بهترین لباس های شوالیه ماه ؛ از شوالیه ماه 2099 تا مستر نایت مشهور

به مناسبت انتشار سریال شوالیه ماه، با فیگار همراه باشید تا نگاهی به برخی از بهترین لباس های شوالیه ماه در دنیای کمیک بوک بیاندازیم.

در ایستراگ ها و اشارات سریال شوالیه ماه هر دو لباس این شخصیت در این سریال را به شما معرفی کردیم. کاملاً واضح است که لباس‌های این شخصیت در سریال جدیدش با الهام از بهترین لباس های مون نایت در دنیای کمیک بوک ساخته شده‌ باشند. اما باید بدانید که بهترین لباس های مون نایت به اینجا ختم نمی‌شود و لباس‌های بسیار زیادی برای این شخصیت وجود دارند.

بهترین لباس های شوالیه ماه

از شوالیه ماه 2099 تا مستر نایت مشهور

شما می‌توانید فهرست بهترین لباس های شوالیه ماه را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین لباس های شوالیه ماه
بهترین لباس های شوالیه ماه

تاکنون در سریال شوالیه ماه، مارک با لباسی متفاوت از استیون ظاهر شده است. پس با توجه به سرنخ هایی از آینده سریال شوالیه ماه، این احتمال وجود دارد که هنگام معرفی جیک لاکلی، شخصیت سوم شوالیه ماه، او نیز لباس جدیدی را به تن کند. بدین صورت، به احتمال بسیار زیاد، لباس جدید این شخصیت ترکیبی از لباس‌هایی خواهد بود که قصد معرفی آن‌ها را داریم.

شاید اکثر لباس‌های شوالیه ماه همانند بهترین لباس های مرد عنکبوتی مشهور نباشد. اما برخی از آن‌ها با طراحی بسیار بینظیر و بینقص، می‌توانند یک اثر هنری بسیار زیبا شناخته شوند. در ادامه تا پایان این نوشتار با فیگار همراه باشید تا بهترین لباس شوالیه ماه را بشناسید. همچنین شما می‌توانید نقد سریال Moon Knight را در فیگار مطالعه نمایید.

در اینستاگرام فیگار همراه ما باشید:

Silver Armor

بهترین لباس های شوالیه ماه
بهترین لباس های شوالیه ماه, بهترین لباس های Moon Knight

بهترین کاستوم Moon Knight در برخی از بهترین کمیک های مارول در دهه 1990 میلادی، زره نقره‌ای او بود. این لباس قدرتمند شباهت زیادی به لباس اصلی شوالیه ماه داشت. با این حال، این لباس نه از جنس پارچه، بلکه از جنس نقره ساخته شده بود.

پوشیدن یک لباس فلزی از جنس نقره، کمی بیشتر به مفهوم شوالیه بودن شوالیه ماه می‌پردازد. با این حال، او این زره را برای محافظت بیشتر از خودش می‌پوشید. این زره نقره‌ای با سطحی صاف و براق، یکی از بهترین کاستوم های Moon Knight محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید:

ArachKnight

بهترین لباس های شوالیه ماه
بهترین لباس های شوالیه ماه, بهترین لباس های Moon Knight

ArachKnight یکی از قوی‌ترین نسخه‌های شوالیه ماه است. همچنین یکی از بهترین کاستوم های مون نایت نیز متعلق به این شخصیت است. ArachKnight نسخه‌ای ترکیب شده از مرد عنکبوتی و شوالیه ماه است که در خط داستانی Infinity Warps سال 2018 خلق شد.

مشاهده ترکیب مرد عنکبوتی و شوالیه ماه بسیار جذاب است. کنتراست رنگ قرمز و سفید لباس آن‌ها نیز بهترین لباس شوالیه ماه را به وجود می‌آورند. همچنین نماد مرد عنکبوتی در لباس شوالیه ماه، یکی از خلاقانه‌ترین کانسپت‌هایی است که تاکنون برای لباس‌های ابرقهرمانی طراحی شده است.

بیشتر بخوانید:

Moon Knight 2099 (تابیتا)

بهترین لباس های شوالیه ماه
بهترین لباس های شوالیه ماه, بهترین کاستوم شوالیه ماه

نسخه‌ای از شوالیه ماه در جهان 590 سال 2099 که یکی از تاریک ترین جدول زمانی کتاب های کمیک مارول محسوب می‌شود، صاحب بهترین کاستوم شوالیه ماه است. این نسخه از شوالیه ماه زنی به نام تابیتا است که با کمی تغییر در این لباس دیده می‌شود.

لباس تابیتا همچنان از لباس اصلی شوالیه ماه الهام گرفته است. با این حال، این لباس کمی جزئیات متفاوت دارد. وجود چندین نقش و نگار جدید و حذف طرح اصلی روی لباس شوالیه ماه دلیل اصلی تفاوت آن است.

بیشتر بخوانید:

Moon Knight 2099

بهترین لباس های شوالیه ماه
بهترین لباس های شوالیه ماه, بهترین لباس های مون نایت

لباس شوالیه ماه 2099 بسیار متفاوت‌تر از هر لباس دیگری است که در لبست بهترین کاستوم های Moon Knight مشاهده کرده‌اید. این لباس ظاهری کاملاً مدرن دارد و واضح است که برای زمان حال نیست. همچنین کلاهی که هیچ سوراخی برای دید ندارد نیز به مدرن‌تر شدن این لباس کمک می‌کند.

اطلاعات کمی از این نسخه شوالیه ماه در دسترس است. با این حال، این شخصیت به زودی در یکی از بهترین کمیک های مارول 2022 به نام Spider-Man 2099: Exodus #3 حاضر خواهد شد. عده زیادی به دلیل طراحی منحصر به فرد و همچنین طرح‌ هلال ماه بر سر این لباس، آن را بهترین کاستوم Moon Knight می‌دانند.

بیشتر بخوانید:

All-New, All-Different

بهترین لباس های شوالیه ماه
بهترین لباس های شوالیه ماه, بهترین لباس های Moon Knight

All-New, All-Different یک خط داستانی مهم در سال 2015 بود. در این خط داستانی، شوالیه ماه با لباسی کاملاً جدید ظاهر شد. بهترین کاستوم های مون نایت اکثراً با رنگی سفید ساخته شده‌اند. در غیر این صورت، رنگ سفید قالب است و دیگر رنگ‌ها تنها برای تزئین به کار می‌روند. اما لباس All-New, All-Different یکی استثنا بود.

لباس All-New, All-Different همانند نسخه اصلی لباس است اما رنگ مشکی را قالب قراره داده و از سفید به عنوان یک مکمل استفاده کرده است. همین تفاوت در ظاهر ساده، دلیل به وجود آمدن یکی از بهترین لباس های Moon Knight است.

بیشتر بخوانید:

West Coast Avengers

بهترین لباس های شوالیه ماه
بهترین لباس های شوالیه ماه, بهترین لباس شوالیه ماه

در دهه 80 میلادی، لباس شوالیه ماه همچنان در تکامل قرار داشت. این لباس با حفظ عناصر ابتدایی، چندین عنصر جدید را به همراه داشت که کمی بیشتر به هنرهای مصری شباهب دارند. نمادهای طلایی رنگی که در لباس سریال شوالیه ماه دیده می‌شود نیز مستقیماً از این لباس الهام گرفته‌اند.

همچین این لباس دارای یک گیاه انخ طلایی است که همانند یک نماد به کار رفته است. البته که گاهاً به عنوان یک سلاح نیز استفاده می‌شود. شوالیه ماه با بهترین کاستوم Moon Knight خود، وارد یکی از بهترین گروه‌های انتقام جویان، گروه انتقام جویان سواحل غربی شد.

بیشتر بخوانید:

Ultimate Moon Knight

بهترین لباس های شوالیه ماه
بهترین لباس های شوالیه ماه, بهترین لباس شوالیه ماه

جهان Ultimate یکی از مهم‌ترین جهان‌های موازی کمیک‌های مارول است. این جهان که زمین 1610 نام دارد، نسخه‌ای پیشرفته‌تر از جهان اصلی، یعنی جهان 616 است. تقریباً تمامی شخصیت‌های دنیای اصلی مارول در این دنیا نیز حضور دارند. اما اکثریت‌ آن‌ها بسیار قدرتمندتر شده و به نوعی یک نسخه جهش یافته محسوب می‌شوند.

شوالیه ماه در جهان Ultimate به لباسی دست یافت که عده زیادی آن را بهترین لباس Moon Knight خطاب می‌کنند. این لباس در اوایل دهه 2000 خلق شد و با حذف کامل رنگ سفید، یک لباس تماماً سیاه را به وجود آورد. این نسخه شباهت بیشتری به یک روح دارد و جنبه‌های ترسناک این شخصیت را به نمایش می‌گذارد.

بیشتر بخوانید:

Earth X

بهترین لباس های شوالیه ماه
بهترین لباس های شوالیه ماه, بهترین لباس Moon Knight

یکی دیگر از بهترین لباس های مون نایت در زمین X وجود دارد. این لباس بسیار متفاوت‌تر از دیگر لباس‌های این شخصیت است. لباس زمین X، با باندهای زیادی ساخته شده است که آن را بسیار شبیه به یک مومیایی مصری واقعی می‌کند. همچنین این باندها در سریال شوالیه ماه نیز وجود داشتند و به نظر می‌رسد که این سریال برای باندها از نسخه زمین X بهترین کاستوم های مون نایت الهام گرفته باشد.

بیشتر بخوانید:

Mr. Knight

بهترین لباس های شوالیه ماه
بهترین لباس های شوالیه ماه, بهترین لباس های Moon Knight

لباس Mr. Knight بهترین کاستوم های Moon Knight در دنیای مدرن است. این لباس با جسارت کامل، تمام ویژگی‌های اصلی لباس شوالیه ماه را کنار گذاشته و لباسی همچون کت و شلوار را به وجود می‌آورد. این لباس ظاهری بسیار شیک، زیبا و البته فریبنده دارد.

رنگ این لباس کاملاً سفید است. همچنین لازم به ذکر است که نماد هلال ماه نیز همچنان از لباس اصلی پا برجا است. این لباس با تغییراتی اندک در سریال شوالیه ماه دنیای سینمایی مارول نیز وجود داشت که بسیار مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

Moon Knight

بهترین لباس های شوالیه ماه
بهترین لباس های شوالیه ماه, بهترین لباس Moon Knight

بدن شک بهترین کاستوم شوالیه ماه همچنان لباس اولیه و کلاسیک او است. اگرچه این لباس تاکنون بارها تغییر یافته است، اما اولین نسخه از لباس شوالیه ماه تمام ویژگی‌های یک لباس بسیار بینقص را دارا بود.

این لباس در دهه 1970 و در کمیک Werewolf By Night ساخته شد. این کمیک، مربوط به اولین حضور شوالیه ماه در مارول می‌شود. بیل سینکویچ، استیون پلات و چند طراح دیگر، از جمله افرادی هستند که در ساخت بهترین لباس مون نایت نقش داشتند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین لباس های شوالیه ماه سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

پرسش های متداول در رابطه با بهترین لباس های شوالیه ماه

 بهترین لباس مون نایت کدام لباس است؟

لباس اصلی و کلاسیک شوالیه ماه به قدری بینقص است که همچنان اکثر طرفداران آن را  بهترین لباس مون نایت خطاب می‌کنند.

طراح لباس شوالیه ماه چه کسی است؟

بیل سینکویچ، استیون پلات و چند طراح دیگر، از جمله افرادی هستند که در ساخت لباس اصلی و کلاسیک شوالیه ماه نقش داشتند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *