لادن مستوفی گرگ ؛ دوستی بازیگر با گرگ حاشیه ساز شد !

دوستی واقعی خانم بازیگر با گرگ وحشی همه را شوکه کرد. با نوشتار لادن مستوفی گرگ همراه با سایت فیگار بمانید تا ببینیم اوضاع از چه قرار است.

لادن مستوفی در 20 اسفند 1351 و در تنکابن به دنیا آمده است. وی تحصیلات دانشگاهی خود را نیمه تمام رها کرده و وارد عرصه و دنیای بازیگری شده است. او یکی از بازیگران کم حاشیه، گزیده کار و بسیار محبوب سینما و تلویزیون ایران است.

لادن مستوفی گرگ

دوستی بازیگر با گرگ حاشیه ساز شد !

لادن مستوفی گرگ, گرگ لادن مستوفی, آغوش لادن مستوفی گرگ, آغوش کشیدن یک گرگ توسط لادن مستوفی
گرگ لادن مستوفی, آغوش لادن مستوفی گرگ, آغوش کشیدن یک گرگ توسط لادن مستوفی

برویم سر اصل مطلب… به آغوش کشیدن یک گرگ توسط لادن مستوفی این روزها سرتیتر خبرها قرار گرفته است. لادن مستوفی از بازیگران فیلم برف آخر است که دوستی او با یک گرگ وحشی در واقعیت یکی از اعجاب آورترین دوستی ها در سینما و تلویزیون یاد شد.

بیشتر بخوانید:

آغوش کشیدن یک گرگ توسط لادن مستوفی

لادن مستوفی گرگ, گرگ لادن مستوفی, آغوش لادن مستوفی گرگ, آغوش کشیدن یک گرگ توسط لادن مستوفی
گرگ لادن مستوفی, آغوش لادن مستوفی گرگ, آغوش کشیدن یک گرگ توسط لادن مستوفی

گرگ الفایی که در فیلم برف آخر حضور داشت و برای فیلم برداری از آن استفاده می‌کردند، این بار با لادن مستوفی دوست شده بود و در جمع در کنار ایشان می‌ماند. لادن مستوفی هم بدون واهمه او را در آغوش می‌کشید.

رابطه صمیمی که میان لادن مستوفی و گرگ وحشی در فضای واقعی شکل گرفت، تعجب بسیاری از مخاطبان را به همراه داشته است. او نیز جلوی دوربین درباره ارتباط خود و این گرگ توضیحاتی را ارائه می‌دهد.

دانلود فیلم توضیحات لادن مستوفی در رابطه با همزیستی با گرگ با کیفیت 360p

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار لادن مستوفی آغوش گرگ سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *