ریبوت فیلم The Maze Runner ساخته خواهد شد

اخیرا خبری مبنی بر اینکه ریبوت فیلم The Maze Runner که یک فرانچایز محبوب و پرطرفدار در ژانر علمی تخیلی است، منتشر شد که طرفداران خود را شگفت‌زده کرد.

در دهه 2010، تولید اقتباس‌هایی از رمان‌های نوجوانانه به شدت در اوج بود و موفقیت سری فیلم‌های بازی‌های گرسنگی، کمپانی‌های سینمایی را به سوی داستان‌های علمی تخیلی معروف سوق داد. در این میان، فیلم The Maze Runner که در سال 2014 اکران شد؛ با بازیگرانی همچون «دیلن اوبرایان»، «کایا اسکودلاریو» و «ویل پولتر» به شدت مورد توجه قرار گرفت و با فروش 348 میلیون دلاری به دلیل جذابیت و تنوع خود، موفقیت زیادی را کسب کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


ریبوت فیلم The Maze Runner

اکنون، به نظر می‌رسد که فرنچایز The Maze Runner در حال ریبوت و بازگشت به پرده سینما است. استودیوهای فاکس قرن بیستم در همکاری با دیزنی، با نویسنده فیلم ترنسندنس به نام «جک پگلن»، برای ایجاد نسخه جدید The Maze Runner اقدام می‌کنند.

ریبوت فیلم The Maze Runner

این ریبوت به نظر می‌رسد تلاش داشته باشد تا از یک سو ادامه‌ای بر داستان‌های قبلی باشد و از سوی دیگر داستان جدیدی را به تصویر بکشد؛ اما این اتفاق ممکن است به معنای عدم حضور بازیگران اصلی و بکارگیری بازیگران جدید باشد. تاریخ اکران ریبوت The Maze Runner هنوز اعلام نشده، اما این خبر برای طرفداران این سری فیلم‌ها امیدوارکننده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ریبوت فیلم The Maze Runner چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *