رئیس بازی Death Parade Decim است، یک موجود مرموز مو سفید که تصمیم می‌گیرد چه کسی شایستگی رفتن به بهشت ​​یا مستحق قرار ملاقات در جهنم را دارد. فلسفه وجودی این فیلم در مورد معنای مردن و جایی که روح ها پس از مرگ به کجا می‌روند، به همان اندازه اکتیو ارائه می‌شود  که نبرد در بطن طرح ساختار این فیلم هیجان انگیز به نظر می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین سریال های شبیه Arcane سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *