واکنش منتقدان به فیلم Moonfall (2022) ؛ سای فای از نوع نامتعارف

Moonfall فیلم جدیدی از رولاند امریش است که می‌توان گفت بهترین کارگردان فیلم‌های فاجعه‌آمیز تاریخ می‌باشد. در ادامه با نوشتار واکنش منتقدان به فیلم Moonfall (2022) با ما بمانید.

یک نیروی مرموز ماه را از مدار خود خارج می‌کند و آن را با سرعت کامل به سمت زمین می‌فرستد. چند هفته قبل از برخورد، و با جهان در آستانه نابودی، جو فاولر (هالی بری) مدیر ناسا و فضانورد سابق متقاعد شده است که او کلید نجات سیاره ما را در دست دارد.

اما فقط فضانورد برایان هارپر (پاتریک ویلسون) و نظریه پرداز توطئه کی سی هاوسمن (جان بردلی) او را باور می‌کنند. این قهرمانان یک ماموریت فضایی غیرممکن را سازماندهی می‌کنند و هرکسی را که دوست دارند را از سر راه برمی‌دارند تا روی سطح ماه فرود بیایند و سعی کنند بشریت را نجات دهند و با معمایی از ابعاد کیهانی روبرو شوند. در ادامه شما را با نقدهای متفاوت منتقدین از سایت‌ها و مجله‌های معتبر سینمایی آشنا خواهیم کرد.

واکنش منتقدان به فیلم Moonfall (2022)

سای فای از نوع نامتعارف

واکنش منتقدان به فیلم Moonfall, منتقدان درباره فیلم Moonfall, نقدها درباره Moonfall
واکنش منتقدان به فیلم Moonfall, منتقدان درباره فیلم Moonfall, نقدها درباره Moonfall

Nell Minow Movie Mom

فیلم های آخرالزمانی و نامتعارف نیازی به هوشمند بودن ندارند، اما نباید اینقدر گنگ باشند.

James Berardinelli ReelViews

اگر بیماری همه گیر مانع از دیدن مون فال رولند امریش شود، آن شخص چیزی را از دست نداده است.

Richard Lawson Vanity Fair

واقعیت تلخ Moonfall این است که به‌شدت کسل‌کننده می‌باشد، مجموعه‌ای بی‌جان از CGI و شخصیت‌های گیج‌کننده که شخصیت‌پردازی ضعیفی بهره برده‌اند.

David Fear Rolling Stone

توصیه من به کسی که خود را در معرض فیلم علمی تخیلی آخرالزمانی رولند امریش قرار می‌دهد، شبیه این است که شیر را زیر بینی یک فرد ناآگاه (کودک) ببرید و بپرسید، آیا این بو خوب همان بوی مورد علاقه شماست؟

Leslie Combemale AWFJ Women on Film

این فیلم لحظات خاص و جذاب خود را دارد، اما فیلمنامه فاجعه است. Moonfall قطعا کمتر از دنیای ذهنی Emmerich استفاده کرده است، اما شما را به مدت 2 ساعت از حال و هوای کووید خارج می‌کند.

نتیچه‌گیری

واکنش منتقدان به فیلم Moonfall, منتقدان درباره فیلم Moonfall, نقدها درباره Moonfall
واکنش منتقدان به فیلم Moonfall, منتقدان درباره فیلم Moonfall, نقدها درباره Moonfall

آنچه «Moonfall» ارائه می‌کند، اساساً ترکیبی از هر فیلم فاجعه‌آمیز است که از دهه 90 دیده‌اید، همه چیز در یک روایت شلوغ طراحی شده است. همه چیز قابل پیش بینی است.

در ساختار روایی فیلم یک فضانورد عالی رتبه ناسا، یک فضانورد سابق ناسا و یک نظریه پرداز توطئه علمی، همگی با هم همکاری می‌کنند و گاهی اوقات در مورد نحوه مدیریت یک آخرالزمان قریب الوقوع که در آن ماه در مسیر نابودی به سمت زمین است، اختلاف نظر دارند. Moonfall عمدتاً برای افرادی جذاب خواهد بود که از تماشای فیلم‌های علمی تخیلی احمقانه با سناریوهای مضحک و دیالوگ‌های ترسناک بدشان نمی‌آید.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار واکنش منتقدان به فیلم Moonfall سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *