قسمت 4 فیلم مرد عنکبوتی در مارول ساخته خواهد شد ؛ مرد عنکبوتی 4 در دست ساخت است

کوین فایگی رسماً تایید کرد که قسمت 4 فیلم مرد عنکبوتی در مارول ساخته خواهد شد. اما قسمت چهارم فیلم مرد عنکبوتی در مارول در مراحل اولیه تولید قرار دارد.

مرد عنکبوتی پس از سال‌ها حضور در فیلم‌های اختصاصی خودش، در سال 2016 طی قراردادی بین مارول و سونی قرار شد تا جزوی از دنیای سینمایی مارول باشد. این اتفاق باعث شد که مرد عنکبوتی دارای یک سه‌گانه در دنیای سینمایی مارول باشد؛ غیر از سه‌گانه مرد عنکبوتی، او در سه فیلم دیگر از دنیای سینمایی مارول نیز حضور داشت. این شش فیلم باعث شد که مرد عنکبوتی به محبوب‌ترین ابرقهرمان فرهنگ عامه تبدیل شود و فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست به مورد انتظار ترین فیلم 2021 بدل شد.

قسمت 4 فیلم مرد عنکبوتی در مارول ساخته خواهد شد

مرد عنکبوتی 4 در دست ساخت است

قسمت 4 فیلم مرد عنکبوتی در مارول
قسمت 4 فیلم مرد عنکبوتی در مارول, قسمت چهارم فیلم مرد عنکبوتی در مارول

حتی پیش از اکران فیلم آخر مرد عنکبوتی به نام مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست، مردم درباره آینده او در مارول گمراه بودند. طرفداران نگران بودند که آیا قسمت چهارم فیلم مرد عنکبوتی در مارول ساخته خواهد شد یا خیر. برنامه‌های سونی برای ساخت دنیای سینمایی خودش که متشکل از شخصیت‌هایی نظیر ونوم و موربیوس بود، به همراه فسخ قرارداد مارول و سونی در سال 2019 این شایعه را به وجود آوردند که قسمت چهارم فیلم مرد عنکبوتی در مارول نخواهد بود. این شایعه به این موضوع می‌پرداخت که به جای ساخت ادامه فیلم مرد عنکبوتی در مارول این فیلم در دنیای سینمایی جدید سونی ساخته شود.

اکنون فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست در سینما ها به فروش بسیار بالا و رکورد شکنی داشته است و طرفداران عاشق آن شدند. در اواخر ماه نوامبر بود که امی پاسکال، تهیه کننده سونی، خبر ساخت یک سگانه جدید از مرد عنکبوتی را اعلام کرد. این خبر باعث نگرانی طرفداران شد که شاید باعث شود باری دیگر مرد عنکبوتی به انحصار سونی درآید و مارول دیگر نتواند از او در فیلم‌های آینده‌اش استفاده کند. اما به لطف بیانیه کوین فایگی، رسماً مشخص شد که ادامه فیلم مرد عنکبوتی در مارول جریان خواهد داشت و قسمت 4 فیلم مرد عنکبوتی در مارول ساخته خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

قسمت 4 مرد عنکبوتی

مرد عنکبوتی قسمت چهارم
قسمت 4 مرد عنکبوتی, مرد عنکبوتی قسمت چهارم

از آن‌جایی که مارول و سونی درحال حاضر درحال لذت بردن از موفقیت چشمگیر مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست هستند، مشخص نیست که چه زمانی اخبار جدیدی از مرد عنکبوتی 4 منتشر خواهد شد. جان واتس که کارگردانی سه‌گانه مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی مارول را برعهده داشت اکنون از این مجموعه خارج شده است تا تمرکز بیشتری بر ساخت مجموعه فیلم‌های جانوران شکفت انگیز داشته باشد. با این حال به گرد آمدن یک تیم خلاق جدید برای ساخت یک سه‌گانه متفاوت و خلاقانه از مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی مارول می‌تواند به نوعی خبر خوبی باشد.

در همین حال به نظر می‌رسد که تام هالند نیز از بازی در نقش مرد عنکبوتی در 5 سال اخیر کمی خسته شده است و نیازی به استراحت دارد. همچنین قرارداد تام هالند برای بازی در نقش مرد عنکبوتی به پایان رسیده است و باید تمدید شود. با این تفاسیر به نظر می‌آید که ساخت ادامه فیلم مرد عنکبوتی در مارول چند سالی زمان خواهد برد تا فیلمی به خوبی دیگر فیلم‌های این فرنچایز ساخته شود.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار قسمت 4 فیلم مرد عنکبوتی در مارول ساخته خواهد شد سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *