بهترین فیلم های لهستان 2022 و 2021 ؛ جدیدترین فیلم‌ های لهستان که باید ببینید

اگر به شناخت فیلم های سینمایی کشور لهستان عاشقانه علاقه دارید با فیگار همراه باشید تا بهترین فیلم های لهستان 2022 و 2021 را به شما معرفی نماییم.

درحال حاضر سینمای هالیوود آمریکا بیش از هر کشوری در جهان طرفدار دارد. فیلم‌های با کیفیتی در این کشور ساخته می‌شوند؛ با این حال، شناخت فیلم‌های غیرآمریکایی نیز می‌تواند امری بسیار جذاب باشد. به همین منظور، قصد داریم تا بهترین فیلم های لهستان 2021 و 2022 را به شما معرفی کنیم.

بهترین فیلم های لهستان 2022 و 2021

جدیدترین فیلم‌ های لهستان که باید ببینید

شما می‌توانید فهرست بهترین فیلم های لهستان 2022 و 2021 را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین فیلم های لهستان 2022
بهترین فیلم های لهستان 2022

شاید با برخی از فیلم‌های لهستانی آشنا باشید. لازم به ذکر است که فیلم سینمایی کشور لهستان عاشقانه یکی از مهم‌ترین ژانرها در سینمای لهستان می‌باشد. در ادامه می‌توانید با فیگار همراه باشید تا فیلم های عاشقانه جدید لهستانی و دیگر ژانرها را بشناسید.

Milosc jest blisko

بهترین فیلم های لهستان 2022
بهترین فیلم های لهستان 2022, جدیدترین فیلم‌ های لهستان 2022

فیلم Milosc jest blisko یک فیلم سینمایی کشور لهستان عاشقانه است که در سال 2022 اکران شد. این فیلم داستان ناتالیا و آدام را روایت می‌کند. آن‌ها هیچگاه به معنای واقعی یک زوج نبودند. با این حال، آن‌ها زمان زیادی را با یکدیگر صرف کرده و علاقه آن‌ها به یکدیگر کاملاً واضح است.

ناتالیا و آدام در یک آپارتمان زندگی می‌کنند و همسایه محسوب می‌شود. به طوری که تنها دیواری بسیار نازک اتاق خواب آن‌ها را از یکدگیر جدا کرده است. پس با این تفاسیر، می‌توانیم انتظار بهترین فیلم لهستان 2022 در ژانر عاشقانه را داشته باشیم.

بیشتر بخوانید:

Gierek

بهترین فیلم های لهستان 2022
بهترین فیلم های لهستان 2022, بهترین فیلم های لهستانی 2022

ادوارد گیرک یکی از مهم‌ترین سیاستمداران در تاریخ لهستان است. ادوارد گیرک جایگزین ولادیسلاو گومولکا به عنوان نخست وزیر حزب کارگران حزب کارگران لهستان در سال 1970 بود. او در رشد سیاسی کشور نقش بزرگی را ایفا کرده و امروزه در میان مردم لهستان بسیار محبوب است.

با وجود شهرت گیرک، زمان زیادی طول کشید تا سینما به زندگی او نگاهی بیاندازد. بدین صورت، فیلم گیرک تبدیل به بهترین فیلم لهستان 2022 در ژانر بیوگرافی شد. این فیلم داستان زندگی گیرک را از دورانی که کسی او را نمی‌شناخت تا زمان اوج او روایت می‌کند. بدون شک این فیلم می‌تواند بهترین فیلم لهستان 2022 بیوگرافی نام بگیرد.

بیشتر بخوانید:

Mój dlug

بهترین فیلم های لهستان 2022
بهترین فیلم های لهستان 2022, بهترین فیلم های لهستان 2021

فیلم Mój dlug یکی از جدیدترین فیلم‌ های لهستان 2022 در ژانر جنایی است. داستان این فیلم در رابطه با یک کارآفرین جوان به نام اسلاوومیر سیکورا است. در طی داستان، متوجه خواهیم شد که فردی قصد آزار و اذیت سیکورا را داشته و سیکورا نیز مجبور می‌شود تا برای دفاع از عزیزانش دست به قتل بزند.

این اقدام سیکورا منجر به دستگیری او و 25 سال حبس در زندان می‌شود. اکنون او مجبور است تا زمان زیادی از عمرش را در کنار جنایتکارانی با جرم‌های بسیار سنگین زندگی کند. زندگی در زندان اصلا ساده نیس و سیکورا باید نحوه رفتار درست را در زندان بیاموزد تا بتواند به زندگی خود در این مکان ادامه دهد.

بیشتر بخوانید:

The Peasants

بهترین فیلم های لهستان 2022
بهترین فیلم های لهستان 2022, جدیدترین فیلم لهستان 2022

در زمینه انیمیشن نیز لهستان شهرت جهانی زیادی نداشته و هیچکدام از بهترین انیمیشن های 2022 لهستانی نیستند. با این حال، یکی از بهترین و جدیدترین فیلم‌ های لهستان 2022 به صورت انیمیشن ساخته شده و به زودی منتشر خواهد شد.

انیمیشن The Peasants براساس یک رمان مشهور که برنده جایزه نوبل شده است ساخته خواهد شد. داستان رمان The Peasants یا دهقان‌ها در رابطه با یک زن روستایی لهستانی است. او در اوایل قرن بیستم زندگی می‌کند و تصمیم می‌گیرد تا با یک مرد مسن‌تر اما ثروتمند ازدواج کند.

بیشتر بخوانید:

No Means No

بهترین فیلم های لهستان 2022
بهترین فیلم های لهستان 2022, بهترین فیلم لهستان 2022

No Means No نام یکی دیگر از فیلم های عاشقانه جدید لهستانی است. این فیلم عاشقانه و اکشن است که جزو بهترین فیلم ها و سریال های تینیجری 2022 نیز محسوب می‌شود. داستان این فیلم با پیچ و خم زیادی در روابط عاشقانه آغاز می‌شود اما در ادامه همه چیز در مسیر صاف و منظم قرار گرفته و داستان را پیش می‌برد.

بیشتر بخوانید:

Iluzja

بهترین فیلم های لهستان 2022
بهترین فیلم های لهستان 2022, جدیدترین فیلم‌ های لهستان 2022

فیلم Iluzja جدیدترین فیلم لهستان 2022 است. این فیلم در رابطه با روح و معنویت انسان است. شما در این فیلم وارد سفری خواهید شد که در آن به جستجوی تعادل می‌پردازید. بدون شک جدیدترین فیلم لهستان 2022 می‌تواند شما را از لحاظ فلسفی تقویت کند.

داستان فیلم Iluzja در رابطه با مادر یک دختر است که درحال حاضر گم شده است. اکنون و پس از گذشت ماه‌ها، همچنان تحقیقات برای یافتن او ادامه دارند. با این حال، این فیلم به لحظه‌ای می‌رسد که شما به وجود چیزی حتی بزرگتر معجزه باور خواهید داشت.

بیشتر بخوانید:

2 365 Days

بهترین فیلم های لهستان 2022
بهترین فیلم های لهستان 2022, بهترین فیلم لهستان 2022, بهترین فیلم های لهستان نتفلیکس

فیلم 365 روز فیلمی بود که با وجود طرفداران بسیار زیاد، یک شکست بزرگ از نظر منتقدان بود. شما می‌توانید نقد فیلم 365 Days را در فیگار مطالعه نمایید تا کمی بیشتر با نگاه سازنده به این فیلم آشنا شوید. با وجود ضعف فیلم اول، ساخت دو دنباله برای این فیلم که اولین آن‌ها تبدیل به بهترین فیلم های لهستانی 2022 خواهد شد رسماً تایید شده است.


تاریخ انتشار قسمت 2 فیلم 365 Days در سال 2022 منتشر خواهد شد. همچنان اطلاعات زیادی از این فیلم در دسترس نیست اما مشخص شده است که بازیگران قسمت اول، در این فیلم نیز به ایفای نقش خواهند پرداخت تا آن را تبدیل به یکی از بهترین فیلم های لهستانی 2022 کنند. همچنین لازم به ذکر است که اگر به فیلم 365 روز علاقه داشتید، می‌توانید تا زمان انتشار قسمت دوم، فیلم های مشابه 365 Days را مشاهده نمایید.

بیشتر بخوانید:

Autumn Girl

بهترین فیلم های لهستان 2022
بهترین فیلم های لهستان 2022, بهترین فیلم لهستان 2021

کالینا جدروسیک یک خواننده لهستان بسیار مشهور است که داستان بهترین فیلم لهستان 2021 را شکل داده است. کالینا جدروسیک در دهه 1960 میلادی در اوج خود قرار داشت و مردم زیادی به موسیقی او گوش می‌دادند. البته که زندگی این خواننده بی‌حاشیه نبوده و جای بحث زیادی در رابطه با او وجود دارد.

فیلم دختر پاییزی نیز بهترین فیلم لهستان 2021 است که براساس زندگی کالینا جدروسیک ساخته شده است. ماریا دبسکا بازیگر نقش کالینا جدروسیک در این فیلم است و این نقش را به خوبی ایفا کرده است. همچنین لازم به ذکر است که این فیلم در ژانر موزیکال ساخته شده است. اگر به فیلم‌های موزیکال علاقه دارید می‌توانید نوشتار بهترین فیلم های موزیکال 2021 را در فیگار مطالعه نمایید.

بیشتر بخوانید:

My Wonderful Life

بهترین فیلم های لهستان 2022
بهترین فیلم های لهستان 2022, فیلم های عاشقانه جدید لهستانی

یک دختر دلسوز، یک مادر آرام، یک معلم محبوب، یک همسر مهربان؛ یک شخص به طور نقش چند مورد از صفت‌های ذکر شده را می‌تواند داشته باشد؟ شخصیت اصلی این فیلم سینمایی کشور لهستان عاشقانه به طور همزمان  تمام ویژگی‌های ذکر شده را دارد. در همین حین، او باید تمام تلاش خود را بکند تا بتواند زندگی چند جانبه‌اش را حفظ کرده و هیچ بخشی از زندگی‌اش را فدای دیگری نکند.

جوانا نام شخصیت این مورد از بهترین فیلم های لهستان 2021 است. او اکنون کمی خسته و شکسته از تحمل تمام سختی‌های زندگی چندجانبه‌اش است. با این حال، او به تلاش خاتمه نداده و زندگی‌اش را پیش می‌بیرد. تماشای زنی که به وجود تمام سختی‌های زندگی‌اش را به پیش می‌برد باعث به وجود آمدن بهترین فیلم لهستان 2021 است.

بیشتر بخوانید:

The Auschwitz Report

بهترین فیلم های لهستان 2022
بهترین فیلم های لهستان 2022, بهترین فیلم های لهستان 2021

فیلم The Auschwitz Report داستان دو یهودی را در دوران جنگ جهانی روایت می‌کند. فیلم‌های جنگی همواره پرطرفدار بوده‌اند و اکنون از بهترین فیلم های لهستان 2021 در همین مورد ساخته شده است.

فردی و والتر دو یهودی ساکن اسلواکی هستند که توسط رژیم نازی دستگیر می‌شوند. آن‌ها با کمک دیگر زندانیان موفق به فرار از زندان می‌شوند. آن‌ها در مقابل افسران نازی استادگی کرده و تصور می‌کنند که با مدارکی که در دست دارند، می‌توانند ضربه بزرگی به رژیم نازی بزنند. آن‌ها لاغر، آسیب دیده و بسیار ضعیف از کوه‌ها رد شده و در نهایت به منتفقین و صلیب سرخ می‌رسند. گزارشی که آن‌ها از نسل کشی و شکنجه یهودی‌ها توسط نازی‌ها جمع‌آوری کرده بودند نیز بالاخره به مقصد خود رسیده است.

بیشتر بخوانید:

Operation Hyacinth

بهترین فیلم های لهستان 2022
بهترین فیلم های لهستان 2022, فیلم سینمایی کشور لهستان عاشقانه, بهترین فیلم های لهستان نتفلیکس

فیلم Operation Hyacinth یکی از بهترین فیلم های لهستانی 2021 در ژانر جنایی و درام است. این فیلم داستان یک افسر پلیس را روایت می‌کند که در پرونده یک قاتل زنجیره‌ای قرار گرفته است. او از نحوه پیشرفت پرونده ناراضی است و تصمیم می‌گیرد تا شخصاً وارد پرونده شده تا بتواند جلوی این قاتل زنجیره‌ای را بگیرد. بدون شک این فیلم یکی از بهترین فیلم های لهستانی نتفلیکس 2021 است که در ژانر جنایی ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین فیلم های لهستان 2022 و 2021 سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی آنلاین مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید از طریق اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

پرسش های متداول در رابطه با بهترین فیلم های لهستان 2022

بهترین فیلم های لهستانی 2021 و 2022 بر چه اساسی انتخاب شده‌اند؟

ما در فیگار تلاش کرده‌ایم تا لیست بهترین فیلم های لهستانی 2021 و 2022 را متشکل از فیلم‌هایی در سبک‌های مختلف از انیمیشن‌ تا درام‌های عاشقانه و کارآگاهی تشکیل دهیم تا مناسب برای سلیقه‌های مختلف باشد.

فیلم های عاشقانه جدید لهستانی شامل چه مواردی می‌شود؟

فیلم‌هایی همانند No Means No، Milosc jest blisko، و My Wonderful Life چزو فیلم های سینمایی کشور لهستان عاشقانه در سال 2022 و 2021 هستند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *