علیرضا خمسه از جامعه معلولین معذرت خواهی کرد

علیرضا خمسه ، بازیگر، فیلم‌نامه‌نویس، کارگردان و مجری ایرانی است که اخیرا با انتشار ویدئویی از خود از جامعه معلولین عذرخواهی کرد.

در یک پیام ویدئویی، «علیرضا خمسه»، از افراد دارای معلولیت در ایران عذرخواهی کرد. در این ویدئو، «خمسه» بیان می‌کند که اگر به دلیل آنچه باعث ناراحتی افراد دارای معلولیت شده است، گوشزد نکرده، تذکر نداده یا بی‌توجه بوده، عذرخواهی می‌کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، می‌توانید به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


معذرت خواهی علیرضا خمسه از جامعه معلولین

زیر ویدئو، «علیرضا خمسه» این پیام را نوشته است:

به جان زنده دلان سعدیا که ملک وجود نیارزد آن که دلی را ز خود بیازاری. یک نمایش کمدی در یک برنامه سرگرم کننده تلویزیونی بخشی از جامعه معلولین کشور را دلگیر و دل آزرده کرده است. من به عنوان داور در کنار سایر عزیزان داور و تماشاگر متوجه این مسئله که ممکن است این موضوع به ساحت معلولین عزیز و محترم کشور بربخورد و یا آنان را آزرده خاطر سازد، نبودم؛ لذا همین جا از همه آزرده دلان و معلولین توانای کشور پوزش می‌طلبم و از درگاه ایزد منان برایشان بهترین‌ها را آرزو می‌کنم.

 

پخش بخشی از یک برنامه در شبکه نسیم باعث برانگیختن واکنش‌های زیادی در بین شرکت‌کنندگان معلول شد که در آن دو نفر از آن‌ها روی صحنه رفته ادای افراد دارای معلولیت را درمی‌آوردند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی عدرخواهی علیرضا خمسه چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *