بهترین فیلم های ماجراجویانه تاریخ سینمای جهان + [2023]

اگر به دنبال کمی هیجان در فیلم‌ها هستید، قطعاً فیلم‌های ماجراجویی مناسب شما خواهند بود. همراه باشید تا بهترین فیلم های ماجراجویی را معرفی نماییم.

جدیدترین فیلم های ماجراجویی

همه عاشق فیلمی خواهند شد که خواه واقعی باشد یا تخیلی، خنده دار باشد و یا جدی، دلنواز باشد یا دلخراش؛ معمولاً یک داستان خوب است که یک فیلم خوب را به وجود می‌آورد نه تنها تصویری که آن فیلم می‌سازد.

اما در پایان یک روز خسته‌کننده، احتمالاً دلچسب‌ترین فیلم‌ها، فیلم‌هایی خواهند بود که اکشنی پر پیچ و خم، سرشار از موفقیت‌ها و شکست‌ها، و عاشقانه‌ها است. و معمولاً چه فیلم‌هایی وجود دارند که تمامی موارد ذکر شده را در خود جای داده باشند؟ فیلم‌های ژانر ماجراجویی!

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم‌های اکشن و ماجراجویانه آخرالزمانی

بهترین بازی‌های شبیه ولگرد

بهترین فیلم های ماجراجویی

بهترین فیلم های ماجراجویی
بهترین فیلم های ماجراجویی

ما در طول زندگی‌ به دنبال کمی هیجیان و ماجراجویی می‌گردیم پس چرا به دنبال ماجراجویی در فیلم‌ها نباشیم؟ می‌توانیم به دنبال قهرمانی باشیم که تنهایی و بدون هیچگونه کمکی از یک نجربه نزدیک به مرگ، به زندگی بازگردد و یا یک داستان خانوادگی که اعضای یک خانواده را به همراه کمی کمدی در موقعیت‌های ماجراجویانه قرار می‌دهد.

اگر شما نیز به کمی ماجراجویی و هیجیان نیاز دارید و یک تلوزیون در منزلتان دارید، تنها کاری که نیاز به انجام آن دارید تماشای بهترین فیلمهای ماجراجویی است. با فیگار همراه باشید تا به بهترین فیلم های سینمایی ماجراجویی بپردازیم.

بهترین سریال‌های 2023

بهترین فیلم‌های 2023

بهترین انیمیشن‌های 2023

Shazam! Fury of the Gods (2023)

بهترین فیلم های ماجراجویی 2023
بهترین فیلم های ماجراجویی 2023

شازم! خشم خدایان فیلم ابرقهرمانی آمریکایی سالِ ۲۰۲۳ است که بر اساس شخصیت دی‌سی کامیکس، یعنی شزم ساخته شده‌است. ساخت این فیلم بر عهدهٔ نیو لاین سینما، دی‌سی استودیوز، سفرن کمپانی و سون باکس پروداکشنز بود و به‌وسیلهٔ برادران وارنر پیکچرز توزیع شد. این فیلم دنبالهٔ شزم! (۲۰۱۹) و دوازدهمین فیلم در دنیای توسعه‌یافته دی‌سی به‌شمار می‌رود.

این فیلم به‌دست دیوید اف. سندبرگ کارگردانی شد و نویسندگان آن هنری گیدن و کریس مورگان بودند. زکری لی‌وای، اشر آنجل، جک دیلن گریزر، ریچل زگلر، آدام برودی، دی. جی. کوترانا، گریس فولتن، راس باتلر، مگان گود، لوسی لیو، جایمن هانسو و هلن میرن در آن ایفای نقش می‌کنند. در این فیلم، خانواده‌ای از قهرمانان نوجوان به رهبری بیلی بتسون / شزم با دختران اطلس مبارزه می‌کنند.

65 (2023)

بهترین فیلم های ماجراجویی 2023
بهترین فیلم های ماجراجویی 2023

۶۵ فیلم علمی تخیلی اکشن دلهره‌آور آمریکایی به نویسندگی و کارگردانی اسکات بک و برایان وودز و با بازی آدام درایور و آریانا گرینبلات محصول ۲۰۲۳ است. این فیلم توسط کلمبیا پیکچرز، ریمی پرودانشز، و بک/وودز تولید شده‌است. در این فیلم، یک خلبان در دوره کرتاسه زمین سقوط می‌کند و برای زنده‌ماندن از محیط خطرناک ماقبل تاریخ می‌جنگد.

پس از یک سقوط فاجعه‌بار در سیاره‌ای ناشناخته، خلبان میلز به سرعت متوجه می‌شود که روی نسخه‌ای از کرهٔ زمین در ۶۵ میلیون سال پیش گیر افتاده‌است. اکنون، تنها با یک شانس برای نجات، میلز و تنها بازمانده دیگر، کوآ، باید در یک نبرد حماسی برای زنده‌ماندن، مسیر خود را در یک زمین ناشناخته مملو از موجودات خطرناک ماقبل تاریخ (از جمله دایناسورها) طی کنند.

Barbie (2023)

بهترین فیلم های ماجراجویی 2023
بهترین فیلم های ماجراجویی 2023

کارگردانی این فیلم به عهده «گرتا گرویگ» بوده است که از دیگر آثار او می‌وان به فیلم زنان کوچک (Little Women 2019) اشاره کرد؛ نگارش فیلمنامۀ این فیلم نیز به عهده شخص گرویگ و «نوآ بامباک» بوده است. این دو پیش از این در دو فیلم دلبر آمریکا (Mistress America 2015) و فرانسیس‌ها (Frances Ha 2012) با یکدیگر همکاری کرده بودند.

از بازیگرانی که در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند می توان اشاره کرد به «مارگو رابی» در نقش «باربی»؛ «رایان گاسلینگ» در نقش «کن»، «آمریکا فررا»، «سیمو لیو»، «کیت مک کیتون» و «آریانا گرینبلات».

indiana jones and the dial of destiny (2023)

بهترین فیلم های ماجراجویی 2023
بهترین فیلم های ماجراجویی 2023

ایندیانا جونز و گردانه سرنوشت فیلم اکشن ماجراجویی آمریکایی به کارگردانی جیمز منگولد است که در ۲۰۲۳ منتشر خواهد شد. این فیلم با بازی هریسون فورد در نقش ایندیانا جونز، به‌دنبال ایندیانا جونز و قلمروی جمجمه بلورین (۲۰۰۸) پنجمین قسمت از مجموعهٔ ایندیانا جونز خواهد بود.

فیلم‌نامه را منگولد، جز باترورث و جان-هنری باترورث به رشتهٔ تحریر درآورده‌اند. این نخستین فیلم در این مجموعه است که به‌دست استیون اسپیلبرگ کارگردانی نشده‌است و جرج لوکاس نیز در داستان آن نقشی ندارد. اسپیلبرگ و لوکاس در عوض از تهیه‌کنندگان اجرایی هستند.

همچنین اولین فیلم از این مجموعه است که در آن پارامونت پیکچرز حضور ندارد، زیرا شرکت والت دیزنی، لوکاس‌فیلم را در سال ۲۰۱۲ خریداری کرد. جان ریس-دیویس بار دیگر نقش صلاح را ایفا می‌کند و گروه جدیدی از بازیگران شامل فیبی والر-بریج، آنتونیو باندراس، شانت رنه ویلسون، توماس کرچمان، توبی جونز، بوید هالبروک، اولیویه ریچترز، ایتان ایزیدور و مس میکلسن در آن حضور دارند.

The Little Mermaid (2023)

بهترین فیلم های ماجراجویی 2023
بهترین فیلم های ماجراجویی 2023

پری دریایی کوچولو یک فیلم موزیکال فانتزی آمریکایی در حال تولید به کارگردانی راب مارشال بر اساس فیلمنامه‌ای از جین گولدمن و دیوید مگی است. این محصول والت دیزنی پیکچرز است و اقتباسی لایو اکشن از انیمیشنی به همین نام محصول ۱۹۸۹ است که خود بر اساس داستانی به همین نام اثر هانس کریستین اندرسن ساخته شده‌است.

راب مارشال، جان دلوکا، مارک پلت و لین-منوئل میرندا تهیه‌کنندگی آن را برعهده دارند، که آخری به عنوان ترانه‌سرا آهنگ‌های جدیدی را برای بازسازی نوشت. آلن منکن به عنوان آهنگساز موسیقی و آهنگ‌ها برای این فیلم بازگشت. در این فیلم هلی بیلی در نقش آریل در کنار جونا هاوئر کینگ، خاویر باردم و ملیسا مک‌کارتی به ایفای نقش خواهند پرداخت و دیوید دیگز، جیکوب ترمبلی و آکوافینا در صداپیشگی نقش‌آفرینی می‌کنند.

The Lost City

بهترین فیلم های ماجراجویی 2022
جدیدترین فیلم های ماجراجویی
  • نام فارسی: شهر گمشده
  • کارگردان: هارون نی، آدام نی
  • ستاره ها: ساندرا بولاک، برد پیت، دنیل رادکلیف
  • ژانر: اکشن، ماجراجویی، کمدی

یک نویسنده رمان‌های عاشقانه مشهور، به همراه مدل روی جلد کتاب‌هایش ربوده می‌شوند. تلاشی که برای ربودن آن‌ها می‌شود، آن‌ها را وارد یک ماجراجویی جنگلی می‌کند. یلم شهر گمشده یکی از بهترین فیلم های جدید ماجراجویی است. ساندرا بولاک، برد پیت و دنیل رادکلیف نیز از بازیگران اصلی این فیلم هستند.

The Northman

بهترین فیلم های ماجراجویی 2022
جدیدترین فیلم های ماجراجویی
  • نام فارسی: مرد شمالی
  • کارگردان: رابرت اگرز
  • ستاره ها: آنا تیلور جوی، الکساندر اسکارسگارد، نیکول کیدمن
  • ژانر: اکشن، ماجراجویی، درام

پس از ساخت و پخش سریال وایکینگ ها، عصری جدیدی در زمینه سرگرمی شروع شد. درحال حاضر وایکینگ ها یکی از پر طرفدار ترین موضوعات در زمینه سرگرمی هستند. موفقیت سریال هایی نظیر وایکینگ ها، آخرین پادشاهی، و یا ساخت بازی‌هایی همچون Valheim یا Assassin’s Creed Valhalla، گواهی از این عصر جدید وایکینگ‌ها می‌دهد. بدین صورت، یکی از بهترین فیلم های جدید درام نیز در رباطه با وایکینگ‌ها ساخته شده است.

اکنون کارگردان سرشناس، رابرت اگرز، درحال ساخت فیلمی تحسین برانگیز به نام مرد شمالی است. در این فیلم قرار است شاهد داستان پسری باشیم که برای انتقام قتل پدر خود تا چه اندازه حاضر است خشونت به خرج دهد. مرد شمالی یکی از فیلمهای ماجراجویی است.

Doctor Strange In The Multiverse Of Madness

بهترین فیلم های ماجراجویی 2022
جدیدترین فیلم های ماجراجویی
  • نام فارسی: دکتر استرینج: جهان های موازی جنون
  • کارگردان: سم ریمی
  • ستاره ها: بندیکت کامبربچ، الیزابت اولسن، راشل مک آدامز
  • ژانر: اکشن، ماجراجویی، فنتزی

سرانجام و پس از گذشت 6 سال از اولین حضور بندیکت کامبربچ در نقش دکتر استرینج و در مارول، او برای حضور در دومین فیلم اختصاصی خودش بازخواهد گشت. همچنین اسکارلت ویچ نیز در این فیلم نقش پر رنگی را  ایفا خواهد کرد و شاهد بازگشت او پس از سریال وانداویژن خواهیم بود.

همانند دیگر فیلم‌‌های مارول، اطلاعات زیادی از داستان فیلم دکتر استرینج: جهان های موازی جنون وجود ندارد اما می‌دانیم که این فیلم در دنباله فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست خواهد بود و احتمالاً کابوس شخصیت منفی این فیلم خواهد بود. پس از خارج شدن کارگردن فیلم از پروژه، سم ریمی که پیش از این کارگردانی سه گانه قدیمی مرد عنکبوتی را برعهده داشته است به عنوان کارگردان در این فیلم نیز حضور خواهد داشت.

تاکنون یک تریلر از فیلم دکتر استرینج: جهان های موازی جنون منتشر شده است که می‌توانید آن را از کانال تلگرام فیگار مشاهده کنید. همچنین تحلیل تریلر دکتر استرنج جهان های موازی جنون که یکی از بهترین فیلمهای ماجراجویی است را در فیگار بخوانید بخوانید.

Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore

بهترین فیلم های ماجراجویی 2022
بهترین فیلم های ماجراجویی 2022
  • نام فارسی: جانوران شگفت انگیز: رازهای دامبلدور
  • تاریخ اکران: 7 آپریل 2022
  • کارگردان: دیوید یتس
  • ستاره ها: ادی ردماین، جود لاو، مدس میکلسن
  • ژانر: ماجراجویی، خانوادگی، فانتزی

این سومین قسمت از مجموعه جانوران شگفت انگیز است که داستان شخصی به اسم نیوت اسکمندر را روایت میکند. این مجموعه در دنیای مجموعه هری پاتر میگذرد و داستان آن حدود ۷۰ سال قبل از داستان هری پاتر است. ما در این مجموعه شخصی به نام نیوت اسکمند را مشاهده می‌کنیم که قرار است در طول این ۵ قسمت، کتابی بنویسد که بعد ها هری پاتر در هاگوارتز آن‌ را خوانده است!

هنگامی که خبر ساخت این مجموعه آمد و قرار بر این شد که نویسنده کتاب های هری پاتر، جی.کی رولینگ شخصا نویسندگی آن‌را برعهده بگیرد، یکی از بهترین اتفاق‌های ممکن برای طرفداران هری پاتر بود! هنگام اکران فیلم اول، طرفداران به فیلمی که انتظارش را داشتند رسیدند. متاسفانه آقای جانی دپ که از بازیگران اصلی این مجموعه بود، به دلیل حواشی ایجاد شده در زندگی شخصی‌اش، از این فیلم کنار گذاشته شد و قسمت سوم، بدون حضور ایشان ساخته خواهد شد.

همچنین تاکنون یک تریلر از این فیلم منتشر شده است و عنوان رسمی این فیلم، جانوران شگفت انگیز: رازهای دامبلدور نام گرفت. اگر شما نیز به دنبال یک فیلم جدید ماجراجویی هستید که دنباله‌ای جادویی برای داستان‌های پیشین باشد، فیلم جانوران شگفت انگیز: رازهای دامبلدور یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما خواهد بود.

Uncharted

بهترین فیلم های ماجراجویی 2022
بهترین فیلم های ماجراجویی 2022
  • نام فارسی: آنچارتد
  • کارگردان: روبن فلیشر
  • ستاره ها: تام هالند، مارک والبرگ، سوفیا علی
  • ژانر: اکشن، ماجراجویی

اگر اهل بازی‌های ویدیویی باشید، احتمال نام آنچارتد را بارها شنیده و یا حتی آن را تجربه کرده باشید. آنچارتد نام یکی از بهترین مجموعه بازی‌های ویدیویی در ژانر ماجراجویی است که اکنون فیلمی به همین نام، درحال آماده سازی است.

فیلم آنچارتد یک پیش درآمد برای بازی‌های آنچارتد خواهد بود. تام هالند نقش یک دریک جوان‌تر را در این فیلم ایفا خواهد کرد. داستان به فیلم به نحوه آشنایی و دوستی دریک و سالی در سال‌های پیش از داستان بازی‌های ویدیویی خواهد پرداخت.

Everything Everywhere All at Once

بهترین فیلم های ماجراجویی 2022
بهترین فیلم های ماجراجویی 2022
  • نام فارسی: همه چیز همه جا همزمان
  • کارگردان: دن کوان دانیل شاینرت
  • ستاره ها: میشل یو، جیمی لی کورتیس، کی هوی کوان
  • ژانر: کمدی، ماجراجویی، فانتزی

فیلم همه چیز همه جا همزمان، داستان یک مهاجر سالخورده چینی را روایت می‌کند که وارد یک ماجرارجویی جنون آور می‌شود. این مورد از فیلمهای ماجراجویی 2022 نیز همانند فیلم دکتر استرینج: جهان های موازی جنون به جهان‌های موازی مربوط خواهد بود اما به شکلی کاملاً متفاوت.

آن مهاجر سالخورده، این قابلیت را به دست می‌آورد تا در میان جهان‌های مخلف سفر کرده و دیگر نسخه‌های خودش ملاقات کند. فیلم همه چیز همه جا همزمان یکی از مورد انتظارترین فیلم های ماجراجویی 2022 در ژانر کمدی است که کمپانی A24 وظیفه ساخت آن را برعهده دارد.

Morbius

بهترین فیلم های ماجراجویی 2022
بهترین فیلم های ماجراجویی 2022
  • نام فارسی: موربیوس
  • کارگردان: دنیل اسپینوزا
  • ستاره ها: جرد لتو، مایکل کیتون، مت اسمیت
  • ژانر: اکشن، ماجراجویی، درام

فیلم موربیوس دومین ابرشرور مارول است که دارای فیلم اختصاصی خودش خواهد شد که توسط سونی ساخته می‌شود. فیلم موربیوس به کارگردانی دانیل اسپینوزا ساخته خواهد شد و جرد لتو را در نقش داشمندی قرار می‌دهد که یک بیماری لاعلاج دارد و به طور ناخواسته، خودش را  به هیولایی شبیه به یک خون‌آشام تبدیل می‌کند که تشنه به خون انسان‌ها است.

مایکل کیتون نیز یکی دیگر از بازیگرانی است که در این فیلم به ایفای نقش خواهند پرداخت؛ مایکل کیتون بازیگر نقش کرکس در فیلم مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه بود و با توجه به حضورش در این فیلم، ارتباط بین دنیای سینمایی مارول و فیلم‌های مربوط به مرد عنکبوتی در سونی تایید خواهد شد؛ هرچند که خود مایکل کیتون از نحوه حضور شخصیتش در این فیلم گیج شده است. همچنین حواشی بیشتری از درهم تنیدگی فیلم‌های مربوط به مرد عنکبوتی وجود دارد که ابرشرور های فیلم‌های قدیمی مرد عنکبوتی، در فیلم جدید او حضور خواهند داشت.

Avatar 2

بهترین فیلم های ماجراجویی 2022
محبوب ترین فیلم های ماجراجویی
  • نام فارسی: آواتار 2
  • کارگردان: جیمز کامرون
  • ستاره ها: زو سالدانا، سم ورتینگتون، سیگورنی ویور
  • ژانر: اکشن، ماجراجویی، علمی-تخیلی

این فیلم جدید فضایی 2022 است که دنباله‌ای از فیلم آواتار است که در آن، انسان ها سیاره ای به نام پاندورا کشف کرده اند که حیات هوشمند، اما ضعیف‌تر از انسان‌ها در آن وجود دارد. انسان‌ها برای استفاده از منابع موجود در پاندورا مجبورند ساکنان پاندورا را بکشند! دقیقا همانند زمانی که اروپایی‌ها آمریکا را کشف کردند و شروع به قتل عام سرخ‌پوستان کردند.

قسمت اول این فیلم در سال 2009 اکران شد و توانست رکورد پرفرش‌ترین فیلم جهان را بشکند! از همان ابتدا جیمز کامرون اعلام کرد این فیلم 4 دنباله خواهد داشت و جمعاً 5 قسمت خواهد شد. قرار بود قسمت دوم این فیلم در سال 2012 اکران شود اما بارها و به دلایل مختلف تاخیر خورد و درنهایت اکران قسمت دوم آواتار به سال 2022 موکول شده است. با توجه به این پیشینه و طولانی شدن مراحل ساخت، اصلا بعید نیست که فیلم آواتار 2 جزو مورد انتظارترین فیلم های ماجراجویی 2022 باشد!

Spider-Man: No Way Home

بهترین فیلم های ماجراجویی 2022
محبوب ترین فیلم های ماجراجویی
  • نام فارسی: مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست
  • کارگردان: جان واتس
  • ستاره ها: تام هالند، زندایا، بندیکت کامبربچ
  • ژانر: اکشن، ماجراجویی، فانتزی

برای اولین بار در تاریخ سینما، هویت واقعی مرد عنکبوتی توسط سردبیر دیلی بیوگل، جی جونا جیمسون در پایان فیلم مرد عنکبوتی: دور از خانه فاش شد. از همین لحظه‌ است که فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست آغاز می‌شود. نمایشگرهای تلویزیونی با اندازه‌ای غول پیکر در مورد اینکه چگونه مرد عنکبوتی یک قاتل است و باید به دست عدالت سپرده شود صحبت می‌کنند. این اتفاق باعث می‌شود که زندگی روزمره پیتر پارکر به کلی نابود شود و جان نزدیکانش در خطر باشد.

نقد فیلم مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست

در نتیجه پیتر پارکر به سراغ دکتر دکتر استرنج (بندیکت کامبربچ) می‌رود تا از او بپرسد که آیا می‌تواند از طلسمی استفاده کند تا همه مردم دنیا هویت واقعی او را فراموش کنند. خوب، نه همه، او نمی‌خواهد نامزدش ام جی (زندایا)، بهترین دوستش ند (جیکوب باتالون) یا عمه می (ماریسا تومی) او را فراموش کنند.

با این حال، او هنگامی که درحین اجرای طلسم سعی کرد این درخواست‌ها را از دکتر استرینج کند، همه چیز به طرز وحشتناکی خراب می‌شود و شکاف‌هایی در جهان‌های موازی باز می‌شود و باعث می‌شود تا شخصیت‌های منفی زیادی از دیگر جهان‌ها وارد این فیلم شوند؛ البته که تمامی آن‌ها بد نیستند!

حقایق پنهان فیلم مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست

Dune

بهترین فیلم های ماجراجویی 2022
محبوب ترین فیلم های ماجراجویی
  • نام فارسی: تلماسه
  • کارگردان: دنیس ویلنوو
  • ستاره ها: تیموتی شالامی، ذبکا فرگوسن، زندایا
  • ژانر: اکشن، ماجراجویی، درام

یک سفر افسانه‌ای و احساسی از قهرمانی به نام پل آتریدس! مردی جوان با استعداد درخشان که در سرنوشتی فراتر از درک خودش متولد شده است. او باید برای اطمینان از آینده‌ خانواده و مردمش به خطرناک‌ترین سیاره جهان سفر کند!‌ نیرو های بدخواه بر سر عرضه انحصاری گران‌بها ترین منبع موجود در سیاره منفجر میشوند. و حالا فقط کسی میتواند زنده بماند که بر ترس خود غلبه کند.

فیلم تلماسه براساس رمانی به همین نام ساخته شده است. دنیس ویلنوو که کارگردان این فیلم است میگوید از کودکی طرفدار این رمان بوده و آرزوی ساخت فیلمی براساس آن را داشته است. هانس زیمر پیشنهاد کریستوفر نولان برای آهنگسازی فیلم تنت را رد کرد و به فیلم تلماسه پیوست. با توجه به تمام این موارد میتنوان مطمئن بود که با فیلمی ساده و معمولی سر و کار نداریم!

The King’s Man

بهترین فیلم های ماجراجویی 2022
محبوب ترین فیلم های ماجراجویی
  • نام فارسی: کینگزمن
  • کارگردان: متیو وان
  • ستاره ها: رالف فاینس، جما آرترتون، ریس ایفانس
  • ژانر: اکشن، ماجراجویی، کمدی

فیلم جدید کیگزمن که یک فیلم جدید ماجراجویی است، همانند دیگر فیلم‌های این مجموعه از مجموعه کمیک‌هایی به همین نام اقتباس کرده است. افراد کینگزمن در این فییلم قصد دارند تا به مقابله با گروهی از افراد بروند که قصد دارند طی یک نقشه میلیون‌ها نفر را قتل عام کنند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین فیلم های ماجراجویی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

پرسش های متداول

مورد انتظارترین فیلم ماجراجویی 2022 چه فیلمی است؟

براساس تحقیقات IMDb موزد انتظارترین فیلم 2022 در میان فیلم های مورد انتظار ماجراجویی 2022 فیلم The Northman است.

بهترین فیلم اقتباسی در میان بهترین فیلم های جدید ماجراجویی چه فیلمی است؟

فیلم Doctor Strange In The Multiverse Of Madness بهترین و مورد انتظارترین فیلم ماجراجویی اقتباسی در سال 2022 است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *