پاسخ کارگردان فیلم سینمایی بی‌بدن به منتقد برنامه هفت

چندی پیش، در برنامه تلویزیونی هفت، انتقادی بر سینمایی بی‌بدن صورت گرفت که این اتفاق پاسخ کارگردان فیلم سینمایی بی بدن را به همراه داشت.

در این قسمت از برنامه تلویزیون هفت، فیلم بی‌بدن مورد بررسی منتقدان و صاحب‌نظران این برنامه قرار گرفت و منتقدان در بخش اول برنامه به بررسی این فیلم پرداختند. «رضا صدیق» و «امیر قادری» اظهاراتی درباره موضوعات مختلفی داشتند که از جمله آن‌ها این فیلم سینمایی بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


پاسخ کارگردان سینمایی بی‌بدن

«رضا صدیق» بیان کرد که فیلم بی بدن به نظر او بدون شخصیت و وسط‌ باز است؛ اما «امیر قادری» این نظر را نداشت و با اشاره به چندین زاویه در فیلم، به آن امتیاز مثبت داد. همچنین افزود که فیلم بهتری می‌توانست اگر با لحنی شیک‌تر و سازمان‌یافته‌تر ساخته می‌شد. در بخش دوم برنامه، به بررسی جنایی بودن فیلم پرداخته شد.

پاسخ کارگردان سینمایی بی‌بدن

کارگردان بی‌بدن از نقد به فیلم استقبال کرد، محمد رضا نصراللهی مدعی شد که این فیلم در کل جنایی نیست و بیشتر به جنبه‌های اجتماعی پرداخته است. در پایان برنامه نیز، فیلم Dune 2 بررسی شد و منتقدان نظرات متفاوتی درباره آن داشتند. لازم به ذکر است که این برنامه، از این به بعد با تیتراژهای جداگانه پایان می‌یابد که این پایان به افراد برجسته سینما ایران اختصاص دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی پاسخ کارگردان سینمایی بی‌بدن چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *