کمیک های پیش نیاز فیلم دکتر استرنج 2 ؛ از خاندان ام، تا انتقام جویان جدید

اگر قصد دارید تا خود را برای فیلم جدید دکتر استرنج آماده کنید، در ادامه با فیگار همراه باشید تا کمیک های پیش نیاز فیلم دکتر استرنج 2 را به شما معرفی نماییم.

از زمان تحلیل تریلر اول دکتر استرنج جهان های موازی جنون، تئوری‌ پردازی‌ها در رابطه با داستان آن شروع شد. تا پیش از آن، اطلاعات ما از این فیلم و داستان آن بسیار اندک بود. در ادامه تئوری های فیلم دکتر استرنج در جهان های موازی جنون به جایی رسید که اکنون می‌توانیم یک لیست کامل از کمیک هایی که باید پیش از فیلم دکتر استرنج در جهان های موازی جنون بخوانید با توجه به داستان احتمالی آن تشکیل دهیم.

کمیک های پیش نیاز فیلم دکتر استرنج 2

از خاندان ام، تا انتقام جویان جدید

شما می‌توانید فهرست کمیک های پیش نیاز فیلم دکتر استرنج 2 را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

کمیک های پیش نیاز فیلم دکتر استرنج 2
کمیک های پیش نیاز فیلم دکتر استرنج 2

در تحلیل تریلر دوم دکتر استرنج جهان های موازی جنون نیز شاهد سوپرایزهای بسیار زیادی از جمله حضور پروفسور ایکس و گروه ایلومیناتی در آن بودیم. اکنون که تا حدی از داستان فیلم دکتر استرنج و شخصیت‌هایی که در آن حضور دارند خبر داریم، قصد داریم تا برخی از کمیک هایی که باید پیش از فیلم دکتر استرنج 2 بخوانید را به شما معرفی نماییم تا بتوانید خود را برای این فیلم آماده کنید.

Doctor Strange, Sorcerer Supreme #47

کمیک های پیش نیاز فیلم دکتر استرنج 2
کمیک های پیش نیاز فیلم دکتر استرنج در جهان های موازی جنون

در فیلم جدید دکتر استرنج، شاهد نسخه‌های گوناگونی از این شخصیت خواهیم بود. بدون شک، یکی از این شخصیت‌ها نسخه شرور دکتر استرنج خواهد بود. برای آشنایی با نسخه شرور دکتر استرنجDoctor Strange  Sorcerer Supreme #47، در میان کمیک هایی که باید پیش از فیلم Doctor Strange In The Multiverse of Madness بخوانید اهمیت بسیار زیادی دارد.

در این مود از کمیک هایی که باید پیش از فیلم Doctor Strange In The Multiverse of Madness بخوانید ما شاهد دکتر استرنج برتر هستیم. این نسخه از دکتر استرنج، شباهت زیادی به آنچه که در سریال وات ایف مشاهده کردیم دارد. همچنین به احتمال زیاد، این نسخه مستقیماً از سریال وات ایف وارد فیلم دکتر استرنج خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

Avengers #503

کمیک های پیش نیاز فیلم دکتر استرنج 2
کمیک های پیش نیاز فیلم دکتر استرنج 2

شماره 503 کمیک‌های انتقام جویان، یکی از بهترین کمیک های پیش نیاز فیلم دکتر استرنج در جهان های موازی جنون است که به رابطه میان واندا و دکتر استرنج می‌پردازد. رابطه آن‌ها در فیلم جدید دکتر استرنج، می‌تواند مستقیماً‌ از این کمیک الهام بگیرد.

پس از این که واندا در این کمیک متوجه می‌شود که فرزندانش هیچ‌گاه وجود نداشتند، دست به خشونت زده و باعث مرگ هاکای می‌شود. دکتر استرنج نیز از چشم آگاماتو برای متوقف کردن او استفاده می‌کند. اگر سریال وانداویژن را مشاهده کرده باشید، احتمالاً با همین خلاصه داستان این کمیک را جزو کمیک های پیش نیاز فیلم دکتر استرنج در چند جهانی جنون محسوب می‌کنید.

بیشتر بخوانید:

New Avengers: Illuminati #1

کمیک های پیش نیاز فیلم دکتر استرنج 2
کمیک های پیش نیاز فیلم دکتر استرنج در چند جهانی جنون

به طور کلی،‌ کمیک New Avengers: Illuminati #1 جزو بهترین کمیک های مارول تاریخ محسوب شده و اهمیت زیادی در داستان‌های مارول دارد. اکنون، این کمیک یکی از کمیک های پیش نیاز فیلم دکتر استرنج در چند جهانی جنون نیز محسوب می‌شود.

کمیک New Avengers: Illuminati #1 برای اولین بار گروه ایلومیناتی را به مارول معرفی می‌کند. این گروه شامل مرد آهنی، پروفسور ایکس، دکتر استرنج،‌ آقای شگفت انگیز، نیمور و بلک بولت می‌شود. با توجه به تریلرهای فیلم دکتر استرنج نیز اطمینان داریم که حداقل برخی از این شخصیت‌ها در فیلم حضور دارند.

بیشتر بخوانید:

New Avengers #3

کمیک های پیش نیاز فیلم دکتر استرنج 2
کمیک های پیش نیاز فیلم دکتر استرنج 2

ممکن است که دکتر استرنج مجبور به تصمیم‌گیری‌های بسیار دشوار در فیلم جدیدش شود. تصمیم گیری‌هایی که در شماره سوم از کمیک‌های انتقام جویان جدید شاهد آن‌ها بودیم. به همین دلیل، این کمیک نیز وارد لیست کمیک هایی که باید پیش از فیلم دکتر استرنج در جهان های موازی جنون بخوانید می‌شود.

در این کمیک، دکتر استرنج مجبور می‌شود تا حافظه کاپیتان آمریکا را در رابطه با گروه ایلومیناتی پاک کند. اقدامی که شباهت زیادی به پاک کردن ذهن جهان در رابطه با حافظه پیتر پارکر و در فیلم راهی به خانه نیست داشت. این احتمال وجود دارد تا او مجبور شود باری دیگر،‌ در فیلم اختصاصی‌اش تصمیماتی بسیار دشوار بگیرد.

بیشتر بخوانید:

Strange Tales #110

کمیک های پیش نیاز فیلم دکتر استرنج 2
کمیک های پیش نیاز فیلم دکتر استرنج 2

شماره 110 کمیک‌های Strange Tales مارول، اولین شامل اولین حضور دکتر استرنج می‌شود. همچنین این کمیک جزو نیز محسوب شده و یکی از بهترین کمیک های دکتر استرنج بزرگ‌ترین دشمنان دکتر استرنج، کابوس را معرفی می‌کند.

در تریلرهای فیلم دکتر استرنج 2، به نظر می‌رسد که دکتر استرنج و واندا هر دو کابوس‌هایی را در شب مشاهده می‌کنند. کابوس‌هایی که می‌تواند به شخصیت کابوس مربوط شده و در نهایت مشخص شود که او خبیث اصلی فیلم است. به همین دلیل، این کمیک را در دسته کمیک های پیش نیاز فیلم Doctor Strange In The Multiverse of Madness قرار می‌دهیم.

بیشتر بخوانید:

Strange Tales #111

کمیک های پیش نیاز فیلم دکتر استرنج 2
کمیک های پیش نیاز فیلم دکتر استرنج 2

قسمت بعدی از Strange Tales، یکی دیگر از کمیک های پیش نیاز فیلم Doctor Strange In The Multiverse of Madness است. بارون موردو در این کمیک معرفی شده و دلیل درگیری‌های او با دکتر استرنج نیز در همین کمیک مشخص می‌شود.

مشخص نیست که بارون موردو در فیلم جدید دکتر استرنج همان کسی است که در قسمت اول حضور داشت و یا یک نسخه موازی از او؛ با این حال، می‌دانیم که موردو همچنان در اختلاف با دکتر استرنج است و احتمالاً شاهد مبارزه آن‌ها خواهیم بود.

بیشتر بخوانید:

Doctor Strange #12

کمیک های پیش نیاز فیلم دکتر استرنج 2
کمیک های پیش نیاز فیلم دکتر استرنج 2

در شماره 12 کمیک‌های دکتر استرنج، موردو باری دیگر باز می‌گردد. این بار، او به سانکتوم سانکتوروم حمله کرده و قصد نابودی آن‌ را دارد. البته که دکتر استرنج نیز او را متوقف می‌کند. با وجود نبردی مشابه در تریلر دکتر استرنج در جهان‌های موازی جنون، این مورد نیز جزو کمیک های پیش نیاز فیلم دکتر استرنج در جهان های موازی جنون محسوب می‌شود.

به نظر می‌رسد که در فیلم دکتر استرنج، این نبرد خیلی بزرگ‌تر از آن چه در کمیک وجود داشت باشد. با این حال، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که در ابتدا موردو به آنجا حمله کرده و پس از درگیری با وانگ و دکتر استرنج، با یکدیگر متحد شوند تا جلوی کابوس را بگیند.

بیشتر بخوانید:

New Avengers #51

کمیک های پیش نیاز فیلم دکتر استرنج 2
کمیک های پیش نیاز فیلم دکتر استرنج 2

شماره 51 کمیک‌های انتقام جویان جدید، نه تنها جزو کمیک هایی که باید پیش از فیلم دکتر استرنج در جهان های موازی جنون بخوانید است، بلکه می‌تواند تاثیر بسیار زیادی بر کل دنیای سینمایی مارول داشته باشد. در این کمیک، دکتر استرنج تلاش می‌کند تا هنرهای عرفانی را به ویکان آموزش دهد. ویکان یا بیلی مکسیموف، پسر واندا است.

با توجه به وقایع سریال وانداویژن و همچنین تریلرها و تیزهای فیلم جدید دکتر استرنج، به احتمال زیاد بیلی در این فیلم نیز حضور داشته باشد. احتمالاً در این فیلم بیلی تبدیل به ویکان شده و حضور زیادی در آینده دنیای سینمایی مارول خواهد داشت. به همین دلیل است که این کمیک را با عنوان کمیک هایی که باید پیش از فیلم Doctor Strange In The Multiverse of Madness بخوانید معرفی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید:

Secret Defenders #1

کمیک های پیش نیاز فیلم دکتر استرنج 2
کمیک هایی که باید پیش از فیلم دکتر استرنج 2 بخوانید

اقتباس از کمیک مدافعان مخفی، می‌تواند راه جدیدی را در دنیای سینمایی مارول ایجاد کند. دکتر استرنج در این کمیک گروهی تشکیل می‌دهد که به صورت مخفیانه به نجات جهان می‌پردازند.

این احتمال وجود دارد که دکتر استرنج در فیلم جدید خود نیز اقدام به ساخت چنین گروهی کند. البته که احتمالاً اعضای این گروه با چیزی که در کمیک بوک وجود داشتند متفاوت باشند.

بیشتر بخوانید:

Marvel Premiere #10

کمیک های پیش نیاز فیلم دکتر استرنج 2
کمیک هایی که باید پیش از فیلم دکتر استرنج 2 بخوانید

کمیک Marvel Premiere #10 شامل اولین حضور شخصیت شوما گوراث در مارول می‌باشد. به همین دلیل، این کمیک تبدیل به یک کمیک بسیار کلیدی در دنیای مارول شده است. با توجه به تریلرهای فیلم دکتر استرنج نیز احتمالاً شخصیت شوما گوراث، در این فیلم حاضر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار کمیک های پیش نیاز فیلم دکتر استرنج 2 سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

پرسش های متداول در رابطه با کمیک های پیش نیاز فیلم دکتر استرنج 2

آیا شوما گوراث در فیلم دکتر استرنج 2 حضور دارد؟

با توجه به تریلرهای فیلم دکتر استرنج نیز احتمالاً شخصیت شوما گوراث، در این فیلم حاضر خواهد شد. به همین دلیل کمیک Marvel Premiere #10 جزو کمیک های پیش نیاز فیلم Doctor Strange In The Multiverse of Madness است.

چه کمیکی برای آشنایی با ایلومیناتی مارول مناسب است؟

کمیک New Avengers: Illuminati #1 برای اولین بار گروه ایلومیناتی را به مارول معرفی می‌کند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *