تهدید ایرم دریجی و خیانت جم بلوی : تمام ویس ها و پیام هایت را منتشر خواهم کرد!

روز گذشته شاهد تهدید ایرم دریجی در فضای مجازی بودیم. او در استوری خود نوشت: “ویس ها و پیام هایت را منتشر خواهم کرد!”. در ادامه خبر همراه ما باشید.

ایرم دریجی و جم بلوی که هر دو از خواننده‌های مطرح ترکیه هستند، مدتی بود رابطه عاشقانه داشتند. چندی بعد خبر خیانت جم بلوی در فضای مجازی منتشر شد. در این زمان که به نظر می‌آمد رابطه ایرم دریجی و جم بلوی به سرانجام خواهد رسید، ایرم شانسی دوباره به جم داد. اما بار دیگر خبر خیانت دوم جم بلوی به ایرم دریجی منتشر شد.

در ادامه با بیوگرافی ایرم دریجی خواننده پرحاشیه ترکیه و جزئیات تهدید ایرم دریجی همراه ما باشید.

تهدید ایرم دریجی و خیانت جم بلوی

تمام ویس ها و پیام هایت را منتشر خواهم کرد!

تهدید ایرم دریجی
خیانت جم بلوی, رابطه ایرم دریجی و جم بلوی

روز گذشته جم بلوی در مصاحبه‌اش گفت که مشکلی با ایرم ندارد و عاشق اوست، خبرهای خیانت نیز دروغی بیش نیست. مدتی بعد از انتشار این مصاحبه، ایرم در استوری اینستاگرامش نوشت که:

بخوابم بیدار شم، سندهای خیانت رو منتشر میکنم. دوست داری ویس هایت را منتشر کنم؟ یا متن پیام‌هایت را؟


بیشتر بخوانید: 


ایرم ادعا کرد که جم در ویس اشاره کرده است که کنسرت‌هایم تمام شود، از شر ایرم خلاص می‌شود. اما هنوز ایرم پستی را منتشر نکرده است. جم نیز بار دیگر در مصاحبه اشاره کرد:

هر کس حد خودش را بداند، من خیانت نکردم و اطلاعاتم در حد شماست. اگر چیزی هست بفرمایید منتشر کنید. من از خودم مطمئن هستم.

بیوگرافی ایرم دریجی

تهدید ایرم دریجی
بیوگرافی ایرم دریجی, خیانت دوم جم بلوی به ایرم دریجی

ایرم دریجی با ترانه عاشقانه (تنها مالک قلبم) به سرعت معروف شد و ویدیو آهنگ این ترانه در یوتیوب به بازدید میلیونی رسید. او در حال حاضر یکی از بهترین و پرطرفدارترین خوانندگان زن ترک می‌باشد و کنسرت‌هایش در تمام کشور های ترک تبار با استقبال فراوان مواجه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

تهدید ایرم دریجی
بیوگرافی ایرم دریجی, خیانت دوم جم بلوی به ایرم دریجی

ایرم متولد سال 1987 شهر استانبول است. Hulusi Derici و Jale Ediz مادر و پدر او هستند. ایرم از چهار سالگی شروع بـه آموختن ارگ کرد و پس از پایان دوره دبیرستان توانست وارد دانشگاه هنر و موسیقی Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi شود.

بیشتر بخوانید:

تهدید ایرم دریجی
خیانت جم بلوی, رابطه ایرم دریجی و جم بلوی

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار تهدید ایرم دریجی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *