همه چیز درباره مرد عنکبوتی 3 : راهی به خانه نیست ؛ فیلمی جدید از جهان مارول

هر آنچه که می‌خواهید بدانید، در نوشتار همه چیز درباره مرد عنکبوتی 3 ، قرار داده شده است. برای مطالعه آن، با ما در فیگار، همراه باشید.

مارول سال‌ها است، با الهام از کمیک بوک‌های موجود، به خلق ابرقهرمان‌های شگفت انگیز و دوست داشتنی، می‌پردازد. شخصیت‌هایی با مهارت‌های فراانسانی، که نزد مخاطبان، از محبوبیت بالایی برخوردار هستند.

موفقیت‌های چشم‌گیر، در ساخت و اکران قسمت‌های گذشته مجموعه فیلم‌های مردعنکبوتی،‌ مارول را برآن داشت، که پروژه اسپایدرمن 3 را کلید بزند. ما در این نوشتار، سعی کرده‌ایم، همه چیز درباره مرد عنکبوتی 3  را بازگو کنیم.

همه چیز درباره مرد عنکبوتی 3 : راهی به خانه نیست

فیلمی جدید از جهان مارول

اسپایدرمن 3, مردعنکبوتی راهی به خانه نیست
اسپایدرمن 3, مردعنکبوتی راهی به خانه نیست

اگر به آثار مارول و جهان خیال‌انگیز او، علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم، به بهترین انیمیشن های مارول و بهترین فیلم های مارول و دی سی ، که فیگار قبلا برای شما آماده کرده است، سری بزنید، تا بیش‌تر با شخصیت‌های جذاب و البته غیرواقعی او آشنا شوید.


بیشتر بخوانید: موشکافی تریلر Spider-Man : No Way Home پس از تماشا با سرعت 0.25X


در ادامه نوشتار همه چیز درباره مرد عنکبوتی 3 قرار است به مطالعه فهرست زیر بپردازید:

مرد عنکبوتی 3

قسمت جدید مرد عنکبوتی, سومین قسمت اسپایدرمن
قسمت جدید مرد عنکبوتی, سومین قسمت اسپایدرمن

مردعنکبوتی، که یکی از پرطرفدارترین شخصیت‌های ابرقهرمان دنیای حیرت انگیز مارول است، به سومین ایستگاه خود رسید. همکاری مارول استودیوز و سونی، باعث شکل‌گیری و تولید سری فیلم‌های مردعنکبوتی شد.

در سال 2019 برای ساخت سومین قسمت از مجموعه فیلم‌های مردعنکبوتی، میان کمپانی سونی و مارول، مذاکراتی برای اصلاح قرارداد، شکل گرفت. اما اتفاقی دور از انتظار رخ داد. با خروج مارول، پایان پروژه، اعلام شد.

چندی بعد، واکنش منفی، از سوی طرفداران و مخاطبان این مجموعه جذاب و دیدنی، این دو کمپانی را، متقاعد ساخت، که قرار داد جدیدی را، میان خود، تنظیم کنند. سپس، برنامه ریزی‌های لازم برای حضور بازیگرانی چون جان واتس، کریس مک‌کن، اریک سامرز و تام هالند، انجام شد.

در اکتبر سال 2020 فیلم‌برداری این اثر، آغاز شد. محل فیلم‌برداری که نیویورک اعلام شده بود، در همان ماه، به آتلانتا تغییر داده شد. در روند ساخت فیلم، مشخص شد، که هنرمندانی چون جان واتس و آلفرد مولینا، در این اثر، حضور دارند.

حدس زده می‌شود، شخصیت‌هایی که در سری‌های قبلی این مجموعه، ایفای نقش کرده‌اند، بار دیگر، در قسمت جدید مرد عنکبوتی به نقش آفرینی بپردازند. سرانجام، بعد از صحبت‌های پی‌در‌پی، این اثر، در فوریه 2021 نام‌گذاری شد و در ماه مارس فیلم‌برداری آن به پایان رسید.

تاریخ پخش سومین قسمت اسپایدرمن

مرد عنکبوتی 3 کی میاد, تاریخ پخش مردعنکبوتی 3
مرد عنکبوتی 3 کی میاد, تاریخ پخش مرد عنکبوتی 3

مرد عنکبوتی 3 کی میاد” برای رسیدن به پاسخ آن، با ما همراه باشید. همانطور که پیش‌تر، در نوشتار همه چیز درباره مرد عنکبوتی 3 به آن اشاره شد،‌ فیلم برداری این اثر، مدت‌ها قبل، کلید خورد و سرانجام در سال 2021 به پایان رسید.


بیشتر بخوانید:


بعد از پایان فیلم‌برداری،‌ در ماه فوریه،‌ استودیو مارول، به طور رسمی، تاریخ پخش سومین قسمت از مجموعه فیلم‌های مردعنکبوتی را، اعلام کرد. تصمیم بر آن است، که در تاریخ 17 دسامبر 2021 مصادف با جمعه 26 آذرماه 1400، از این اثر، رونمایی شود.

همچنین، در پی صحبت‌های انجام شده، در مورد اکران قسمت سوم مردعنکبوتی ، گفته شد، که این قسمت، پایانی برای ابرقهرمان مردم‌دارمان، نیست و به زودی، شاهد قسمت 4 این مجموعه، که در دست ساخت قرار دارد، خواهید بود.

داستان مرد عنکبوتی، راهی به خانه نیست

تحلیل و بررسی مردعنکبوتی 3
تحلیل و بررسی مرد عنکبوتی 3

ما در نوشتار همه چیز درباره مرد عنکبوتی 3 به کلیتی از مجموعه فیلم‌های اسپایدرمن و جزئیاتی درباره تاریخ پخش مرد عنکبوتی 3 ، پرداخته‌ایم. داستان از چه قرار است؟ فیلمی که مخاطبان آن، تا این اندازه، چشم انتظارش هستند، چه چیزی را بیان می‌کند.

اول از هر چیز، باید ذکر کرد که داستان مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست ، ادامه‌ای برای دور از خانه، محصول 2019، در نظر گرفته شده است. راز پیتر پارکر، که سال‌ها در پنهان کردن آن، در سعی و تلاش بود، به ناگهان فاش می‌شود.

هویت او شناخته شده و این امر زندگی و شهرت او را، تحت الشعاع قرار می‌دهد. شهروندان، به راحتی او را می‌شناسند و این تازه، آغاز ماجرایی است که پیتر، آمادگی‌ای برای رویارویی با آن ندارد.

این موضوع برای پیتر، به دردسری تبدیل می‌شود که دامن‌گیر او و نزدیکانش، خواهد شد. پیتر پارکر، که توانایی کنترل آن را ندارد، در پی حل این مسئله، برای طلب کمک، نزد دکتر استرنج، می‌رود.

او با مراجعه به دکتر استرنج، از او می‌خواهد، تا با قدرت جادوگری خود، ورد و یا طلسمی را ادا کند، که از طریق آن همچنان هویتش مخفی بماند. دکتر نیز دز این راستا، به پیتر پارکر، کمک خواهد کرد.

اما عواقب این کمک، باعث می‌شود که پیتر، در شرایطی قرار بگیرد، تا باز با تمام وجود، مرد عنکبوتی بودن را درک کند. برای اطلاع از رازهای پنهان این فیلم، با نوشتار همه چیز درباره مرد عنکبوتی 3 همراه فیگار، باشید.

رازهای نهفته در تریلر

تحلیل و بررسی مردعنکبوتی 3, همه چیز درباره مرد عنکبوتی 3
تحلیل و بررسی مرد عنکبوتی 3, همه چیز درباره مرد عنکبوتی 3

تا قبل از انتشار تریلر مرد عنکبوتی 3، اطلاعی از فیلم‌نامه آن و چگونگی روند داستان، در دسترس نبود. بعد از انتشار تریلر، حدس و گمان‌هایی راجع به داستان فیلم و اتفاقات آن پیش آمد. با ما برای بررسی همه چیز درباره مرد عنکبوتی 3 همراه باشید.

در این چند دقیقه، ما شاهد اتفاقات هیجان انگیز بسیاری هستیم. نقش آفرینی ستارگانی که وجود آن ها در فیلم، ما را مشتاق تر از قبل میکند.

تریلر، با پیتر و ام‌جی آغاز می‌شود. هر دو دراز کشیده و آسوده به نظر می‌رسند. در اینجا توجه شما به روزنامه و نوشته روی آن، که توسط ام‌جی خوانده میشود جلب خواهد شد.

پیتر، آرزو دارد، تا ابد بالای پشت بامی که چندی است روی آن دراز کشیده‌اند، بماند. مخاطب، از این قسمت مکالمه مطمئن میشود، آن پایین درست در بین مردم شهر، پیتر، بسیار می‌رنجد و آزار می‌بیند.

تنها دلیل آن می‌تواند، آشکار شدن هویت واقعی مردعنکبوتی باشد، که شرایط را برای پیتر، بسیار سخت کرده است. سراسر شهر، پر است، از خبر های منفی، اتهام‌هایی که به پیتر، وارد می‌شوند و او کاری نمی‌تواند بکند.


بیشتر بخوانید:


پیتر، در تمام طول تریلر، معضب به نظر می‌رسد. او علاقه‌ای به فاش شدن راز خود، نداشت و این داستان ناگهانی، در بدترین زمان ممکن، رخ داده است. پیتر، آماده رویارویی با این مسئله نیست و این شرایط را نیز، سخت‌تر خواهد کرد.

در ادامه، متوجه حضور آرین موید، خواهید بود. اتیکت روی لباس او، سازمان کنترل خسارت را، به رخ می‌کشد. دقیق نمی‌دانیم که حضور او و ارتباطش با پیتر، در روند داستان، چگونه خواهد بود. اما امیدواریم هر کاری می‌کند، به نفع شخصیت محبوب داستان، عمل کند.

دستبندی که در دستان پیتر، خودنمایی میکند، نشان از وخامت اوضاع دارد. وضعیت اسفناکی که، مردعنکبوتی ما، در آن، گیر افتاده است. اتهام‌هایی که به او وارد می‌شود و ما به عنوان مخاطب، می‌دانیم، هیچ کدام حقیقت ندارند.

در ادامه تریلر، شما شاهد درخواست کمک پیتر، از دکتر، خواهید بود. با اصرارهای او، طلسم، اجرا شده و مردعنکبوتی، پا به دنیایی خواهد گذاشت، که زمان در آن، معنای دیگری دارد.

جهان های موازی که در فیلم، شاهدش خواهید بود، مخاطبان را بیش از پیش، مطمئن کرد که در این فیلم، قرار است، به تماشای نقش‌آفرینی سایر بازیگران مردعنکبوتی، بنشینید.

دنیای پیش روی مردعنکبوتی، ترسناک شده و دشمنان زیادی سر راه او، قرار خواهند گرفت. دکتر اختاپوس بار دیگر، به مبارزه با مردعنکبوتی، خواهد پرداخت.

یک پیام مهم در تریلر به چشم میخورد. دکتر، پیتر را، مخاطب قرار می‌دهد و می‌گوید: “مواظب باش که چه آرزویی میکنی پارکر”. تحلیل‌گران، از این جمله، برداشت کرده‌اند که شاید پیتر، می‌خواهد، از مردعنکبوتی بودن، استغفا دهد و دیگر به عنوان ابرقهرمان، فعالیت نکند.

البته، این یک فرضیه‌ای بیش نیست و خوشبختانه، هنوز به اثبات، نرسیده است. بی‌توجهی دکتر استرنج به وانگ و اعمال طلسم، باعث بروز این اتفاقات، خواهد بود؟ باید صبر کرد و سرانجام تحلیل و بررسی مرد عنکبوتی 3 را به چشم دید.

بازیگران قسمت سوم مرد عنکبوتی

اسپایدرمن 3, مردعنکبوتی راهی به خانه نیست, قسمت جدید مرد عنکبوتی
اسپایدرمن 3, مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست, قسمت جدید مرد عنکبوتی

بازیگران زیادی در این فیلم، به نقش‌آفرینی پرداخته‌اند، عده‌ای از آنان حضورشان قطعی و تایید شده است و برخی، فرضیاتی بیش، نیستند. ما در نوشتار همه چیز درباره مرد عنکبوتی 3 لیستی از دو گروه، تهیه کرده و در اختیار شما طرفداران مردعنکبوتی، قرار داده‌ایم.

  • تام هالند در نقش پیتر پارکر
  • زندیا در نقش ام‌جی ، میشل جونز، همکلاسی و دوست دختر پیتر پارکر
  • جی‌بی اسموو در نقش جولیوی دل، معلم پیتر
  • جیکوب باتالون در نقش همکلاسی و دوست صمیمی پیتر
  • ماریسا تومی در نقش می پارکر، عمه‌ی پیتر
  • جیمی فاکس در نقش مکس دیلون، فعال حوزه انرژی
  • بندیکت کامبربچ در نقش  دکتر استفن استرنج، جراح اعصابی که به استاد هنرهای عرفانی و جادو تبدیل شده است.
  • آلفرد مولینا در نقش اوتو اکتیویوس، دکتر اختاپوس
  • هری هالند برادر تام هالند در نقش یک مواد فروش
  • انگوری رایس در نقش بتی برنت، منشی جی جونا جیمسون، در دفتر روزنامه
  • تونی ریوولوری در نقش فلش تامپسون، همکلاسی پیتر
  • جان فاورو در نقش هپی هوگان، مامور شیلد و کسی که در قسمت قبلی، به پیتر، برای ساخت لباس جدیدش، کمک کرد.
  • خوزه آلفردو فرناندز در نقش مامور شیلد
  • مارتین استار در نقش آقای هرینگتون
  • هانیبال بورس در نقش ویلسون، معلم دبیرستان پیتر
  • بندیکت وانگ در نقش وانگ، دوست و همراه دکتر استرنج که به او هشدار میدهد طلسم را، اجرا نکند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار همه چیز درباره مرد عنکبوتی 3 سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *