ساعت پخش سریال مسافران شهر ؛ زمان دقیق پخش سریال اجتماعی ویژه رمضان شبکه پنج

از جمله سریال های ویژه ماه رمضان 1401، سریال مسافران شهر است که از شبکه 5 پخش خواهد شد. برای اطلاع از ساعت پخش سریال مسافران شهر همراه ما باشید.

سریال مسافران شهر در ژانر ملودرام اجتماعی به مشکلات و مسائل جامعه می‌پردازد. پرویز امیری تهیه‌کننده سریال است و سیروس حسن پور به همراه احمد معظمی کارگردانی آن را برعهده دارند. سریال مسافران شهر کی نشون میده ؟ برای اطلاع از پاسخ همراه ما باشید.

ساعت پخش سریال مسافران شهر

زمان دقیق پخش سریال اجتماعی ویژه رمضان شبکه پنج

ساعت پخش سریال مسافران شهر
ساعت پخش مسافران شهر, زمان دقیق پخش سریال مسافران شهر, سریال مسافران شهر کی نشون میده

سریال مسافران شهر به شکل اپیزودیک طراحی شده‌است و نگاهی ویژه به رزمندگان دفاع مقدس و ایثارگران دارد. هر بخش از این مجموعه درباره‌ یک شخصیت اصلی و با داستانی متفاوت در چند قسمت خواهد بود، اما یک خط داستانی مشترک، همه‌ی بخش‌های ماجرای این سریال را به هم مرتبط کرده است.

کادر بازیگران سریال شامل اسامی چون: حبیب دهقان نسب، اسماعیل محرابی، ویدا جوان، آشا محرابی، شهرام قائدی، پوراندخت مهیمن، فریبا کوثری، شهرزاد کمال زاده، نسرین نکیسا، حمیدرضا محمدی، زهره نعیمی، اسماعیل محرابی، نیلوفر شهیدی، نسرین بابایی، رسول نجفیان، خیام وقار، حسین عابدینی و حامد احمدجو می‌باشد.


بیشتر بخوانید:


البته داستان‌های این مجموعه در قالبی مبتنی‌ بر فلاش ‌بک روایت می‌شود، همه‌ی ماجراهای این سریال درباره مضامین رمضانی است و اتفاقات آن از ابتدای ماه رمضان تا عید سعید فطر رخ می‌دهد.

زمان دقیق پخش سریال مسافران شهر

ساعت پخش سریال مسافران شهر
ساعت پخش مسافران شهر, زمان دقیق پخش سریال مسافران شهر, سریال مسافران شهر کی نشون میده, ساعت پخش سریال مسافران شهر

ساعت پخش مسافران شهر هر شب ساعت ۲۰:۰۰ از شبکه پنج می‌باشد. و تکرار آن ساعت ۲۳:۰۰ نمایش داده می‌شود.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار ساعت پخش سریال مسافران شهر سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *