نظر وزیر ارشاد در خصوص بازگشت معین به ایران + ویدیو

به تازگی وزیر ارشاد صحبت‌های جدیدی در مورد بازگشت معین به ایران در برنامه بسته پیشنهادی داشته که در ادامه این مطلب به آن می‌پردازیم.

بازگشت معین خواننده به ایران یکی از جنجالی‌ترین موضوعات در فضای مجازی بوده و وریز ارشاد صحبت‌های متعددی در این مورد داشته‌اند. مدت‌ها قبل «اسماعیلی»، در یک مصاحبه با روزنامه‌نگاران اظهار داشت که خواننده معین می‌تواند به ایران بازگردد و مانند سایر خوانندگان، رویه قانونی مرسوم برای دریافت مجوز را طی کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، می‌توانید به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


صحبت‌های وزیر ارشاد در خصوص بازگشت معین به ایران

اسمائیلی مدتی قبل گفت:

«معین» می‌تواند به ایران برگردد و درخواست مجوز خود را مطابق قوانین کشور ارائه کند. هر فردی که مایل به اجرا یا انتشار آثار خود در کشور باشد، باید مانند دیگر خوانندگان و هنرمندان روال قانونی را پیگیری کند.

این موضوع واکنش‌های مختلفی را در پی داشت و به تازگی در برنامه بسته پیشنهادی از شبکه دو سیما، وزیر ارشاد صحبت‌هایی در این مورد داشت که در ادامه ویدیو آن را مشاهده خواهید کرد:

اسماعیلی وزیر ارشاد در مورد امکان بازگشت معین، خواننده به ایران در صورتی که برخی از هنرمندان داخل کشور با محدودیت مواجه هستند، گفت:

ما برای هنرمندان احترام بسیاری قائل هستیم. من بارها به صراحت اعلام کرده‌ام که هرکسی که قانون جمهوری اسلامی را رعایت می‌کند، با هر سلیقه و جناحی که باشد می‌تواند فعالیت کند. از نظر ما هیچ فردی در چهارچوب قانون ممنوعیت ندارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی صحبت‌های وزیر ارشاد چیست؟ آیا معین می‌تواند به ایران بازگردد؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *