واکنش منتقدان به فیلم مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست ؛ به همراه تاریخ انتشار

اکنون که در شرف اکران فیلم مرد عنکبوتی راه به خانه نیست هستیم، همراه فیگار باشید تا نگاهی به واکنش منتقدان به فیلم مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست بیاندازیم.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار، فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست بسیار به تاریخ اکران خود نزدیک است و اکنون نسخه نهایی و کامل این فیلم برای منتقدان به نمایش درآمده است. همانند اکثر فیلم‌ها، احتمالا دیدگاه منتقدان به فیلم مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست نیز از دیدگاه مخاطبان به این فیلم کمی متفاوت خواهد بود.

این فیلم بیست و هفتمین فیلم از فیلم‌های دنیای سینمایی مارول است؛ همچنین این فیلم سومین فیلم از مجموعه فیلم‌های مردعنکبوتی است که به صورت مشترک توسط سونی، دیزنی و مارول ساخته می‌شود و در دنیای سینمایی مارول جریان دارد.

واکنش منتقدان به فیلم مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست

به همراه تاریخ انتشار

واکنش منتقدان به فیلم مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست
واکنش منتقدان به فیلم مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست

شایعات بسیار زیاد و متعددی در رابطه با داستان فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست وجود دارد؛ ما در تریلر های منتشر شده شاهد حضور گرین گابلین، دکتر اختاپوس، مرد شنی، لیزارد(مارمولک)، و الکترو بودیم. تمامی شخصیت‌هایی که از آن‌ها نام بردیم، درواقع ابرشرور های فیلم‌های قدیمی مرد عنکبوتی بودند که در سه‌گانه‌ای که توبی مگوایر نقش مرد عنکبوتی را ایفا می‌کرد و یا دو فیلم مرد عنکبوتی که اندرو گارفیلد نقش مرد عنکبوتی را ایفا می‌کرد حضور داشتند.

با این تفاسیر این فیلم قرار است با استفاده از داستان‌های مربوط به جهان‌های موازی، این شخصیت‌های قدیمی را به داستان‌های جدید بیآورد اما همه چیز به اینجا ختم نمی‌شود؛ شایعات فراوان و تصاویر لو رفته بسیار زیاد، نشان می‌دهند که اندرو گارفیلد و توبی مگوایر نیز در این فیلم حضور خواهند داشت و باری دیگر نقش مرد عنکبوتی را ایفا خواهند. هرچند که با اینکه تنها یک روز به اکران فیلم باقی‌مانده است، هنوز هیچ چیز تایید نشده است.

تمامی افرادی که در پروژه حضور دارند این قضیه را تکذیب کرده‌اند. با این حال طرفداران ناامید نشده‌اند و تقریبا تمامی آن‌ها باور دارند که قرار است باری دیگر مرد عنکبوتی‌های قدیمی را در سینما مشاهده کنند. همچنین تاکنون نظر منتقدان به فیلم مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست بسیار مثبت بوده است.

در این نوشتار قصد داریم تا دیدگاه منتقدان به فیلم مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست را برای شما شرح داده و آن‌ها را بازگو کنیم. با فیگار همراه باشید.

Amelia Emberwing

واکنش منتقدان به فیلم مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست
واکنش منتقدان به فیلم مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست, نظر منتقدان به فیلم مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست

علی‌رغم این که به دلیل لو نرفتن داستان نمی‌توانیم در رابطه با هرچیزی حرف بزنیم، اما بازهم چیز های زیادی برای صحبت وجود دارد زیرا که واقعا هیچ لحظه‌ای از فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست، بیهوده و خسته کننده نیست! به طور کل، بازیگری در دنیای سینمایی مارول تقریبا هیچ‌گاه مشکلی نداشته زیرا که اکنون اکثر بازیگران معروف و بزرگ نقشی در دنیای سینمایی مارول دارند؛ اما بازی‌ها در این فیلم در سطح بسیار بالاتری از دیگر فیلم‌های مارول قرار دارد. ویلم دفو در نقش نورمن آزبورن شما را میخکوب خواهد کرد؛ شخصیت او در این فیلم همان شخصیتی است که در فیلم‌های قدیمی داشته است اما به عمق خیلی بالاتری رسیده است.

دنیای چندگانه مارول مفهومی است که از نظر خلاقانه و استراتژیک، امکان ساخت مجدد داستان‌های بی‌پایان و گسترش آن‌ها را به وجود میآورد. این اصول فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست است. این فیلم نه تنها یک فیلم ویژه برای مرد عنکبوتی، بلکه یک فیلم ویژه برای بازگرداندن شخصیت‌های قدیمی‌تر مرد عنکبوتی است. در میان این بازیگران، گرین گابلین (ویلم دافو) و دکتر اختاپوس (آلفرد مولینا) و الکترو (جمی فاکس) هستند که در فیلم حضور دارند و از فیلم‌های پیشین باز گشته‌اند؛ البته که بازیگران بزرگ دیگری نیز در این فیلم حضور دارند که شما را کاملاً سوپرایز خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:

Caitlin Chappell

واکنش منتقدان به فیلم مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست
واکنش منتقدان به فیلم مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست, واکنش منتقدان به فیلم مرد عنکبوتی 3

بدون شک مرد عنکبوتی یکی از نمادین‌ترین ابرقهرمان‌های فرهنگ عامه است. این قضیه را با عشق زیاد طرفداران به دنیای سینمایی مارول و بازگشت ابرشروران قدیمی مخلوط کنید تا متوجه شوید که فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست چگونه اثری خواهد بود. خوشبختانه فیلم مرد عنکبوتی توانسته است به خوبی دل طرفداران جدید و قدیمی را به طور همزمان به دست آورد اما ممکن است کسانی که طرفدار قدیمی مرد عنکبوتی نباشند، برخی از شوخی‌ها و یا ارجاعات را به درستی متوجه نشوند. با این حال این فیلم به ما یادآوری می‌کند که چرا مرد عنکبوتی خوب محله یکی از بهترین شخصیت‌های مارول است و تام هالند نیز در این امر بسیار دخیل بوده است.

بیشتر بخوانید:

Pete Hammond

واکنش منتقدان به فیلم مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست, نظر منتقدان به فیلم مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست

این فیلم ظاهرا نقطه اوج کل مجموعه مرد عنکبوتی است؛ به خصوص که شخصیت مرد عنکبوتی که تام هالند نقش او را ایفا می‌کند بسیار پخته‌تر شده است. او به نقشی که قبلا توسط توبی مگوایر و اندرو گارفیلد ایفا شده بود، جذابیتی تازه و عمق واقعی می بخشد.

این فیلم کاری را انجام می دهد که بهترین فیلم ها همیشه انجام می دهند: آنها شما را به وجد می آورند و شما را به جنب و جوش می‌اندازند و باعث می شوند که بخواهید در سالن شلوغ سینما، بازیگران را تشویق کنید. با توجه به همه‌گیری کرونا، این فیلم یک هدیه تعطیلات نه تنها برای تماشاگران سینما، بلکه برای خود سینما نیز می‌باشد؛ زیرا اگر قرار باشد فیلمی انرژی جدیدی به گیشه سینماها و فروش باکس آفیس بدهد، بی‌شک مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

Brian Lowry

واکنش منتقدان به فیلم مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست
واکنش منتقدان به فیلم مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست, نظر منتقدان به فیلم مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست

پس از تولیدات طولانی مدت و مجموعه‌ای از ادعاهای افشاگری، مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست، این فیلم به طرز چشم‌گیری دقیقا مطابق همان چیزی است که انتظارش را کشیده‌اید. شاید بهترین بخش این فیلم ارتباط آن به فیلم‌های قدیمی‌تر مرد عنکبوتی باشد. با وجود این ارتباط چشمگیر، اما این فیلم طوری طراحی شده است که حتی برای طرفدارانی که فیلم‌های مرد عنکبوتی را از ابتدا تماشا نمی‌کردند جذاب باشد و پیچیدگی بیش از حدی نداشته باشد.

بیشتر بخوانید:

Peter Debruge

واکنش منتقدان به فیلم مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست
واکنش منتقدان به فیلم مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست, نظر منتقدان به فیلم مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست

به برعکس ریبوت چه می گویند؟ اُوِرلود! اورلود فیلم‌های «مرد عنکبوتی»، نهمین فیلم سونی از ابرقهرمان مهربان محله، «مرد عنکبوتی: راهی برای خانه نیست» درباره داستان پیتر پارکر در جهان‌های موازی است. این فیلم با دیگر فیلم‌های این شخصیت تفاوت زیادی دارد؛ ابتدا یک مجموعه سرکش از همه شرورانی که پیتر پارکر تا به امروز شکست داده است، دوباره و این بار در کنار یکدیگر جمع شده‌اند. جان واتس در این فیلم بازگشته است تا کارگردانی فیلم را انجام دهد و از یک اثر ابرقهرمانی سرگرم‌کننده، یک فیلم ابرقهرمانی بسیار بزرگ در دو دهه اخیر بسازد!

بیشتر بخوانید:

همانطور که مشاهده کردید، واکنش منتقدان به فیلم مرد عنکبوتی 3 بسیار مثبت و بیش از حد انتظار بوده است و دیدگاه منتقدان به فیلم مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست باعث شده است که این فیلم نمره 100 از 100 را در وبسایت راتن تومیتوز به دست آورد!

تاریخ اکران فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست برای 17 دسامبر 2021 مصادف با 25 آذر 1400 در نظر گرفته شده است. متاسفانه به دلیل مشکلات سیاسی اخیر بین چین و آمریکا، فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست در کشور چین اکران نخواهد شد که احتمالاً ظربه بزرگی به فروش آن خواهد زد؛ همچنین این خبر می‌تواند برای طرفداران فیلم مرد عنکبوتی در ایران نیز خبر بسیار بدی باشد.

زیرا که بهترین و با کیفیت‌ترین نسخه‌های فیلم‌ها که از پرده سینما ظبظ می‌شدند، در چین بودند. با توجه به نبود امکان تماشای این فیلم در سینما و ترجیح تعداد زیادی از طرفداران به تماشای نسخه پرده‌ای، اکنون آن‌ها مجبورند کیفیت بسیار پایین‌تری را تحمل کنند و یا تا عرضه نسخه دیجیتال یا بلوری صبر کنند.

نسخه دیسک بلوری و فیزیکی فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست در 30 آوریل 2022 مصادف با 10 اردیبهشت 1401 عرضه خواهد شد. هنوز اطلاعی از زمان عرضه نسخه دیجیتال و قرار گرفتن این فیلم در سرویس دیزنی پلاس اعلام نشده است. همچنین تخمین زده می‌شود که نسخه دیجیتال این فیلم حدوداً 2 تا 3 ماه پس از اکران عرضه خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار واکنش منتقدان به فیلم مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *